Jump to content
kuba306

Regeneracja belek, serwis Warszawa-Łomianki - USŁUGA

Recommended Posts

kuba306

Mozna sie umowic o 8 lub 1730

Share this post


Link to post
Share on other sites
buziaczek1431

Ile u was kosztuje regeneracjia Belki w 206 RC .

Jaki czas operacji ..

Można u was być przy tym ?

Pozdrawiam .

Share this post


Link to post
Share on other sites
kuba306

W przypadku RC to jest 1 dzień, rano wprzywozisz popoludniu odbierasz. Koszt to 1150zl -50zl rabaru tlubowego. Od jakiegos czasu i niemilych przygód niestety nie ma mozliwosci przebywania na warsztacie w trakcie pracy. Wynika to z bezpieczeństwa waszego i naszego. Mamy poczekalnie mozna sobie zawsze usiac napic sie kawy, poczytac gazete, poogladac TV.

 

Promocja 15.11-15.12.2013 wymiana przekładni kierowniczej montaz/demontaz 400zl. Cena zawiera regulacje geometrii. Możemy zawiesc przekładnie do regeneracj u sprawdzonego podwykonawcy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
buziaczek1431

Oki.

Jak by będe się odzywał .

 

 

Pozdrawiam.

 

Ps . a w rc / sw są takie

Drążki tez by się je przydało wymienić ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kuba306

Drązki wymienia sie jak sa zuzyte tuleje.

 

Od dzisiaj do konca stycznia promocja na naprawy ukł. hamulcowego, dla 206 club 20% rabatu.

 

Od jakiegos czasu prowadzimy tez sprzedarz części zamiennych. W tej chwili mamy bardzo atrakcyjne ceny na orginalne rozrządy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebomaster

Kuba306 kupiłem u Was maglownicę do Berlingo . Pamiętasz?

 

Pękła przy mocowaniu przewodów :/ od początku z nią były problemy..

 

Ile jest gwarancji na maglownice u Was? I czy one przypadkiem nie pochodzą z Chin?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kuba306

Na te maglownice jest rok gwarancji producenta, przywies ja odesle na reklamacje. Z tego co sie kiedys dowiedzialem to sa produkcji Hiszpańskiej. Wycofalismy sie ze sprzedarz tego bo własnie mowiles ze nie pasuja do konca i cos przerabialiscie.

A jezeli mineła gwarancja bo nie pamietam kiedy to było to moze uda mi sie wysepic od nich sama obudowe, bo da sie ja wymienic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kyzrej89

Witaj Kuba! Czytam i czytam tak tą waszą stronę i zastanawiam się jak to w końcu jest. Mam pierwsza objawy zajechania belki. Chciałbym zregenerować swoją aktualną belkę. Czy jest u Was taka opcja ? Bo z opisu na stronie wynika, że jedynie wymieniacie na gotowe, zregenerowane ?

 

"W jaki sposób można naprawić u nas belkę:

 

-odebrać gotową belkę (do zamontowania w aucie, zregenerowaną), obowiązuje zwrot starej belki nadającej się do regeneracji

 

- przyjechać autem wymagającym naprawy: wymienimy belkę

 

- wysyłamy belkę zregenerowana i należy odesłać swoją (pobierana jest kaucja w kwocie 450zł zwracana po oddaniu belki zużytej jedynie eksploatacyjne, nie powypadkowej i nie uszkodzonej przy wcześniejszych naprawach, koszt wysyłki w jedną stronę to 55zł czyli w sumie 110zł, przy płatności za pobraniem koszt wynosi 120zł). Zamówienia na belki przyjmowane są jedynie mailem lub sms'em, aby nie było nieporozumień. W treści należy podąć wszystkie informacje o belce oraz Imię i Nazwisko oraz adres do wysyłki."

 

Wszystkie powyższe opcję dotycząca wymiany belki na zregenerowaną.?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kuba306

Od nowego roku wprowadzamy opcje regeneracje belki klienta, proces będzie wyglądać następująco:

-wymontowujemy belkę

-rozbieramy ja

-wymieniamy czopy i poduszki w razie potrzeby

-regenerujemy wahacze ( na dzień dzisiejszy ok 95% wahaczy wymaga tulejowania )

-składamy ja ( nowe łożyska i uszczelniania)

-montujemy do auta

Ze względu na to, ze jest to proces bardziej czasochłonny ze względu na wykonywanie niektórych czynności do jednej sztuki, a nie do partii obowiązywać będzie cena standartowa + 150zl dopłaty. Ale jako ze cześć osób chce mięć naprawiona konkretnie swoja belkę wychodzimy im na przeciw aby spełnić te oczekiwania. Przy umawianiu sie będzie również konieczne aby zaznaczy ze korzysta sie z tej opcji. Jasne jest chyba ze czas takiej naprawy będzie dłuższy od standardowej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kyzrej89

O właśnie o takie info mi chodziło ... :) czyli ile dokładnie teraz będzie wynosił koszt regeneracji oryginalnej belki, po uwzględnieniu rabatu klubowego? Oraz +/- ile trwa taka naprawa?

z góry dzięki za info ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kuba306

Widzę, że masz belkę na bębnach 3,5D. Taka belka to koszt 700zl +wymiana jej 250zl +150zl - 70zl rabatu klubowego czyli w sumie 1030zl.

Czas to jeden dzien roboczy. Rano wstawiasz odbierasz na koniec dnia tzn kolo 17-18.

Share this post


Link to post
Share on other sites
buziaczek1431
Drązki wymienia sie jak sa zuzyte tuleje.

 

Od dzisiaj do konca stycznia promocja na naprawy ukł. hamulcowego, dla 206 club 20% rabatu.

 

Od jakiegos czasu prowadzimy tez sprzedarz części zamiennych. W tej chwili mamy bardzo atrakcyjne ceny na orginalne rozrządy.

 

Dzięki ..

za odpowiedzie ale już sobie zrobiłem ;) belke .

Share this post


Link to post
Share on other sites
kyzrej89

O kurczę Kuba nie ukrywam, że posiadasz zaporową cenę w tym momencie... Dla porównania ludzie z pod linku : http://allegro.pl/tylna-belka-os-peugeot-206-regeneracja-warszawa-i3763196853.html Robią identyczną robotę 817zł... Także gdzie tkwi haczyk w całej sprawie ? O ile tkwi ?... , Nie wiem ile dokładnie obecnie Antałex by mnie skasował, ale ponad 1000zł to szok... Pozdro !

Share this post


Link to post
Share on other sites
krejzRudy

kyzrej89, zrozum też to, że Antałex robi tylko belki, a GROPRO to normalny warsztat samochodowy z usługą regeneracji belki :)

Do tego różne położenia geograficzne i różnice w cenie się robią takie, a nie inne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kyzrej89

a no właśnie... ;) Kwestia ilości 'przerobu'... i zakresu usług warsztatu... Co do położenia geograficznego to kwestia sporna , no ale jakieś tam znaczenie z pewnością ma. Także wszystko jasne. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
zbyszek1975
Co do położenia geograficznego to kwestia sporna

 

Koszty "okołobiznesowe" w Warszawie czy pod Warszawą, a u nas (Antałex) czyli w "polu" jak często to określają klienci raczej nie są kwestią sporną. Bezspornie w Stolicy są wyższe jak i rynek potencjalnych klientów jest większy co zapewne też nie jest bez znaczenia, w sensie, że cena może być wyższa niż gdzieś na prowincji.

 

A w tej firmie z linku na allegro, który wkleiłeś jest to cena bez naprawy wahaczy, a naprawa wahaczy w 206 jest potrzebna w 95% przypadków, pomijam już kwestie doświadczenia bo ta firma w W-wie jest od niedawna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kuba306

Jesteśmy w 1/2 wrsztatem w 1/2 zajmujemy sie belkami. Zbyszek ma całkowita racje ze w Wawie i okolicach sa wieksze koszty.

Co do firmy z linku nie wypowiem sie bo nie znam ich procedur i technologii. Widzę tylko że w ich cenniku na stronie wymienione sa tylko czopy i łożyska, a proces regeneracji jest bardziej złożony. Zreguły trzeba wymieniac poduszki mocujące belke do nadwozia. Często zużyte są tez płetwy stabilizatora. Nie ma też tam mowy o tym czy cena obejmuje zdięcie i założenie belki z auta.

W przypadku ceny u nas obejmuje ona wszytkie wymienione powyzej elementy, doplata może wystąpic tylko z przypadku jakis nieprzewidywalnych przypadkach np. belka skrzywiona, pospawana itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kyzrej89

napisałem "kwestia sporna" gdyż warsztat z wawki a cena o wiele niższa aniżeli u Kuby. Super, że napisaliście mi odnośnie haczyków - bo wychodzi na to , że ta oferta z linku posiada ich w sobie naście. Zadzwonię, dopytam i będzie wszystko jasne o ile te 819zł 'urośnie' przy ewentualnych niespodziankach. Zbychu napisz ile obecnie full serwis wyniósł by u Ciebie ? Pozdrawiam chłopaki!

Share this post


Link to post
Share on other sites
kuba306
Zbychu napisz ile obecnie full serwis wyniósł by u Ciebie ? Pozdrawiam chłopaki!

Mysle że o to musisz juz dopytac sie w innym temacie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
zbyszek1975

Ze zniżką 850 zł całość, pod warunkiem że nie jest krzywa po kolizji i nie jest zniszczona wcześniejszą naprawą.

Share this post


Link to post
Share on other sites
yayko

to ja dużo przepłaciłem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
buziaczek1431
O kurczę Kuba nie ukrywam, że posiadasz zaporową cenę w tym momencie... Dla porównania ludzie z pod linku : http://allegro.pl/tylna-belka-os-peugeot-206-regeneracja-warszawa-i3763196853.html Robią identyczną robotę 817zł... Także gdzie tkwi haczyk w całej sprawie ? O ile tkwi ?... , Nie wiem ile dokładnie obecnie Antałex by mnie skasował, ale ponad 1000zł to szok... Pozdro !

 

http://allegro.pl/tylna-belka-os-peugeot-206-regeneracja-warszawa-i3763196853.html

Nie polecam tego warszatu ..

byłem KANGU czas naprawy belki wyniósł na poczekaniu 6,5godziny ..

z tego co widziałem nie potrafili zregenerowac belki ...

I Jakieś głupie koszta do tego doliczali ...

NIE POLECAM .:lol2

 

---------- Po chwili dodano... ----------

 

Ze zniżką 850 zł całość, pod warunkiem że nie jest krzywa po kolizji i nie jest zniszczona wcześniejszą naprawą.

 

Polecam pojechac do zbyszka :)

Byłem i jestem zadowolony ...nawet był większy rabat .

Pozdrawiam.

:choinka

Share this post


Link to post
Share on other sites
kyzrej89

Kuba sory za zamieszanie faktycznie nie ten temat... Proszę moda o usunięcie niepotrzebnych postów. Zbychu dzięki za info. ! Pozdrawiam niech moc w te święta (i przez cały 2014r) będzie z Wami ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kuba306

U nas taka zwykła 206 bebny 3-5 D wychodzi ze znizka 900zl wiec bardzo porownywalnie do Zbyszka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...