Jump to content
  • Similar Content

    • gauczio
      By gauczio
      Witam, w moim peugeocie 206 1.4 hdi wyskoczył błąd P0238, przyczyn może być niby dużo z tego co się orientowałem, lecz dokładnie pisze na komputerze tak: 
      " Turbosprężarka (TC) czujnik ciśnienia doładowania A/ doładowania (SC) czujnik ciśnienia doładowania A - wysokie wejście"
      Dodam, że przy dodawaniu gazu, po chwili spadają obroty. 
      Pytanie czy miał ktoś taki problem już ? i czy wymiana czujnika pomoże ? 
    • Matheo12
      By Matheo12
      Witam wszystkich. Bardzo proszę o pomoc bo już nie wiem co się dzieje już tłumaczę. Jechałem swoim peugotem gdy nagle pojawił się check auto straciło na mocy zaczęlo się szarpanie samochodem. Pierwszy mechanik który obejrzał go stwierdził świece niestety okazały się to nie być świece choć nie były one w najlepszej kondycji więc postanowił wymienić cewka zapłonowa niestety i to nie pomogło. Inny mechanik po podłączeniu go do kompa otrzymał coś iż jest problem z obwodem wtryskiwaczy 4 coś w tym stylu więc wymienił wtrysk na nowy niestety i to nie pomogło więc pojechałem kupiłem używane listwa wtryskowa plus wiązke błąd zniknął ale auto nadal nie miało mocy po przejechaniu 20 km znowu zapalił się check i zaczęlo się znowu to samo czyli szarpanie samochodem i brak mocy, po za tym z wydechu słychać tak jakby nierówno pracował silnik mniej więcej coś takiego "cyk cyk cyk " nie ma renomowanego dźwięku z wydechu.  Pomocy bo już sam nie wiem co tu może być przyczyną!!!
    • PMac
      By PMac
      Po sprawdzeniu błedów peugeot planet 2000 w peugeot 206 1.4 Hdi, pojawiły się informację z załącznika, proszę o info, od czego należałoby zacząć, nadmienię iż na zimnym silniku świeci kontrolka poziomu płynu chłodzącego, a jak silnik złapie temperaturę gaśnie.

    • Nemmo
      By Nemmo
      Witam wszystkich użytkowników
      Stosunkowo niedawno stałem się posiadaczem małej 206-ki z 1.4 hdi pod maską. Autko odkupiłem od rodziny, znam jego historię i jest zadbane więc się nie zastanawiałem. Jednakże pojawił się problem.
      Autko ma strasznego muła tak do ok 2 tyś obrótów. Czasem jedzie trochę lepiej czasem trochę gorzej ale ogólnie jak przekroczy te 2-2,3 tyś zaczyna się odpychać od asfaltu bardzo wyraźnie. Przy wyższych obrotach nie ma problemów i jak na te 68 kucy jedzie całkiem przyzwoicie. Gdzieś doczytałem, że maksymalny moment ma przy 1,7 tyś w związku z czym powinien się znacznie lepiej radzić sobie w niższym zakresie.
      Czytając inne tematy od razu na myśl nasuwa się przepływomierz. Jednak u mnie po jego odpięciu dzieje się coś dziwnego tj do 1,9-2 tyś wydaje się, że auto jedzie lepiej ale od 2 tyś odcina moc. Inni użytkownicy pisali, że jeździli bez podpiętego przepływmoerza więc to mnie nieco zaskoczyło. Check engine się nie wyświetla. Połączenie przepływomierza sprawdzałem niby wszystko ok.
      Za jakiekolwiek sugestie z góry dziękuje i pozdrawiam
    • kaziks1983
      By kaziks1983
      Witam.
      Mam taki problem z pugiem. Wystepuja takie objawy:
      1) Falowanie obrotu wystepuje teraz czesciej na zimnym silniku (falowanie od 500rpm do 1500rpm srednio co sekunde), potrafi zgasnac podczas tego falowania
      2) Na zimnym silniku po odpaleniu jak sie przygazuje do 2500rpm to silnik strasznie drga i kopci przez kilka sekund potem(kilka do kilkunastu sekund) sie stabilizuje.
      3) Nadal potrafi stracic moc (szarpac) w zakresie obrotow 2-3 tys przy lekko wcisnietym gazie. Jak mu sie depnie do podlogi to jedzie dobrze, bez zadyszek.
      4) Gasnie po wcisnieciu sprzegla przy obrotach 2tys rpm i wiecej.
      Po podlaczeniu do kompa wyskakuje taki blad:
      P0107 - Blad czujnika cisnienia w przewodzie dolotowym(niska wartosc). Bledu nie mozna bylo skasowac. Pytanie co dalej z tym fantem zrobic. Moze juz ktos mial podobny problem i zna rozwiazanie?
       
      Pozdrawiam
barkin2009

Pomocy! P1327,p0107

Recommended Posts

barkin2009

Witam.Koledzy potrzebuję pomocy :x/:

Mam 206 s16 sekwencja BRC 2001 rok

Wyskakuję mi błąd P1327 - rejestracja faz zapłonów

oraz P0107 - sygnał z czujnika ciśnienia MAP za niski.

Samochód jest zmulony na benzynie i na gazie (75 %czasu jeżdżę na benzynie)

Miesiąc temu (ok 1000 km) padł właśnie ten sensor MAP tj,czujnik ciśnienia w kolektorze chyba dolotowym z tego co kojarzę .

Kupiłem nowy za około 200 zł w sklepie i było okej,a teraz znowu padł.Przed wymianą auto gasło,teraz mimo wymiany i znów wyskakującego błędu auto nie gaśnie tak ja dawniej.Ale nie jeździ tak jak powinno.

2 problem to właśnie błąd P1327 - nie wiem jak to ugryźć.Ostatnio wymieniłem a aucie świece ,katalizator ,sondę lambda tą przed katem z zielona wtyczką.

błędów nie było poza MAP-em o który piszę powyżej,a dzisiaj znów wyskoczyły te 2.

Co mogą jeszcze oznaczać te błędy?

 

Aha kata kupiłem bo nie było w samochodzie (magik poprzedni wymontował).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kryniu24402

wywal ten jeban... gaz....(sory za wyrazenie)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koras

obojetnie czy autko cieple czy zimne ? kable, caly zaplon i tak dalej masz ok? on lubi przy gazie szybko padac i powoduje rozne zamieszanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...