Jump to content

Szok i przestroga na przyszłość


Recommended Posts

danieldomal

Ha ! to se pogadaliście :D Bardzo mnie drażni w ASO to, że jak masz coś do montażu w aucie i przy okazji kupujesz pióra to mówią takie "o... zamontować Panu?" i człowiek sobie myśli "jasne, czemu nie" potem na fakturze pięknie 50 zł za montaż :D. Zawsze myślałem, że takie pierdoły nie są płatne, podobnie jak "montaż" dywaników :D Co do tematu... Jasne, jak są jakieś w miarę łatwe rzeczy do porobienia w aucie to można to robić samemu, ale sprzęgła np. już nie wymienie, albo uszczelki pod głowicą... Gdzieś to trzeba robić :>

Link to post
Share on other sites
I tak z ciekawości zobacz sobie ile kosztuje przednia długa wycieraczka Bosch AeroTwin do Peugeota to przestaniesz się głupio śmiać ;)

Tylko co z tego, że taki AeroTwin kosztuje krocie, skoro jakość ma porównywalną z kiepskimi marketówkami. Raz kupiłem, przetestowałem i nigdy więcej tego badziewia do swojego auta nie założę! O trwałości gumy w takiej wycieraczce nawet nie wspomnę...

No ale zawsze istnieje jeszcze taka możliwość, że po prostu trafiłem na kiepski egzemplarz:P

Link to post
Share on other sites
Podjechałem ostatnio do 'naszego' wiejskiego mechanika, u którego teciowie robią swoje auta. Problemem była linka sprzęgła. Spytałem ile za robotę, a przede wszystkim ile to potrwa. Zgodnie z prawdą usłyszałem, że linka w granicach 100 zł, co do robocizny to nie jest pewien, bo pewnie będzie trzeba skrzynie rozebrać i auto na noc zostawić.

5 min szukania na forum, 25 min roboty pod domem i żona śmiga już drugi miesiąc na nowej lince..

 

tu musze troche skrytykowac twoje podejscie... wyobraz sobie ze jestes mechanikiem i z tego zyjesz i nie chcesz wpakowac sie w gowno. Nie dziwie mu sie ze tak odpowiedzial tez bym tak zrobil bo cholera wie co jest przyczyna i ile to zajmie. Tez wole swoim klienta wole mowic ze moze byc dluzej niz obiecywac zeby dali mi 30 minut i zaraz zrobie a zaraz mowic na panie musialem zdjac skrzynie przyjdz pan jutro.

 

Nie ma dla mnie w tym nic dziwnego

 

Jezelu tobie sie udalo w 25 minut to potem zalezalo by od jego uczciwosci czy powiedzialby ci 30 zł czy ze grzebal sie z tym caly dzien i 300 zł ;)

 

---------- Po chwili dodano... ----------

 

Tylko co z tego, że taki AeroTwin kosztuje krocie, skoro jakość ma porównywalną z kiepskimi marketówkami. Raz kupiłem, przetestowałem i nigdy więcej tego badziewia do swojego auta nie założę! O trwałości gumy w takiej wycieraczce nawet nie wspomnę...

No ale zawsze istnieje jeszcze taka możliwość, że po prostu trafiłem na kiepski egzemplarz:P

 

trafiles na kiepski egzemplarz mysle ;)

Turbo hiper mega ultra wycieraczki sporo kosztuja, roznie bywa z ich skutecznoscia ;) ale nikt mi nie wmowi ze te za 10 zł z markjeta sa dobre i fajne.

Link to post
Share on other sites
uczeszsie

Może podajcie konkretne nazwy ASO, bo to o czym tu wspominacie, to jakieś herezje.

Przedmuchane stare filtry, stary olej..

Może komuś oszczędzicie nerwów i próby naciągnięcia..

Link to post
Share on other sites
tu musze troche skrytykowac twoje podejscie... wyobraz sobie ze jestes mechanikiem i z tego zyjesz i nie chcesz wpakowac sie w gowno. Nie dziwie mu sie ze tak odpowiedzial tez bym tak zrobil bo cholera wie co jest przyczyna i ile to zajmie. Tez wole swoim klienta wole mowic ze moze byc dluzej niz obiecywac zeby dali mi 30 minut i zaraz zrobie a zaraz mowic na panie musialem zdjac skrzynie przyjdz pan jutro.

 

Nie ma dla mnie w tym nic dziwnego

 

 

Zgadzam sie, tylko że facet kazał mi kupić linkę i przywieźć mu na gotowo, bo 'on nie ma czasu jechać do miasta', czyli z góry zakładał że to linka i tylko to zrobi.

Link to post
Share on other sites
*RAMZES*
Tylko co z tego, że taki AeroTwin kosztuje krocie, skoro jakość ma porównywalną z kiepskimi marketówkami. Raz kupiłem, przetestowałem i nigdy więcej tego badziewia do swojego auta nie założę! O trwałości gumy w takiej wycieraczce nawet nie wspomnę...

 

Aero Twin to tylko przykład, że spokojnie zwykła wycieraczka może kosztować ponad te nieszczęsne "99 zeta z montażem" ;) - i dlatego ten przykład w zestawieniu z tematem posta uważam za idiotyczny - bo jeżeli to ma być przykład na zdzierstwo w ASO czy tym bardziej oszustwa warsztatów, to ktoś zdecydowanie za długo przebywał na słońcu. Tym bardziej, że jak wspominałem nawet kolega słowem się nie zająknął do jakiego to auta i jaka wycieraczka - czy to do Trabiego czy też do Prosiaka ;) (do Trabiego faktycznie mogłoby być ciut za drogo :lol )

A i dodam, że mowa była o wymianie w ASO wycieraczki, a dla kobiety to słowo równie dobrze może znaczyć pióro jak i całość wraz z ramieniem... ;):P

Link to post
Share on other sites
danieldomal

Ja chciałem tylko pokazać do czego są zdolni MECHANICY, którzy wiedzą jaka część za co odpowiada.... Nikt nie powinien żadnego człowieka, czy to bogatego czy biednego robić w balona w taki chamski sposób, a każdy wie, że hamulce powinny być w super kondycji bo odpowiadają za bezpieczeństwo... Dobrze, że to w taki sposób się skończyło, a nie np. w rowie ;] tyle.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...