Jump to content
lukas1d-17

!!!Problem z 206!!!

Recommended Posts

lukas1d-17

Siema. Przejdę do rzeczy. Mianowicie , Wsiadam do auta odpalam puga i to mnie dziwi (tego nie było wcześniej) auto przy samym odpalaniu rwie się do przodu , czy to jak mam luz czy to jak jest na biegu, chodź zawsze odpalam na wciśniętym sprzęgle. To jest takie cos że odpalam rwie do przodu po chwili cofnie , silnik odpali igła wszystko ładnie pięknie . To się dzieje sporadycznie nie zawsze . Pytałem mechanika to mi mówi że kończy sie dwu mas . Ale wole was zapytać jak to wygląda itp. Dodam że sprzęgło sie nie ślizga , dzieki wam zza wszelkie porady :).

kowal78

W tym silniku nie ma dwumasy.

lukas1d-17

To czemu mechanik gadał ze jest dwu mas? nie wiem dlaczego tak sie dzieje jeżeli nawet jest wciśnięte sprzęgło , we dle mnie nic nie powinno ruszyć auta, tym bardziej ze nie ma wzniesienia itp . jestem zielony a nie chce wymieniać pół auta .

OK206

moze wodziki w skrzyni biegow cos szwankują

tak jak by skrzynia nie rozłączała biegu że lewarek jest na luzie a wodziki są na którymś biegu

ale sprzęgło powinno rozłączyc

canga

lukas co Ty masz za mechanika? Powiedz mechanikowi, ze by sie doksztalcil troche, gdyz tam nie ma kola dwumasowego, a jak bedzie, to chyba bedziesz jedynym posiadaczem 2.0HDi 90KM z kolem dwumasowym.

Wracajac do tematu - sloneczko, docisk, lozysko oporowe, sprzeglo, linka sprzegla z samoregulatorem - to nalezy sprawdzic, gdyz to odpowiada za wysprzeglanie lub tez i nie (jak w Twoim przypadku)

Noras

Chyba mechanik chce zarobić na tobie

lukas1d-17

ok canga . Pojade do innego mechanika i powie mi co i jak , oczywiście podam mu te wszystkie porady od ciebie.

Umcyk

dziwny problem... moze to nie byc wina ani skrzyni ani sprzegla...

zrob tak:

wbij na luz (dla pewnosci przepchnij auto - bedziez mial pewnosc ze jest na luzie) i odpal auto... jesli nastapi przemieszczenie auta, znaczy to ze to nie problem skrzyni czy sprzegla...