Jump to content
Koras

Gokarty sosnowiec 11.11.2013

Recommended Posts

Koras

HALO HALO OGŁOSZENIA PARAFIALNE

 

11 Listopada jedziemy na gokarty do adrenalajny we Sosnowcu. Prosze wczesniej osoby o zadeklarowanie sie to sie zadzwoni i zarezerwuje godzine.

 

szczegoly wrzuce jak beda chetnie bez tego mi sie nie chce.:x>

Share this post


Link to post
Share on other sites
ufik

a o ktorej tego 11.11? bo wieczorem mam spot CA

Share this post


Link to post
Share on other sites
koziol

jestem chetny, ale u mnie również jest to zależne od godziny

Share this post


Link to post
Share on other sites
sopel

Czemu temat nie w spotach?

11 mi pasi, zobaczymy jak innym

Share this post


Link to post
Share on other sites
rimu

jaki koszt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hanczak

Dobra ja się wpisuję :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zybercik

Tyryryry, wstepnie się pisze żeby obrobić Wam dupska ;d

Share this post


Link to post
Share on other sites
ProfessionalC360

No ja tez bym jechał, ale co do terminu to aktualnie mi pasuje, w przyszłym tygodniu czekam na tel z roboty wiec jak ją bede miał to moze mi juz nie pasowac...

Share this post


Link to post
Share on other sites
michal206sw

Też jestem chętny na gokarty.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koras

teee andrzeje i mariany.. bo to swieto chyba je... dzialaja to wtedy te gokarty ?

 

---------- Po chwili dodano... ----------

 

Tyryryry, wstepnie się pisze żeby obrobić Wam dupska ;d

 

mozemy sie potem pogonic ale juz nie gokartami ;p

 

---------- Po chwili dodano... ----------

 

Czemu temat nie w spotach?

11 mi pasi, zobaczymy jak innym

 

bo w tym klubie nie istnieja juz spoty

Share this post


Link to post
Share on other sites
michal206sw
teee andrzeje i mariany.. bo to swieto chyba je... dzialaja to wtedy te gokarty z GPS: http://sklep.gps.wroclaw.pl ?

Na ich stronce nic nie pisze żeby miało być nieczynne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ProfessionalC360

Majstry, dzwoniłem otwarte bedzie normalnie tak jak i bez tydzien ;)

 

mozemy sie potem pogonic ale juz nie gokartami ;p

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koras

dobra to jakie godziny wam pasuja ? nie wiem np 18/19 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sopel

To święto, więc można wcześniej o 16 np.

 

---------- Po chwili dodano... ----------

 

bo w tym klubie nie istnieja juz spoty

 

chyba Cię straszy:]

Share this post


Link to post
Share on other sites
michal206sw
To święto, więc można wcześniej o 16 np

albo 17 ;x)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koras

to co 11.11.13 godzina 17?

przez 3 dni prosze o wpisanie sie osob chetnych to sie zarezerwuje tor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hanczak

Mam jeszcze pytanie co do kasku... czy mają tam jakieś normalne rozmiary czy wszystkie wielkie jak wiadro? a tak poza tym wpisuję się :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Phantom
to co 11.11.13 godzina 17?

przez 3 dni prosze o wpisanie sie osob chetnych to sie zarezerwuje tor

 

Kaj Ci to wpisywać? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koras

1.Koras

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hanczak

1.Koras

2.Michal206sw

3.Hanczak

Share this post


Link to post
Share on other sites
ufik

to która godzina? 18-19?

Share this post


Link to post
Share on other sites
sopel

no jo tyż byda, jo tyż

Share this post


Link to post
Share on other sites
ufik

ja bede jesli jazda zacznie sie kolo 18 bo na 17 moge nie wyrobic, jakies szczegoly? mamy rezerwacje? ile plnow? bo nic nie wiadomo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...