Skocz do zawartości
myhavk

Pytanie o turbo czy to jest mozliwe?

Rekomendowane odpowiedzi

myhavk

Witam tak z ciekawości chciałbym zapytać czy dało by rade zamontować do puga 2 turbo? a dokładniej plan jest taki.

 

Ostatnio byłem wykładach z kwalifikacji dla zawodowych kierowców ciężarówek.

I tam był silnik bodajże scanii z podwójnym turbo.

Jedno turbo napędzało powietrze do silnika efektywność do 10 %

A drugie poniżej tez napędzane spalinami ale z tego co zrozumiałem napędzające wał korbowy. sprawność 90 procent w przeliczeniu na konie ok 80.

I tak z ciekawości czy jest to możliwe? czy raczej tylko w dużych przestrzeniach silnikowych?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
MisioLBN

Chłopie lepiej załóż wieksze turbo. Są silniki Bi turbo ale puga chyba jeszcze nikt nie zrobił na bi turbo :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
myhavk

ehh czyli nici z mojego niecnego planu wpakowania turbo do wału korbowego :D

a szkoda spaliny niepotrzebnie się marnują a tak to może by było plus 30 koni w pugu za free :(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
canga

Misio i tutaj się mylisz, oczywiście jest biturbo w Peugeot, montowany w silniku 2.2, montowany w P407, P607

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
sean93

może lepiej kompressory jak W mercedesach :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
danek

a może lepiej zmienić auto ??? koszta takiej modyfikacji spory na pewno przewyższy wartość auta .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Rico

danek zależy czy ktoś chce zrobić projekt z pasji czy tylko szuka sposobu na dodatkowe KM bo jeśli to pierwsze to cena nie gra roli :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
MisioLBN

Canga chodziło mi o 206 biturbo :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Kamil 206sw
Witam tak z ciekawości chciałbym zapytać czy dało by rade zamontować do puga 2 turbo? a dokładniej plan jest taki.

 

Ostatnio byłem wykładach z kwalifikacji dla zawodowych kierowców ciężarówek.

I tam był silnik bodajże scanii z podwójnym turbo.

Jedno turbo napędzało powietrze do silnika efektywność do 10 %

A drugie poniżej tez napędzane spalinami ale z tego co zrozumiałem napędzające wał korbowy. sprawność 90 procent w przeliczeniu na konie ok 80.

I tak z ciekawości czy jest to możliwe? czy raczej tylko w dużych przestrzeniach silnikowych?

 

Wal do silnika kompresor i będzie git :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
myhavk

hehe, co niektórzy mają tutaj poczucie humoru. :-)

jak bym mial sie podjąć takiej modyfikacji to ciekawe co by wyszło z tego.

tylko skad taka sprezarke dorwac z zebatkami oraz jak zebatki przyczepic do wału :-P. No nic checi były dobre ale chyba za duży projekt by byl z tego. A scania pewnie trzyma w tajemnicy ten caly system :-( trzeba poszukac czegoś innego :-)

Aha takie pytanie, czy silnik z Anglika bedzie pasowal do naszych polskich pyzaków?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
MisioLBN
Aha takie pytanie, czy silnik z Anglika bedzie pasowal do naszych polskich pyzaków?
tak :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
papuc_2004

będziesz musiał przełożyć wszystko z prawej strony na lewą i będzie git ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
myhavk

Więc bez obaw mogę kupić rozbitego aglika 2.0 hdi i wpakować do mojej pyzy 1.4.

Z tego wychodzi ze tak bo układ wszystkich części silnika jest taki sam jak w polskich poza kierownicą?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
yayko

Jak modzić to hondy i vagi : :D najtaniej

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
MisioLBN

No niestety nie tak bez problemu :P Swap 1.4hdi na 2.0hdi będzie się wiązał chyba jednak z większymi zmianami ale wypytuj Cangi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
myhavk

hm ale w czym problem :D kupuje rozbitego anglika najlepiej żeby nie był trzaśnięty z przodu i przekładam wszystko do swojego :D

 

A na poważnie chyba nici z swapa:( czytałem już tyle na temat tych pomysłów ze ludzie chyba piszą tylko o zamiarach a w rl mało co wychodzi... Bajkopisarze :P

 

Eh a tak kocham swoja pyze tyle z nią przeszedłem i wspaniałych chwil i złych (wypadki :D) chciałem jej dać drugie lepsze serce ale chyba na marzeniach przestanę :(

 

Dlatego nie chce kupować innej pyzy. sentyment i zostanie ze mna puki rdza jej nie zje :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Kamil 206sw

Kompresor napędzany jest paskiem wielorowkowym w większości samochodów więc dorabiasz mocowanie, parę węży+intercooler i na upartego jest git. A tak żeby było jak należy to trzeba dużo $ wpierdzielić :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
dj86dj

zmien silnik z golfa 5 np 1.4 tsi turbo + kompressor moze podejdzie :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Lukasz_wa
hm ale w czym problem :D kupuje rozbitego anglika najlepiej żeby nie był trzaśnięty z przodu i przekładam wszystko do swojego :D

 

A na poważnie chyba nici z swapa:( czytałem już tyle na temat tych pomysłów ze ludzie chyba piszą tylko o zamiarach a w rl mało co wychodzi... Bajkopisarze :P

 

Eh a tak kocham swoja pyze tyle z nią przeszedłem i wspaniałych chwil i złych (wypadki :D) chciałem jej dać drugie lepsze serce ale chyba na marzeniach przestanę :(

 

Dlatego nie chce kupować innej pyzy. sentyment i zostanie ze mna puki rdza jej nie zje :D

 

Najprostszy sposób podniesienia mocy, to nowy program napisany pod Twoje auto przez renowaną firmę z hamownią. Moja 206 po programie nabrała chęci do jazdy.

W chwili obecnej składamy graty pod intercooler i modyfikację układu wydechowego.

Później kolejny program i hamownia.

Wielu tylko mówi co by zrobiło, my działamy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kaziu97

czyli turbiny typu G. Napędzane obrotami z wału korbowego. Wg bardzo dobre Turbiny ale z mniejszą sprawnością

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×