Jump to content
  • Similar Content

    • PaKoL
      By PaKoL
      Witam wszystkich! Chciałem się zapytać co w sumie na pierwszy rzut oka sądzicie o poniższym ogłoszeniu 206 stki którą zamierzam obejrzeć w najbliższym czasie, wcześniej posiadałem 1,6 110km w benzynie, więc chętnie posłucham opinii posiadaczy lub byłych właścicieli 1,6hdi w dieslu, na co powinienem zwracać uwagę itd. Z góry dziękuję!
       https://www.otomoto.pl/oferta/peugeot-206-ID6C52oN.html#1f36479ac7
    • p3gi3
      By p3gi3
      Witam,
      jestem nowym użytkownikiem na forum. Chciałbym prosić o pomoc i ewentualne podpowiedzi jak postępować z moim problemem. Być może temat odgrzewany, za co z góry przepraszam. 
      Otóż od jakiegoś czasu mam problem z moją 206 (1.4 benzyna 75 km, 2008 rok), silnik czasami faluje i wyłącza się nawet podczas jazdy. Ostatnio (jesień 2018) co było przy nim robione to:
      *nowe świece
      *nowa cewka
      *uszczelka pod głowicą (planowanie itp)
      *rozrząd
      *sprzęgło
      *olej+filtry
      Czytałem, że może być to silnik krokowy, niestety nie mogę się go doszukać pod maską. Oglądałem filmiki z innych 206 gdzie jest ten silnik lecz u mnie tego nie widać (patrz zdjęcia).
      Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc gdzie znajduje się silniczek. Być może ktoś miał podobny problem. Być może nie jest to wina tego silnika. 
       
      Pozdrawiam i życzę miłego dnia.



    • piowil3
      By piowil3
      Siema,
      Jakiś czas temu założyłem kanał na YT. Postanowiłem wrócić do nagrywania, nie chodzi o zarobek, nic na tym nie zarabiam, ani o fejma. Chodzi o to, aby pokazywać takie różne rzeczy na temat peugeota 206, taką mam serie, takie proste, ale jednak warto zobaczyć. Dwa odcinki nagrałem w ten sposób, zdobyłem wiedzę, zrobiłem u siebie = wyszło okej, zrobiłem filmik, staram się jak mogę, wiem, że nie są idealne, ale wszystkiego trzeba się nauczyć. Proszę Was o zostawienie tam subka czy łapki w górę, chodzi o rozpowszechnienie tegoż kanału, aby każdy świeżak mogł sobie pomóc.
      Prawko mam od kwietnia, pyzia tak samo, kto pyta nie błądzi, zawsze marzyłem o nagrywaniu, spełniam swoje marzenia, to nic nie kosztuje a daje ogromną satysfakcję. Polecam i Wam spełniajcie swoje marzenia, nawet jeśli jest ciężko dążcie do celu bo... warto
       
      link do kanału :
      https://www.youtube.com/channel/UC_rq1A7Q3hfebFX8muXUmTQ
    • madridi5ta
      By madridi5ta
      Edit: to już wyjaśnione, na końcu tematu nowe pytanie.
      Witam, przesyłam film z nagranym dźwiękiem, na filmie widać okolice źródła dźwięku. Jeżeli ktoś wie co to za element ten taki "trójnik" do którego wchodzą dwa te gruby, elastyczne przewody a wychodzi jeden i co jest źródłem stukotu to niech będzie tak dobry i się pochwali
      Dodam że stukot pojawił się po ponad 1000 km trasie (nad i z nad morza, głównie autostradą więc duża szybkość) i jednocześnie wyszło niewłaściwe uszczelnienie wtrysku - akurat tego najbliżej źródła tego dźwięku, może ma to coś wspólnego. Uszczelnienie już wymienione, a dźwięk jest nadal. Kilka dni temu padł mi bez żadnych ostrzeżeń akumulator, może jakimś cudem ma to związek (akumulator był ~4-5 letni), też już jest wymieniony.
       
      Film:
      https://streamable.com/anthm
    • Symeon
      By Symeon
      Witam, jak w tytule.
      Jestem bardziej niż zielony jeśli chodzi o CA, coś poczytałem, coś pooglądałem i posłuchałem - jednak to dalej dla mnie czarna magia. Żaden ze mnie audiofil, po prostu chciałbym by mi głośniki nie pierdziały/nie trzeszczały - jak to teraz ma miejsce niestety. 
      Bodajże mam oryginalny CA i radio tak samo. Peugeot 2000r 2.0 hdi, 5drzwiowy. 
      Jestem w stanie rozważyć zakup nowego radia, choć wolałbym zostać przy oryginalnym. Nie chcę budować potężnego CA bo się po prostu na tym nie znam. Najlepiej by było, gdyby to była wymiana obecnych głośników, ew. wymiana również radia.. Czy jest coś takiego? Jeśli tak to co? Prosiłbym o producenta, model ew. link. I jeszcze jakby to było w miarę Plug&Play to już w ogóle miodzio..
      Im taniej, tym lepiej.. w końcu pug to nie jest auto premium
Sign in to follow this  
macrut1990

Peugeot 206 1.4 8V 75KM 2002r 116 tys. KM PROBLEM!

Recommended Posts

macrut1990

Od jakiegoś czasu mam problem w swoim Peugeot 206 nie ma reguły co do jego występowania jedyne co zauważyłem to to że zdarzyło się to już po raz trzeci i na rozgrzanym silniku. Filmik przedstawiający problem:

 

http://www.youtube.com/watch?v=ADCPJvW65qc&feature=youtu.be

 

http://www.youtube.com/watch?v=Wsxw_L-pqYY&feature=youtu.be

 

Po uruchomieniu silnika falują obroty i pika kontrolka auto diagnostyki silnika. Gdy go zgaszę i ponownie zapalę jest to samo dopiero za którymś razem wskakuje już normalnie na obroty i kontrolka znika. Dodam jeszcze że ostatnio podczas mrozów ( -10 -14) miałem pierwszy raz problem z termostatem który zaczął się zawieszać, obecnie przy plusowych temperaturach termostat pracuje normalnie. W aucie w ciągu ostatnich dwóch lat wymieniono rozrząd kompletny, obydwie sondy lambda, świece, wentylator chłodnicy, olej Castrol Magnatec 5W40 full syntetyk, filtry oleju i powietrza, płyn chłodzący, diagnostyka komputerowa była niejednokrotnie. Ostatnio było również sprawdzane ustawienie rozrządu. Z autem podczas jazdy nie ma żadnych problemów, dynamika jak i prowadzenie bez zastrzeżeń! ZA WSZELKIE KOMENTARZE I PORADY OGROMNE PODZIĘKOWANIA. POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH PUGOWICZÓW ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest bezli†osny

Dolej paliwa i dopiero zrób ocenę. Przy takiej ilości paliwa pompa może ci się zwyczajnie zadławiać i przy okazji narażasz ją na uszkodzenie, eh :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
macrut1990
Dolej paliwa i dopiero zrób ocenę. Przy takiej ilości paliwa pompa może ci się zwyczajnie zadławiać i przy okazji narażasz ją na uszkodzenie' date=' eh :([/quote']

 

Witam, rozumiem ale szczerze nie wydaje mi sie ze to o to chodzi bo kiedys nie mialem tego problemu a wiele razy jezdzilem i to na rezerwie ale glownie w okresie letnim, paliwo BP ULTIMATE 98! A ostatnio jak to sie zaczelo to bylo wiecej paliwa.... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest bezli†osny
wiele razy jezdzilem i to na rezerwie

Jeżdżenie na rezerwie bardzo źle wpływa pompę paliwa. Zweryfikuj, czy to nie pompa powoduje ci te problemy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kamil 206sw

macrut1990 sprawdź poziom oleju bo na liczniku pokazuje ci że masz za mało(ten wyświetlacz co przebieg. Mają być wszystkie znaki w kwadracie). Ten wstaźnik to taki bajer, najbardziej wiarygodne jest sprawdzenie oleju na miarce. Pomiędzy min a max ma być najlepiej na 4/5.

Nie wiem jak w tym ale w poprzednim samochodzie według instrukcji obsługi miganie tej kontrolki i nierówna praca silnika oznaczały uszkodzony katalizator...

Możesz to sprawdzić wykręcając go. Zobaczysz wtedy jak wygląda jego wkład. Częsta jazda na rezerwie sprzyja uszkodzeniu katalizatora.

Sprawdź i napisz co zobaczyłeś.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dawid-x-maniek

dobra powiem tak stawiam właśnie jak koledzy mówią na pompe paliwa a z jakiego powodu? ponieważ pompa paliwa musi mieć odpowiednią siłe tak zwane cisnienie barów aby mogłą dobrze przebić się przez wtryski ;] kolega miał w astrze tak żę falowały mu oborty i aż mu się spaliła pojechał do mechanika wyjmuje mu tą pompe a tu zong pompa juz byłą wymieniona i kupiony został zamiennik chiński jakiś który pracował dobrze przez pare tysiecy km po czym tracił szczelność no i powiedzmy gdy powinno być 0.24 bara np to było 0.15 co nie dawało odpowiedniej dawki paliwa;] Sprawdź sobie tąpompe niech Ci sprawdza czy ma odpowiednie cisnienie a jeżeli nie może jak masz na GAZ to regulacja gazu lub po prostu regulacja obrotów silnika lecz stawiam na to 1 pompa ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites
macrut1990

Sprawa wyjaśniona, byłem u mechanika sprawdził kompem i okazało się że pokazało błąd czwartego wtryskiwacza:( . Jeżeli sytuacja się powtórzy niestety trzeba będzie go wymienić :(

 

Dziękuję za wszystkie wypowiedzi i uwagi.

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...