Jump to content
Sign in to follow this  
pwwkla

Wycięcie KAT 1.4 HDI + przelot ?

Recommended Posts

pwwkla

Witam oberwała mi sie ta osłona (paskudna) turbiny i czy mogę ją wywalić czy mi nie stopi czegoś pod maską? dodam ze mam juz kupioną tą owijke do kolektora, chcę tez wyciać KAT , lecz w pierwszej kolejności co zrobić z ta osłoną KATA i Turbiny ? widzę na google wiele 1.4 HDI bez tej osłony , oraz będzie osunięty tłumnik końcowy, poprawi się moc w zakresie od 2.2k do 4k obr/min >

lAiQBM3.jpg

zastanawiam się też nad zakupem IC od 1.4 16v HDI 90hp

http://allegro.pl/chlodnica-intercooler-citroen-c3-1-4-hdi-i4796320990.html

Ziemniak

Mi się ta osłona spaliła, bo była uszkodzona i się "chyciła". Stopiło mi tylko bagnet od oleju za sprawą płonącej osłony. Wymieniłem go i jeżdżę tak bez tej osłony od prawie 3 miesięcy. Ona tylko służy do dogrzewania silnika w zimie, bo te silniki mają wysoką sprawność i przez to się wolniej nagrzewają. Nic ci się nie stopi, możesz tak jeździć ;) Samo ic nie doda ci mocy, ale z programem już tak. Może tylko nie będzie tak mulił gdy będzie nagrzany.

MisioLBN

Wrzuć IC, zrób przelot plus program i licz na 90-110km.

pwwkla

Do przelotu wszystko kupione IC zamówię ale założę na wiosne, bo rury od powietrza jeszcze potrzeba ,na dzis dzień chciałem sie dowiedzieć co do tej osłony. Co do "tuningu" hdi bede pisał jeszcze

Sebekk

a pytanko mam do to tego icka :) będziesz obracał korpus turbo do dolu? ja szukam szukam i nie mogę dostać flanszy która można założyć na turbinę i przejść na węże silikonowe. pozostaje kupic druga taka rure jak ta z napisem hdi i dać do jakiegoś tokarza żeby dorobił a co do montażu jest fajny filmik na YT

:)

MisioLBN

Sebekk a co za problem wyciąć flansze na CNC ? Dospawać kawałek rurki i już można na to założyć węże silikonowe.

pwwkla

Nic nie odwracam nic spawał nie będe kupie oryginalny IC z wersji 90 HP umieszczę go z przodu z lewej strony tak jak jest oryginalnie :)

a rury do turba będą tak :