Jump to content
Sign in to follow this  
Łapek

Układ Dolotowy...

Recommended Posts

APROPO
drogi? w 3mieście w firmie jeśli wpiszecie ekomor w goglach to 1 wam wyskoczy:-) kosztuje 292pln.to chyba rozsądna cenka

 

ja nic nie znalazlem

 

[ Dodano: 12-05-2005, 16:53 ]

rozmawialem z panem od ekomoru i sa na zamowienie gotowe doloty jacky do silnikow 1,4 8v i 1,6 16v koszt to 290 zeta

 

[ Dodano: 12-05-2005, 16:54 ]

AniracK, czy ten od 1,4 8v bedzie pasowac do 1,6 8v bo jak rozmawialem z kelly, ze ten do 1,4 bedzie pasowal rowniez do 1,6 8v

Share this post


Link to post
Share on other sites
satana

APROPO,

Czy może myślisz o zakupie tego dolotu ?

Bo ja tak , więc jak może kupimy dwa to będzie taniej ?

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
APROPO
APROPO,

Czy może myślisz o zakupie tego dolotu ?

Bo ja tak , więc jak może kupimy dwa to będzie taniej ?

Pozdrawiam

 

znizka i tak bedzie, tylko kwestia czy to wejdzie do mojego puga

Share this post


Link to post
Share on other sites
Olivier

hejka!w katalogu jackiego są doloty do 4 typów silników: 1.4 16v, 1.4 8v, 1.6 i 2.0.jak sie orientuję to w tej samej cenie:-) Pozdrowienia dla Janusza ze sklepu

Share this post


Link to post
Share on other sites
kelly

APROPO, poprawka. Po weryfikacji fotki silnika okazało się ze masz dolot jak w 1,6 16 v a nie jak 1,4. Przepraszam za wprowadzenie w błąd.

 

Ale ten dolot do 1,4 16v chyba nie ma napisu 206? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Barti

Widzialem osobiscie jak Lupo GTI (125KM) ze stozkowym filtrem powietrza zostalo shamowane i moc wyszla 122 lub 123KM. Po zamontowaniu oryginalnego ukladu dolotowego moc wzrosla do 125KM. Nie wiem jak wyszloby to na hamowni z wentylatorem nawiewajacym powietrze na silnik, bo takowego bylo brak.

Mam przed nosem egzemlparz Magazynu GT Nr09 (45) z wrzesnia 2002. Jest tu artykul na temat sportowych wkladow do filtrow powietrza. Oto dane z hamowni

 

Seat Leon 1.9 TDI (150KM)

Seria 154,8KM/3800 350,7Nm/2700

Wklad filtra JR 156,3KM/3900 343,5Nm/2700

 

Skoda Octavia RS

Seria 181,5/6100 255,1Nm/3500

Wklad filtra JR 183,1KM/5600 252,2Nm/3500

 

Pomiary przyspieszenia i elastycznosci wypadly srednio od 0,1 do 0,4s na korzysc wkladu filtra JR.

 

Wiem ze sportowy wklad filtra nie jest rowny zmianie calego ukladu dolotowego, ale nie sadze aby zmiany byly zadowalajace w stosunku do kosztow.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kelly

Pamietam test na redakcyjnym seju 1,1 cooper :). Wkladka filtromex dala 0,8 KM przyrostu mocy, JR 1 KM, a BMC 1,5 KM< stozek proton dał 1,4 KM wiecej. Najlepiej w tym teście wyszedł stozek K&N (2,5 KM) ale po porównaiu z cena zakupu (435 zeta) zakwestionowano sens jego uzycia. Oczywiscie zaden z tych przyrostów nie okazał się zauwazalny nigdzie poza wykresem :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
APROPO

a czy ktos ma jakas fotke tego dolotu do silnika 1,6 16V szukam i nie moge znalezc

 

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites
kelly

Fotki nie mam ale myślę ze on nie różni sie mocno bo seryjne doloty też są podobne. Może być grubszy i troszke dłuzszy natomiast ten "pochłaniacz" będzie taki sam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

a wiec po kolei :P

 

staniały ostatnio doloty - to fakt, ale ze Ekomor (Janusz) ma az TAK tanio to mi sie nie chwalił... ale to jest ten sam Jacky, czy ten bez napisu? bo wersji jest kilka (raceland jeszcze robi, simotta i cos tm jeszcze)

 

APROPO, w katalogu jest mala kijowa fotka, ale z teog oc ja sie dopatrzylam - Ty masz ten sam dolot co do 1.1 i 1.4 8V. Wszystkie 8V maja takie same. 1.6 16V w sumie tez ma taki sam - inny troche ksztalt tej gumowej zlaczki jest ale to akurat nie robi. No i 2.0 ma zupelnie inny (brzydki :/)

 

[ Dodano: 2005-05-14, 14:35 ]

aaaa a co do obcierania - ja mam z castoramy kawalek filcu dokladnie w tym miejscu przyklejony i jest ok ;-) - po wewn. stronie maski.

 

a 2. moj przechodzi male modyfikacje (pod lakierke) i zostal z tego karbono-podobnego-czegos zeszlifowany, i szlifuje go tak zeby nie obcieral w ogole, i opuszczam lekko w dol na mocowaniach :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kelly

Ja tez myslałam ze wszytskie 8v maja takie same doloty ale zakręcila mnie fota silnika tenisistki. Ona ma taki sam dolot jak w 16v a nie jak 8v i zonk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK
:o jak to mozliwe? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
kelly

Trzeba było zobaczyc moja mine jak zobaczylam fote silnika 16v. 8v ma zwykła karbowana rurę i pugło z filtrem. W 16tce jest zamiast rury takie plastikowe podełko prowadzace do kolejnego pudła z filtrem i w tenisistce własnie tak jest. Ale nie wydaje mi się aby nie można było załozyc dolotu dla 8v. Powinien pasowac tylko zeby nie wyszło tak ze bedzie gożej niz w serii. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

Apropo - dawaj fote swojego silnika!!!! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

cholera.... no i nnay faktycznie :eek: :eek: :eek:

Share this post


Link to post
Share on other sites
APROPO

noi co mam z tym zrobic ?? :) wlasnie chcialbym sie dowiedziec jak wyglada ten dolot z 16v bo moze tamten bedzie pasowac akurat

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

wlasnie prawie niczym sie nie rozni...

 

do 1.4 (1.1) 8V rura ta "chromowana" jest zagieta i "prosty" kawalek gumowego lacznika jest w zestawie

 

a do 1.6 16V rurka chromowa jest prosta a dopiero ten gumowy lacznik jest wyprofilowany i zagniety w ksztalt kolanka...

 

kurde jak znajde gdzies foty to wrzuce...

Share this post


Link to post
Share on other sites
APROPO

no to teraz mam zagadke :? a nie chce kupowac w ciemno :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

sorry za jakosc ale wygrzebalam katalog jackyego ale skaner odmowil mi cos posluszenstwa... wiec jest tak:

 

zdjcie1319uy.jpg

 

zdjcie1327jp.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
kelly

A nie mówilam ze zagwostka.

Ja chyba jestem za 16v bo doloty seryjne sa takie same jak w 8v. A skoro jest inny seryjny to znaczy ze tak miało byc i ladowanie tego z 8v może nie być najlepszym rozwiazaniem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

a producent w tej kwestii sie nie wypowie? ja bym obstawiala i tak 8V.. wydaje mi sie ze i do 16V ten od 1.4 by mozna zalozyc na chama.... no ale glowy nie dam - tak tylk owizualnie mi sie wydaje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
kelly

No ja tez mam takie wrazenie ze do pugów od 1,1 do 1,6 16v można załozyc takie same doloty ...... o ku**a własnie mnie naszła mysl. Pamietasz Ani jak Fancior kupował filtr BMC w 3mieście??? I tam pod sklepem zakładalismy filtry u mnie i u niego. I doloty były identyczne. Nie było tego plastiku który jest u apropo ani na fotkach szesnastek które ja mam tylko był dokładnie taki jak nasze czyli rura i pudło z filtrem na koncu. Czyli nie ma bata musza oba pasować. Może będzie potrzebna jakać niewielka kosmetyka ale musza pasowac.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

no dokładnie....... srednica rury jest taka sama, wszystko jest takie same, tylko ta gumowa koncoweczka sie roznia!

i ja dlatego mysle ze lepiej kupic od 1.4 (z wyprofilowana juz rura) bo koncowke zawsze mozna dobrac (gumowa) - jakas inna i jakos go tam wpasowac... a jak kupi sie ten z prosta tuta i cos bedzie nie tak to juz moze byc problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
kelly

Do prostej rury bedzie mial kolanko seryjne gumowe to które ma. No tak czy inaczej powinny oba sie nadawać. A producent nie wiem czy cos powie na ten temat bo zwykle mało sie znaja na specyfice aut az tak dokladnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...