Jump to content

Cena nowej 206 GT


Recommended Posts

Witam,

Ciekawy jestem ile kosztowało nowe 206 GT ma ktoś wiedze na ten temat ?

Szukałem w necie ale nie znalazłem:/

Link to post
Share on other sites

Wrzucam wszystkie 206 jakie mam (ceny na polskim rynku, 2000 rok):

 

206 1.1 XR (3D) - 33.150 zł

206 1.1 XR (5D) - 34.450 zł

206 1.1 XR Presence (3D) - 35.260 zł

206 1.1 XR Presence (5D) - 36.560 zł

 

206 1.4 XR Presence (3D) - 37.210 zł

206 1.4 XR Presence (5D) - 38.510 zł

206 1.4 XS (3D) - 41.540 zł

206 1.4 XT (3D) - 41.930 zł

206 1.4 XT (5D) - 43.230 zł

206 1.4 Roland Garros (5D) - 58.500 zł

 

206 1.6 XS - 43.550 zł

 

206 1.9D XR (3D) - 39.650 zł

206 1.9D XR (5D) - 40.950 zł

206 1.9D XR Presence (3D) - 40.950 zł

206 1.9D XR Presence (5D) - 42.250 zł

 

206 2.0 S16 - 62.900 zł

206 2.0 GT - 78.400 zł

Link to post
Share on other sites
Nie było u nas 2.0 hdi???????????

 

Oferowali bo ojca wspólnik żonie kupował. Tu są podane ceny "jakie mam".

Link to post
Share on other sites

Niezła taniocha, np. XS 1.6 za 43 550 zł to obecnie cena podstawowych wersji, np. 208 1.0 bez żadnych bajerów.

Link to post
Share on other sites

Tylko że bez żadnych bajerów w dalszym ciągu znaczy duuuużo więcej bajerów niż gołe 206 no i nie zapominaj że 43550zł to cena nominalna a nie rzeczywista.

Link to post
Share on other sites

W 99 za Octavkę 1.6 dalismy coś 44.000......pozatym wtedy za 44.000 kupiłeś więcej niż teraz. Zaczynałem pracę w 2005 to zarabiając ~2000 byłem

85222.alfabetajuega-lo-mejor-de-robert-downey-jr-17102014.jpg

Teraz

2-1-typowa-chinska-rodzina.jpg

Link to post
Share on other sites
W 99 za Octavkę 1.6 dalismy coś 44.000......pozatym wtedy za 44.000 kupiłeś więcej niż teraz. Zaczynałem pracę w 2005 to zarabiając ~2000 byłem

85222.alfabetajuega-lo-mejor-de-robert-downey-jr-17102014.jpg

Teraz

2-1-typowa-chinska-rodzina.jpg

 

Dlatego napisałem że 43500 to cena nominalna a nie rzeczywista :) U ujęciu rzeczywistym musimy wziąć pod uwage zamianę wartości pieniądza w czasie.

Link to post
Share on other sites
Dlatego napisałem że 43500 to cena nominalna a nie rzeczywista U ujęciu rzeczywistym musimy wziąć pod uwage zamianę wartości pieniądza w czasie.

Nii to taki żarcik w odpowiedzi do mim-a niestety wartos pieniadza idzie w dol wiec kiedys 206 1.6 dosc wyposażone a teraz 208 1.0 z wyposażeniem w kierownicę, ale powiem tak offtopując w offtopie, PSA i tak oferuje więcej w golasach niż VAG

Link to post
Share on other sites

2.0 HDi w tym zestawieniu nie było. Podobnie wersji CC. Ceny pochodzą z "Nowy auto katalog - Modele na rok 2000" (Auto Motor i Sport, wydanie specjalne).

Link to post
Share on other sites

tu jest artykuł o 206 GT z 1999 roku i też podana cena o jakiej pisał wcześniej mALy

http://admoto.pl/pub/art.asp?g=GS&n=0445&f=445-02.xml

 

Ukryta moc

Peugeot 206 GT, czyli "cywilna" wersja modelu 206 WRC

 

 

Peugeota 206 GT na zewnątrz wyróżniają przede wszystkim ogromne zderzaki i wielki wlot powietrza w przednim spoilerze, we wnętrzu w oczy rzuca się skóra, aluminium i sportowe zegary z tyłu charakterystyczny jest olbrzymi zderzak i chromowana końcówka wydechu.

 

 

Od kilku miesięcy Peugeot oferuje na naszym rynku usportowiony model 206 GT (Grand Tourisme), auto wyprodukowane w limitowanej serii 4 tys. egzemplarzy, przeznaczonej dla amatorów ostrej jazdy i sportowej stylistyki. 206 GT można określić jako "cywilną" wersję Peugeota 206 WRC, który ma startować w rajdach.

 

Nadwozie wydłużone zderzakami

 

Podobnie jak rajdowa "dwieścieszóstka" WRC, odmiana GT ma 4 metry długości, czyli jest o 16 cm dłuższa od standardowego modelu 206. Wymiary te osiągnięto bez zmian w podstawowej konstrukcji, rozbudowując tylko do niemal monstrualnych rozmiarów zderzaki, wykonane z ze wzmocnionego włóknami szklanymi poliuretanu, lakierowane w kolorze nadwozia i przechodzące w sposób niezauważalny w spoilery. Proponowany tylko w kolorze srebrnym i tylko z nadwoziem 3-drzwiowym bolid ma ogromny wlot powietrza w przednim spoilerze. Poza tym, zewnętrznie to auto wyróżnia się 16-calowymi obręczami kół (w modelu podstawowym są felgi 13- i 14-calowe) oraz niskoprofilowymi oponami 195/45.

 

Sportowy luksusu w kabinie

 

Także bogato wyposażone wnętrze ma sportowy charakter. Projekt deski rozdzielczej, z metalizowaną okleiną i aluminiowymi, okrągłymi zegarami, dopasowano do charakteru nadwozia. Sportowe fotele obito skórą i alcantrą, skórą pokryta jest także kierownica, końcówka dźwigni zmiany biegów jest aluminiowa, a pedały mają perforowane, metalowe nakładki.

 

Duża moc pod maską

 

Peugeot 206 GT jest napędzany pochodzącym z modelu 206 S 16, 16-zaworowym silnikiem o pojemności 2 litrów, z wielopunktowym wtryskiem, o mocy 138 KM, uzyskiwanej przy 6 tys. obrotów na minutę i maksymalnym momencie obrotowym 190 Nm. Maksymalny moment jest uzyskiwany przy wysokich obrotach (4.100), w związku z czym pojazd jest trochę niemrawy przy niskich obrotach silnika i potrzebuje przydepnięcia pedału "gazu", żeby pokazać co potrafi.

 

Napęd jest przekazywany za pośrednictwem 5-biegowej skrzyni manualnej, z krótkimi przełożeniami. Tym wehikułem można jeździć rajdowo: ważące 1.050 kg (masa własna) auto rozpędza się do 100 km/h w 8,9 sekundy (dane fabryczne, podobno można ten czas jeszcze skrócić...) oraz uzyskuje prędkość 210 km/h. Oczywiście, jak na sportowca przystało, motor wydaje rasowy dźwięk. W jeździe kombinowanej takie auto zużywa około 8 litrów paliwa na 100 km.

 

Przykleja się do drogi

 

Dla lepszego trzymania na drodze zastosowano sztywne zawieszenie tego wehikułu. Twarde sprężyny i mocno tłumiące amortyzatory o małym skoku zapewniają stały kontakt kół z nawierzchnią. Zastosowano hamulce tarczowe, wentylowane z przodu.

 

Pasażerowie są chronieni przez cztery poduszki powietrzne, pasy z pirotechnicznymi napinaczami, wzmocnienia boczne oraz elementy pochłaniające energię uderzenia w drzwiach.

 

Drogi kaprys

 

To małe sportowe auto kosztuje w polskich salonach 78,4 tys. zł i jest najdroższą odmianą Peugeota 206, którego cena w podstawowej wersji wynosi nieco ponad 33,1 tys. zł. To sporo, ale zapewne pasjonaci cenę stawiają na drugim planie. Na pociechę dodajmy, że przeglądy techniczne w tym aucie odbywają się co 30 tys. km.

 

Wyposażenie Peugeota 206 GT

 

Wspomaganie i regulacja kierownicy, ABS, cztery airbagi, pirotechniczne napinacze pasów z ogranicznikiem naciągu, klimatyzacja elektroniczna, centralny zamek, z pilotem sterowanym falami radiowymi, elektryczne sterowanie przednich szyb i lusterek (podgrzewane), regulacja wysokości fotela kierowcy, halogeny przeciwmgłowe, aluminiowe felgi, chromowana końcówka układu wydechowego, obrotomierz, radio z pilotem przy kierownicy i sześcioma głośnikami, immobilizer, metalizowany lakier, przyciemniane szyby, wycieraczka z czujnikiem deszczu, filtr przeciwpyłkowy.

 

Dane Techniczne

Pojemność skokowa silnika 1.997 ccm

Moc 138 KM - 6.000 obr./min

Maksymalny moment obrotowy 190 Nm - 4.100 obr./min

Prędkość maksymalna 210 km/h

0-100 km/h 8,9 s

Masa własna 1.050 kg

Dopuszczalna masa całkowita 1.560 kg

Pojemność bagażnika 245/1.130 l

Długość/szerokość/wysokość 4.010/1.673/1.435 mm

Rozstaw kół przednich 1.443 mm

Rozstaw kół tylnych 1.434 mm

Zużycie paliwa Miasto 10,9 l/ 100 km

Trasa 6,2 l/ 100 km

Cykl mieszany 7,9 l/ 100 km

Link to post
Share on other sites

Spalanie w mieście 10.9l, gdzie są te czasy że producenci podawali realne dane... Teraz napiszą 8l w mieście a ja poniżej 10 nie potrafie zejść.

Link to post
Share on other sites
A rc?

 

http://admoto.pl/pub/art.asp?g=GS&n=0746&f=gh_1079.xml

 

 

Gotowy sportowiec

Peugeot 206 RC już wjeżdża do salonów

 

Po premierze na jesiennym salonie w Paryżu Peugeot wprowadza do sprzedaży nową wersję modelu 206. Debiutant jest trzydrzwiowym hatchbackiem i nazywa się RC. Jest prawdziwym sportowcem, bo pod jego maską kryje się niedoładowany dwulitrowy silnik, który pozwala "dwieścieszóstce" na dojście od zera do 100 km/h w 7,5 sekundy.

 

Pojazd budzi wielkie emocje, wszak to Peugeot 206 WRC wygrywa jak chce rajdowe mistrzostwa świata. Oczywiście model RC ma więcej wspólnego z "cywilnymi" wersjami 206 niż z rajdówką. Sportowe pokrewieństwo jednak (choć nie tylko ono) robi wystarczająco dobre wrażenie, skoro w tym roku miejski Peugeot jest najczęściej kupowanym samochodem w Europie. Od stycznia do końca września sprzedano na Starym Kontynencie 466.500 sztuk tego obecnego od 1998 roku modelu. Teraz do trzy- i pięciodrzwiowego hatchabacka, kombi i coupé-cabrio dochodzi RC.

 

Wymiary zewnętrzne są takie same jak w zwykłym trzydrzwiowym hatchbacku. RC jednak można rozpoznać nie tylko po dwóch dodatkowych literkach na klapie bagażnika, ale też po lotce dachowej z dodatkowym światłem stopu. Ów dodatkowy spoiler nawiązuje wyglądem do stosowanego w 206 WRC, lecz jest mniejszy niż w samochodzie wyczynowym. Pełni jednak podobną rolę, dociskając auto do podłoża podczas szybkiej jazdy. Co ważne bowiem, RC waży tylko 1.100 kg, a może jechać z zawrotną jak na wymiary i masę pojazdu prędkością 220 km/h. Z tyłu RC po lewej stronie widoczne są rury podwójnego sportowego wydechu ze stali nierdzewnej. Z boku zaś jest zmieniona aluminiowa klapka wlewu paliwa (w cywilnych wersjach jest w kolorze nadwozia).

 

Najważniejsze są jednak zmiany w silniku. RC ma dwulitrowy, niedoładowany motor EW 10 J45, o pojemności 1.997 ccm. Od stosowanego w będącym u nas w sprzedaży 206 S16 motoru EW 10 J4 o tej samej pojemności, nowy napęd różni się podwójnym wałkiem rozrządu ze zmiennymi fazami rozrządu. Nowy silnik jest ponadto elastyczniejszy. Pozwala na przyspieszenie RC od prędkości 80 km/h do 120 km/h na piątym biegu tylko w 11 sekund. 206 S16 potrzebuje na to prawie o 3 s więcej. W silniku zmieniono też elektronikę sterującą wtryskiem. W sumie motor o tej samej pojemności co poprzednio zyskał 44 konie mechaniczne mocy. Moc maksymalną osiąga przy 7.000 tysiącach obrotów, a S16 przy 6.000. Ale najważniejsza różnica to zmienione osiągi auta. 206 RC rozpędza się od zera do 100 km/h w 7,5 sekundy, czyli o prawie 1,5 s szybciej niż najszybsza dotąd wersja - 206 S16, a i prędkość maksymalna RC jest o 10 km/h większa. Skrzynia biegów sportowca 206 różni się od dotychczas stosowanej zmienionym przełożeniem pierwszego biegu oraz skróceniem ruchów lewarka, co ma znaczenie dla szybszego wrzucania biegów.

 

Jak przystało na auto o sportowym zacięciu, RC ma utwardzone zawieszenie. W porównaniu z wersją S16 grubsze są stabilizatory z tyłu i z przodu. Auto lepiej więc trzyma się drogi na zakrętach nawet przy dużych prędkościach. Pomagają tu standardowo montowane w RC 17-calowe alufelgi ze sportowymi oponami, oczywiście Michelina, który zaopatruje też rajdówki 206. Przy osiągach RC potrzebne było wzmocnienie hamulców. Z przodu zastosowano wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 283 mm, na tylnych kołach tarcze są pełne, o średnicy 247 mm.

 

Układ kierowniczy ma wspomaganie, którego siła działania zależy od prędkości jazdy. W seryjnym wyposażeniu obok ABS jest ESP, czyli układ stabilizacji toru jazdy. To nowa generacja ESP, z funkcję antypoślizgową MSR. Kierowcy o sportowym zacięciu mogą ten układ wyłączyć, naciskając guzik.

 

We wnętrzu sportowe aspiracje auta zdradzają kubełkowe fotele. Są one obszyte skórą i mają emblemat RC. Czarna skóra jest też na kierownicy, daszku zegarów i mieszku dźwigni zmiany biegów. Aluminiowe dodatki to gałka dźwigni zmiany biegów oraz nakładki na pedały. Auto ma nową tapicerkę, a poza tym wnętrze nie różni się od zwykłych 206.

 

Samochód już jest produkowany i do sprzedaży w Europie Zachodniej trafi w styczniu. Poza tym, co już wymieniliśmy, wyposażony jest w sześć poduszek powietrznych, centralny zamek, elektrycznie opuszczane przednie szyby, elektrycznie sterowane lusterka. W Polsce też będzie go można zamawiać. Jeszcze nie ma ustalonej ceny, ale nie powinna być wyższa niż 75 tys. zł (206 S16 kosztuje obecnie 66,7 tys. zł).

 

Dane techniczne Peugeota 206

Model 206 RC 206 S16

Pojemność silnika (ccm) 1.997 1.997

Moc maksymalna (KM) przy obr./min 180 - 7.000 136 - 6.000

Maksymalny moment obrotowy (Nm) przy obr./min 202 - 4.750 190 - 4.100

Prędkość maksymalna (km/h) 220 210

Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 7,5 8,9

Średnie spalanie (l/100 km) 7,9 7,7

Masa własna (kg) 1.100 1.050

Długość/szerokość/wysokość (mm) 3.822 / 1.673/ 1 .435

Pojemność bagażnika (l) 245/1.130

 

---------- Po chwili dodano... ----------

 

A tu artykuł rok później i cena jest wyższa:P

 

 

http://admoto.pl/pub/art.asp?g=GS&n=0503&f=503-02.xml

 

 

Porywcze lwiątko

Wrażenia z jazdy Peugeotem 206 GT Zbigniew Majerowskiautor: Zbigniew Majerowski

zdjcia: P. Dziendziela

Gieda Samochodowa, nr 51/2000 (503)

z dnia: 4 lipca 2000 roku

 

Smaczkiem jest aluminiowy korek wlewu paliwa

Smaczkiem jest aluminiowy korek wlewu paliwa

 

W ubiegłym roku na naszym rynku pojawił się usportowiony Peugeot 206 GT, auto przeznaczone dla amatorów ostrej jazdy i sportowej stylistyki. 206 GT można określić jako,,cywilną' wersję Peugeota 206 WRC, startującego z powodzeniem w rajdach.

 

Bojowe nadwozie

 

Podobnie jak rajdowa "dwieścieszóstka" WRC, odmiana GT ma 4 metry długości, czyli jest o 16 cm dłuższa od standardowego modelu 206. Wymiary te osiągnięto bez zmian w podstawowej konstrukcji, rozbudowując tylko do niemal monstrualnych rozmiarów zderzaki, lakierowane w kolorze nadwozia i przechodzące w sposób niezauważalny w spoilery.

 

Proponowany tylko w kolorze srebrnym i tylko z nadwoziem 3-drzwiowym bolid ma ogromny wlot powietrza w przednim spoilerze. Poza tym, zewnętrznie to auto wyróżnia się 16-calowymi obręczami kół z lekkich stopów (w modelu podstawowym są felgi 13- i 14-calowe) oraz niskoprofilowymi oponami 195/45.

 

Szerokie drzwi ułatwiają zajęcie miejsca na tylnej kanapie, jednak nie oszukujmy się, nie jest to tak wygodne, jak w wersji 5-drzwiowej, mimo że przednie fotele można składać i przesuwać do przodu jednym ruchem ręki.

 

Sportowy luksus w kabinie

 

Bogato wyposażone wnętrze ma sportowy charakter. Projekt deski rozdzielczej, z metalizowaną okleiną i aluminiowymi, okrągłymi zegarami, dopasowano do charakteru nadwozia. Sportowe fotele obito skórą, którą pokryta jest także kierownica. Końcówka dźwigni zmiany biegów jest aluminiowa, a pedały mają perforowane, metalowe nakładki.

 

Regulacja wysokości kolumny kierownicy i ustawiana wysokość fotela kierowcy pozwalają dobrać właściwą pozycję za kółkiem. Niewygodny jest dostęp do dźwigni regulacji pochylenia oparcia fotela - trzeba otworzyć drzwi, żeby ustawić sobie dobrze oparcie.

 

Ciekawostką jest samoczynne ustawianie się zagiętych na postój lusterek, po przekręceniu kluczyka w stacyjce.

 

Diabełek pod maską

 

Peugeot 206 GT jest napędzany pochodzącym z modelu 206 S 16, 16-zaworowym silnikiem o pojemności 2 litrów, z wielopunktowym wtryskiem, o mocy 138 KM.

 

Napęd jest przekazywany za pośrednictwem 5-biegowej skrzyni manualnej, z krótkimi przełożeniami. Tym wehikułem można jeździć rajdowo: ważące 1.050 kg (masa własna) auto rozpędza się do 100 km/h w 8,9 sekundy (dane fabryczne) oraz uzyskuje prędkość 210 km/h. Podczas testu osiągnęliśmy 'setkę' w około 9 sekund, ale z trzema osobami na pokładzie. Sam kierowca na pewno uzyskałby czas krótszy od podawanego przez producenta. Znakomita jest elastyczność tego napędu - od 80 do 120 km/h, na piątym biegu auto rozpędzało się w około 11,5 sekundy.

 

W jeździe kombinowanej takie auto powinno zużywać około 8 litrów paliwa na 100 km. Tyle tylko, że nie sposób jeździć Peugeotem 206 GT, jak ślimakiem. Skoro daliśmy mu "popalić" to on spalił średnio około 9 litrów benzyny na 100 km.

 

Bez obawy na zakrętach

 

Dla lepszego trzymania na drodze zastosowano sztywne zawieszenie tego wehikułu. Twarde sprężyny i mocno tłumiące amortyzatory o małym skoku zapewniają stały kontakt kół z nawierzchnią. W efekcie auto jest dość twarde, choć nie aż tak jak np. Opel Tigra - nie tłucze przesadnie na torowiskach i studzienkach. Stabilność Peugeota 206 GT jest zachwycająca. Odnosi się wrażenie, że zakręty można by pokonywać z dowolną prędkością. Podobnie pewnie pojazd zachowywał się przy bardzo szybkiej jeździe - około 200 km/h.

 

Niewprawny kierowca może mieć na początku kłopoty z ujarzmieniem porywczego silnika, którego moc w stosunku do masy niewielkiego przecież auta, jest duża. Łatwo więc zerwać przyczepność kół do nawierzchni przy ostrzejszym ruszaniu z miejsca. Auto może nawet trochę szarpać przy zmianach biegów, po każdorazowym puszczeniu pedału sprzęgła.

 

Rewelacyjne są hamulce (tarczowe na wszystkich kołach, wentylowane z przodu), wyposażone w układ ABS. Na mokrym asfalcie wciskaliśmy pedał hamulca 'do dechy' przy prędkości 120 km/h, a auto ani na jotę nie zbaczało z nadanego kursu, natychmiast wytracając szybkość.

 

Pojazd precyzyjnie reaguje na ruchy kierownicą. Wspomaganie układu kierowniczego ułatwia manewrowanie, choć nie kręci się kołem kierownicy tak lekko, jak np. w Hondzie Civic. Biegi przełącza się lekko. Auto jest bardzo zwrotne, o najmniejszej w klasie średnicy zawracania, około 10 m.

 

Z wrażeń z jazdy nasuwa się jeszcze jedno spostrzeżenie - tzw. inteligentna wycieraczka nie zawsze się sprawdza. Czujnik deszczu czasem nie reaguje na powolne nakrapianie szyby, które w systemie tradycyjnym eliminowałoby się włączając okresową pracę wycieraczki. Poza tym jest to niezłe rozwiązanie, bo szybkość działania wycieraczki zmienia się wraz z intensywnością opadów.

 

Za wrażenia trzeba płacić

 

Peugeot 206 GT kosztuje 81.670 tys. zł i jest najdroższą odmianą Peugeota 206.

 

W porównaniu z konkurencyjnym Renault Clio Sport, nasz bohater ma mniej wysiloną jednostkę napędową, która zapewnia jednak porównywalną elastyczność. Peugeot zużywa więcej paliwa w mieście, ale mniej na trasie. Clio jest odrobinę tańsze, ale "206" jest większym autem (długość 4 m, przy ok. 3,8 m Clio, szerokość 167 cm wobec niecałych 164 cm Clio).

 

Wyposażenie Peugeota 206 GT

Wspomaganie i regulacja wysokości kierownicy (obszyta skórą), ABS, cztery poduszki powietrzne, pirotechniczne napinacze pasów z ogranicznikiem naciągu, wzmocnienia boczne drzwi, klimatyzacja elektroniczna, centralny zamek, z pilotem sterowanym falami radiowymi, elektryczne sterowanie przednich szyb i lusterek (podgrzewane), sportowe fotele, tapicerka częściowo wykończona skórą, regulacja wysokości fotela kierowcy, halogeny przeciwmgłowe, aluminiowe felgi, chromowana końcówka układu wydechowego, obrotomierz, radio z pilotem przy kierownicy i sześcioma głośnikami, immobiliser, metalizowany lakier, zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia, nakładki poszerzające na nadkolach i progach, powiększone zderzaki, przyciemniane szyby, wycieraczka z czujnikiem deszczu, filtr przeciwpyłkowy, zdalna regulacja ustawienia reflektorów, brzęczyk pozostawienia włączonych świateł, wskaźnik temperatury oraz poziomu oleju, wskaźnik niedomkniętych drzwi, zegar cyfrowy.

 

Porównanie danych technicznych

Model Peugeot 206 GT Clio Renault Sport 2.0 16V

Pojemność skokowa (ccm) 1.997 1.998

Moc (KM - obr./min.) 138 - 6.000 172 - 6.250

Moment (Nm - obr./min.)190 - 4.100 200 - 5.400

Prędkość maksymalna (km/h) 210 220

0-100 km/h (s) 8,9 7,3

Zużycie paliwa (l/100 km)

miasto 10,9 10,5

trasa 6,2 6,4

łącznie 7,9 7,9

Masa własna (kg) 1.050 1.035

Dopuszczalna masa całkowita (kg)1.560 1.490

 

Cena (zł) Około 81,6 tys. Ok. 80 tys.

Link to post
Share on other sites
Spalanie w mieście 10.9l, gdzie są te czasy że producenci podawali realne dane... Teraz napiszą 8l w mieście a ja poniżej 10 nie potrafie zejść.

 

Spal cały bak, nie przekraczając 2000 obrotów, to może będzie w tych okolicach :P

Link to post
Share on other sites

hmmm mi gazu po mieście S16 pali przy spokojnej 9 a przy normalnej (ostrzejszej) 10-10,5 wiec nie wiem o co chodzi

koledze s16 w benz po mieście pali 8-9 l

Link to post
Share on other sites

To nie wiem jak wy jeździcie bo ja w trasie poniżej 11l teraz nie schodzę. Nawet jak mi linka pękła i jechałem stałe 110km/h to spalanie 11l... Szkoda tak jechać bo jadąc duuużo szybciej wychodziło mi 12l. Po mieście jak bym nie jeździł to 12-13.5L a jak przeginam to 15-16l. Mając seryjny samochód w trasie udało mi się na autostradzie koło 9l spalić LPG i to był mój rekord. Dlatego uważam ze zapewnienia producenta na temat 10.9l w mieście są jak najbardziej realne :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...