Jump to content
kaziu97

1.4 HDI- Project na 140 KM

Recommended Posts

Longbow

1.6 HDI z tego względu że jest najbliżej tych osiągów i ma na mój gust odpowiednią skrzynię, sprzęgło, półosie no i hamulce a dwa że wycisnięcie więcej z tego silniczka raczej skończy się na wymianie intercoolera i programie......wątpię, choć mogę się mylić żeby trzeba było zmieniać turbo i wtryski na wieksze....ile moze kosztowac anglik 1.6 HDI 3000 ? intercooler z Tatry, rozrząd, płyny, sprzęgło wyjda z 1500 + program.....potem tylko bujanie sie ze sprzedawaniem pozostalych gratow

Share this post


Link to post
Share on other sites
kaziu97

Wydech sam nie pospawam akurat. Turbinke to albo hybryda albo inna. Zobaczyny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
charlieland

kaziu nie dziw się, że wszyscy tak reagują bo wizjonerów na forum było już pełno, dlatego każdy czeka na efekty :) 3mam kciuki, oby tym razem nie był to zwykły niewypał.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MisioLBN

Wcale 1.6hdi nie jest taki fajny i przyjemny... Pojemności nie oszukasz. Chyba Rimu wrzucał rozpiskę co ile daje w którym HDI i wychodziło że 2.0 po IC i wydechu jest najmocniejsze i robi te 140km a 1.6hdi jak pamietam koło 130km się kończyło. Co do modzenia 1.4 hdi próbuj w końcu 1.4tjet od fiata jest rozpyknay na wszystkie strony nawet moce rzędu 300km ale to jest benzyna...

 

Dobra znalazłem posta, 2.0hdi plus , mbc, IC, program no i sprzęgło które to przeniesie ma 140km i w pałę niuta. 1.6hdi po programie ma 130km, na ile pozwala więcej osprzęt nie znalazłem info, ale wątpie że dużo więcej bo seryjnie już siedzi IC co prawda mały ale większy nie wiele zmieni jedynie dłuzej będzie utrzymał moc ( pałowanie).

Share this post


Link to post
Share on other sites
RCMan

130km dla 1.6hdi to bezpieczna granica.. ale dla sprzegla

Share this post


Link to post
Share on other sites
kaziu97

1.6 hdi ponac nie jest taki fajny jak sie wydaje. Czekam az sprzedam audi i zaczynam robic peugota. Zaczynam od FMIC.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Longbow

Zmienna geometria, FAP i dwumasa, 4 słowa powodujące wzrost ciśnienia u statystycznego posiadacza Passerati po przesiadce z Golfatti na mechanicznym wtrysku, ale po przeróbkach zostałaby turbina jeno.......

 

Misio miałem przyjemność oglądać 320 konne Seicento 1.4 T-jet EVO IX....bo jechać się bałem.

 

Gdybym miał 1.4 HDI i jakieś 8000 polskich nowych to poszedłbym w 1.6 lub 2.0 (HDI jak lubisz diesle)i to rzeźbił....w moje 1.1 też mógłbym wpakować kasy tyle, że z serii zostałby....nic by nie zostało.... ale pierwsze co siadłbym na 16 zaworową benzynę 1.6 i tym się bawił.

 

Zerknij czy ktoś ogarniał 1.4 do takich mocy i co wymieniał, bo jak Ci przyjdzie wymienić pompę i wtryski to jest już gra nie warta świeczki....moim zdaniem tlyko oczywiście

Share this post


Link to post
Share on other sites
kaziu97

Zarejestrowałem się na Anglieskim forum o 206. Jestem na temacie pisania PW co z 1.4 HDI ma 144 KM i wydruk z hamowni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kaziu97

W tym miesiącu wpadnie juz IC uniwersalny. Sadze ze na przełomie października/listopada będzie założony. Potem turbo lub wydech i na koniec chip. W między czasie większe tarcze hamulcowe na przód z zaciskami 4 tloczkowymi :). Bede pisac na bieżąco i wrzucać zdj :).

Share this post


Link to post
Share on other sites
RCMan

To zaloz nowy temat zeby bylo przejrzysciej :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Longbow

Tylko proszę i ostrzegam żeby nie było postów "Planuję zakup szpilki wzmacnianej m8x1.25x50" 3 dni później "Szpilka już zakupiona" za parę dni "pierwsza przymiarka szpilki" i po weekendzie "szpilka wkręcona i ukręcona, wkraczamy w fazę wykręcanie urwanej szpilki oraz zakup nowej"

Share this post


Link to post
Share on other sites
kaziu97

Pytanie. Mam jedno. Jakie rury od FMIC. ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
MisioLBN

Pytasz o średnice ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kaziu97

O średnice oraz ile kolanek jaka długośc rur. Jakieś reduktory ile kolanek silikonowych. ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
yeti

weź sobie metrówkę i suwmiarkę zmierz średnicę jakie są na końcach od turbo, IC i kolektora dolotowego, metrówka pomierz jak pójdą rury i będziesz wiedział ile jakie

 

myślisz że tu są czarodzieje i wróżki którzy ci to wywróżą z fusów ile czego będziesz potrzebował

Share this post


Link to post
Share on other sites
kaziu97

Okey. Cenna informacja. A lepiej kupuwac rury ze strony fmic.pl czy taniej wyjdzie zlecienie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
yeti

oj wiedzę długa droga przed tobą

 

taniej wyjdzie kupić ileś metrów rury i pociąć samemu

Share this post


Link to post
Share on other sites
MisioLBN

Dokladnie za 2m aluminium czy nierdzewki zaplacisz tyle co za 1 rurke na fmic

Share this post


Link to post
Share on other sites
kaziu97

Dzwoniłem dziś żeby się dowiedzieć w sprawie przerobienia Turbiny na hybrydę i od razu konsultacje z Tunerem, 2w1.Mowi , ze turbo bezpiecznie zestroją mi na 150km z czego dobrym indywidualnym programem i dokladna geometria Turbo moge zrobic te 130km. Od razu usmiech na twarzy sie pojawil. Cena 1350zl za taki zabieg. Rury gdzie mozna kupic takie.? Olx najlepiej.? A złączki silikonowe .?

Share this post


Link to post
Share on other sites
yeti

rury to tam gdzie sprzedają stal i rury a nie olx.

 

bułki tez szukasz w ogłoszeniach ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kaziu97

Okey. Dzis podjade i zapytam sie bo IC juz zamowiony :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
janosik
został w zasadzie sam słupek silnika reszta poszła out

 

Byle nie skończylo się tak, od nadmiaru mocy w czymś co było projektowane na znacznie mniejszą ;)

 

Na Wyspach płoną zafiry. Z dymem poszło ponad 100 popularnych samochodów rodzinnych

 

uid_3218507aa98acc0d4a306f8cfc2a0f451445620979739_width_633_play_0_pos_0_gs_0_height_355.jpg

 

To że przez chwilę będzie te ponad 100KM, to żaden sukces-jak wzrasta awaryjność podzespołów po takim tuningu, jak było to pod połowę mniejszą moc projektowane?

Na dłuższą metę to nie ma szans działać-ile kolesie przejechali już z tym 140KM i... z jaką prędkością średnią, bo to oddaje srednią moc potrzebną do pokonania oprów ruchu przy większych prędkociach?

 

BTW:

Przy jakich obrotach silnika te teoretyczne 140KM miałoby być? Można by wyliczyć prędkość maksymalną na 5tym biegu.

Upgrade licznika do 300 km/h też masz w planach-jak tego nie zrobisz to wskazówka się zatrzyma na 210km/h...? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
MisioLBN

W seryjnym s16 staje na 220 a samochod dalej przyspiesza. Ja tam o awaryjnosc bym sie nie martwil jakos bardzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Longbow

230 w teorii na seryjnej skrzyni do odcięcia....licznik jest do 220...błąd statystyczny.

Janosik zajmij rzeczami które masz robić a nie pierdołami.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
MisioLBN
230 w teorii na seryjnej skrzyni do odcięcia....licznik jest do 220...błąd statystyczny.

Janosik zajmij rzeczami które masz robić a nie pierdołami.....

 

Mój tam przyspiesza do odcięcia 5 biegu :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...