Jump to content
Sign in to follow this  
qwintus

6-biegowa skrzynia do GT

Recommended Posts

Chorus

Rosnący niepokój... CZEKAMY wszyscy... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Visterio

a może hamownie rozwalił i teraz sie tłumaczy, że nie wiedział, że bylo aż tyle koni? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
kocurr

Ja się nie dziwię się, że młodzież zaczepia, że pytają. O wykres. Bo nie ma u nas wykresu.

 

Dobra, nie OTopujmy tylko czekajmy w cichości i skupieniu :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shapeshifter

a może dość tych złośliwości i dacie mu wpierw dowieść swojego ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest pugi
a może dość tych złośliwości i dacie mu wpierw dowieść swojego ?!

obrońca uciśnionych...

:lol:

 

zieffff ogólnie kłade.... banana na ten topic :ziew

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwintus

No więc niestety wszelkie marzenia o stadninie prysły.. wprawdzie moment nie najgorszy, ale koni 131 wg hamowni (+-5) czyli wychodzi tyle co seryjnie niestety..

Trudno. Tak to bywa z naiwnością :-)

Gdyby obroty doszły do 7k to by było 170, a że się kończą na 6400, no to cudów nie ma... Tak czy owak :206

Przykro mi, że zawiodłem tych, którzy czekali na cud :sdw

wykresck1.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
kocurr

qwintus, no szkoda że stadnina jak w serii. Ale brawa i ;-) żeś pojechał i pokazał faktyczny wykres a nie ściemę. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Micz

Amen. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwintus

Przecież ja od samego początku nie miałem zamiaru nikogo okłamywać :no

Padło "169 koni" i nie dyskutowałem. Rwie jak należy więc nie miałem potrzeby ani podstaw do tego, żeby to sprawdzać. Okazuje się, że Czabajski się nie popisał, a ja byłem naiwny, ale trudno :-) i tak dobrze, że nie wyszło 90 :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites
eMeM
Przeróbka kosztowała 6000zł w serwisie Peugeot w Poznaniu i dzięki niej przypomnę ze 137 koni moc wzrosła do 169:)

 

takze na co poszlo te 6 tys. w serwisie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwintus
Przeróbka kosztowała 6000zł w serwisie Peugeot w Poznaniu i dzięki niej przypomnę ze 137 koni moc wzrosła do 169:)

 

takze na co poszlo te 6 tys. w serwisie ?

na pewno wydech i komputer, a czy coś jeszcze to nie wiem.. na szczęście ja tego nie wydawałem :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spectral

to dziwne, ze poprzedni wlasciciel nie przejechal sie na hamownie sprawdzic...

 

brawo za to, ze nie stchorzyles i napisales jak jest na prawde :hurra:

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwintus

a ja dziękuję wszystkim, którzy stali za mną ;-)

co tu tchórzyć.. trzeba mieć choć odrobinę honoru, a poza tym sam byłem ciekaw jak to z tymi końmi jest :-)

szkoda tylko tych pieniędzy poprzedniego właściciela, skoro przyrostu nie ma :-)

a takie mam pytanie, czy ma ktoś wykres z "nie tykanego" GT czy GTi żeby porównać?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Visterio

qwintus, zwracam honor!

 

a z przyjaciółmi niestety tak czasami bywa..... a prawdziwych poznaje się w biedzie :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cin

Nawet te 131 koni chciałbym mieć.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sparkling Cocktail
nie tykanego" GT czy GTi żeby porównać?

 

Moze niedługo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
AniracK

wykres jest i to sie liczy ;-)

a ze koników nie ma - coz, moze kiedys beda?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chorus

Szkoda, że niestety dzisiaj się zawiodłeś...

Ale przynajmniej sprawa się rozwiązała :)

 

Adaś, ale przecież ty masz tłumik Supersprinta (ja wiem, że to mało robi, ale zawsze nie jest to już "nietykane GTi)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sparkling Cocktail
masz tłumik Supersprinta

 

Nawet Dwa SS

 

i Jeszcze Filtr K&N :D:)

 

Ja na swoim wykresie chce zobaczyc 140 Koni .. A nawet 143 ...

 

Nie chce nic co sie zaczyna na 13x

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwintus

Ja dziś jak zobaczyłem te 131KM to mi mina zrzedła, ale pan z hamowni powiedział, że w zasadzie to i tak dobrze, bo generalnie katalogowe moce się zupełnie nie sprawdzają i np 140-konna honda ma zazwyczaj 120 a przede mną był koleś jakąś KIA, która wg katalogu miała mieć 140, a miała na wykresie 125 więc to mnie pociesza :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shapeshifter
obrońca uciśnionych...
nie chodzi o żadne bronienie uciśnionych bo nikt tu nikomu nic nie przyciska . chodzi o prosty fakt; te wszystkie docinki robiły się już mało śmieszne a wręcz irytujące. qwintus pokazał co ma, okazało się, że jest praktycznie seria, nigdy nie mówił, że ma tam te 170 BHP na pewno. teraz jest czarne na białym wszystko w tym temacie to można pogadać. dla mnie qwintus jest wszystko w porządku bo pokazałeś prawdę- doceniam to. pozdrawiam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
qwintus

Shiver dzięki za miłe słowa i wszystkim dziękuję za sympatyczne zakończenie całej sprawy.. :zdrowko:

Mam nadzieję, że kiedyś podeślę następny wykres obrazujący moje >200KM :206

Po hamowaniu koleś z GekoCars popatrzył na silniczek i powiedział, że w każdej chwili jak mi przyjdzie ochota na podniesienie mocy to śmiało mogę przyjechać, bo on się tego podejmie, tak, że mam gdzie się zwrócić :-D

Pozostaje tylko kwestia finansowa no i oczywiście kwestia praktyczna.. czy to komu do szczęścia potrzebne :-)

I tak 220km/h się kula więc co więcej do szczęścia potrzeba ;-)

Generalnie chciałem polecić ten serwis, bo naprawdę super. Wprawdzie oni się zajmują Oplami, ale w kwestii tuningu zadeklarowali pełną otwartość. Tak czystego serwisu samochodowego jak w GekoCars to jeszcze chyba w Polsce nie widziałem nigdy :-)

 

Chciałem też wrócić szybko do kwestii spalania, bo kolega pugi miał jakieś też problemy, co do wiarygodności moich "oświadczeń". Powiem tak. Nie mam wglądu w aktualne spalanie, więc nie jestem w stanie powiedzieć dokładnie, że jadąc 203,5km/h pali mi 13.76l, ale na trasie do Austrii np. jadąc średnio 180-190km/h (trochę 215 trochę 170) w 4 osoby + full bagażnik zapakowany spalanie miałem na poziomie 11 litrów. Nie przekroczyłem 12 NIGDY jeszcze tym samochodem. I można sobie myśleć o mnie co się chce, ale jak przejadę 400km i zatankuję 42-45 litry to cudów nie ma 16ltrów nie wychodzi jakby się do tego nie zabrać ;-)

Najmniejsze spalanie mi wyszło 7,2 litra, ale to było tylko raz jak jechałem sobie odcinek ok. 130km po autostradzie Poznań-Nowy Tomyśl-Poznań prędkością 100-130km/h :-) W mieście wychodzi ok 9litrów aktualnie, jak jadę sobie z klimatyzacją stojąc w korkach.

To może tyle póki co. Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest pugi
kolega

z tym bym sie tak nie rozpedzal za bardzo... pozwól ze kolegów dobieram sobie sam :)

 

Wracajac do tematu. no cóż ja nie mam zamiaru przepraszac bo nie mam za co. to raz.

dwa fajne mody skoro samochód juz modyfikowany nie trzma chocby serii :zabawa: ale to akurat mozesz uscisnac dlon swojemu koledze (poprzedniemu wlascicielowi tak? :roll: )

 

140-konna honda ma zazwyczaj 120

a co to za honda?? bo ja tam troche sie orientuje w H i nigdy nie widzialem silnika 140 HP przynajmniej do 7 gen, faktycznie 125 konne jednostki są np. D16Z6...

geko jak sam napisales zna sie na oplach i niech przy nich zostanie ...

przytocze jeden przyklad. Silnik K20A2 w H 7 gen. czyli tzw CTR-e (dla nie obeznanych Civic type-r) po zmianie kompa na hondate i zrobieniu wydechu + dolotu moze uzyskać nawet 20-30 km przyrostu)

 

jak chcesz poczytać i poogladac co i jak sie robi z H wejdź na http://www.streetshadows.pl tam masz stosowne dzialy o SSG gdzie z SS modyfikujemy glownie H ale i znalazl sie ostatnio WRX, a jak chcesz modowac autko jakies to kup japonca ale to juz OT.

 

Chciałem też wrócić szybko do kwestii spalania, bo kolega pugi miał jakieś też problemy

co do spalania to ciagnalem sobie z ciebie lacha... jaki to z ciebie biedny zapracowany czlowiek... czytac czytac i jeszcze raz czytac...

Share this post


Link to post
Share on other sites
uszaty69

pugi, daj se siana :P Koledzy my tu wszysce, a Hondom zawsze wychodzi mniej 140KM może miała mieś Jajo 1,5 V-tech 125KM z dolotem i wydechem+ kilektor (co to ma za znaczenie?)...

 

A jako przykład kondy podam TypeR 200KM => hamownie pojazują 175-190KM (znajomy w Acurze RSX TypeS ma 177!!!!!), Honda S2000 240KM => hamownia pokazują max 220KM.

 

PS: Ale w RCu wyszło lepiej :hyhy:

PS2: nie no musiałem :206

PS3: Kolega Pugi chyba miał zły dzień albo mu baba :kijemgo:

PS4: Peace and LOVE :flower

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kudlacz

to zeby juz zamknac temat to ja napisze :P wykres jest rozmowe zeszla na totalny OT wiec zamykamy :)

 

qwintus, obiecal ze wykres bedzie i dotrzymal slowa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...