Jump to content
Sign in to follow this  
tombartosz

Wysokie korekty długoterminowe

Recommended Posts

tombartosz

Witam,

Mam następujący problem. Korekty długoterminowe (LTFT) wynoszą ok +24% co wydaje się być bardzo dużą wartością. Szukam tego przyczyny ale nie mogę znaleźć.

Silnik to 1.4 8V (+LPG). Korekty są stałe tak samo wyglądają na benzynie i na LPG. Korekty krótkoterminowe (STFT) oscylują okolicach 0%.

Sonda lambda regulacyjna na biegu jałowym daje zmianę stanu co 2-3s. Czujnik ciśnienia w dolocie podaje prawidłowe wartości w odniesieniu do atmosfery. Co może być przyczyną tak wysokich korekt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
yeti

na pb ile jechałeś i jak się wtedy zachowuje STFT ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tombartosz

Na PB i LPG przejechane ok. 30km

 

H352VabN.png

 

(Na PB chwilę był wyłaczony silnik stąd płaska linia)

Share this post


Link to post
Share on other sites
yeti

za trochę bogato wystrojony gaz masz

co masz za sterownik lpg ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tombartosz

Lovato Smart.

Bogato wystrojony gaz powodował by pchanie w górę LTFT ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
yeti

sorka za ubogo, trzeba podlać żeby było bardziej bogato, człowiek myśli o czymś innym a co innego potem wychodzi z pisaniem.

 

smart ma to do siebie że po autokalibracji jest ubogi i trzeba zaznaczyć całą mapę i podbić o 5-10 pkt

Share this post


Link to post
Share on other sites
jozekk

Witam, czy autor rozwiązal problem i może się podzielić?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×