Skocz do zawartości
tombartosz

Wysokie korekty długoterminowe

Rekomendowane odpowiedzi

tombartosz

Witam,

Mam następujący problem. Korekty długoterminowe (LTFT) wynoszą ok +24% co wydaje się być bardzo dużą wartością. Szukam tego przyczyny ale nie mogę znaleźć.

Silnik to 1.4 8V (+LPG). Korekty są stałe tak samo wyglądają na benzynie i na LPG. Korekty krótkoterminowe (STFT) oscylują okolicach 0%.

Sonda lambda regulacyjna na biegu jałowym daje zmianę stanu co 2-3s. Czujnik ciśnienia w dolocie podaje prawidłowe wartości w odniesieniu do atmosfery. Co może być przyczyną tak wysokich korekt ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
yeti

na pb ile jechałeś i jak się wtedy zachowuje STFT ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
tombartosz

Na PB i LPG przejechane ok. 30km

 

H352VabN.png

 

(Na PB chwilę był wyłaczony silnik stąd płaska linia)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
yeti

za trochę bogato wystrojony gaz masz

co masz za sterownik lpg ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
tombartosz

Lovato Smart.

Bogato wystrojony gaz powodował by pchanie w górę LTFT ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
yeti

sorka za ubogo, trzeba podlać żeby było bardziej bogato, człowiek myśli o czymś innym a co innego potem wychodzi z pisaniem.

 

smart ma to do siebie że po autokalibracji jest ubogi i trzeba zaznaczyć całą mapę i podbić o 5-10 pkt

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
jozekk

Witam, czy autor rozwiązal problem i może się podzielić?

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×