Jump to content

Mechanik


Recommended Posts

Oddałem auto na dokrecenie panrwek, przed oddaniem dowiedziałem się, że kwota będzie do 200zl dziś mi mówi, że kwota będzie dwa razy tyle bo było dużo roboty.

Potrzebuję pomocy jak z tym zaradzić

Link to post
Share on other sites
Stackburn

Jeśli nie dostałeś kosztorysu przed oddaniem auta do warsztatu to będzie ciężko :(

Typowa zagrywka naciągacza a nie mechanika...

Link to post
Share on other sites

Debil bez honoru, miałem podobną sytuację z wymianą sprzęgła, przed robotą 250 po 350, ale grzeczne przypomnienie jak się umawialiśmy wystarczyło i pan zmienił zdanie. Pogadaj z nim, na początku sympatycznie potem wg uznania :)

Link to post
Share on other sites

To jest hamstwo. Miałem wybór kupić klucz dynamometryczny 150 i silinkon 30 czyli łącznie 180 a ze warsztacie krzykneli 200, to stwierdziłem na jedno mi wyjdzie a tu takie cyrki teraz

Link to post
Share on other sites
Stackburn

Dokładnie jak wyżej. Zero honoru. Szanujący się mechanik usuwa usterki w umówionej cenie - nawet gdyby miał zarobić na tym 1zł. Po to ustala się cenę z klientem zanim wjedzie na kanał .

Link to post
Share on other sites

Cena ustalona ustnie ma moc prawną, chyba że w trakcie doszło do porozumienia co do podniesienia kwoty. Tyle teoria, w praktyce schody. W sumie ja bym nie odpuścił. Ale jak mówię może być ciężko. Twoja decyzja.

Pozdro!

Link to post
Share on other sites

Spytaj się czy doszły jakieś dodatkowe utrudnienia, które nie są do przewidzenia( dodatkowe cześć, coś się nie chciało rozebrać/rozkręcić)? Trzeba zrozumie też druga stronę. Ktoś oddaje auto na naprawę, okazuje się ze oprócz widocznych uszkodzonych elementów jest jeszcze kilka części do wymiany. Więc dzwoni i ustala ze to i to trzeba wymienić. A może się zdarzyć, że pracy też jest więcej, np przyjeżdżacie wymienić koło albo coś innego urywają śruby i zamiast zając to 15 min zajmuje 3h. Trzeba zawsze dowiedzieć się co jest przyczyną wzrostu kosztów. Jeżeli ktoś powie ze było trudniej niż myślał no to jego problem on jest fachowcem i musi wiedzieć ile to standardowo zajmuje czasu. No ale jak usługa okazuje się niestandardowa no to już zupełnie co innego.

Link to post
Share on other sites

jest jeszcze magiczny obecnie wszech obecny telefon? przez który w trakcie pracy ( gdzie takie klocki wychodzą, żeby musiano cenę zmieniać) wykonać do właściciela auta i go poinformować sorry nastąpiły trudności nie przewidywane koszty mogą wzrosnąć co robimy przyjedzie Pan/Pani? A po fakcie to niestety trąci lekkim cwaniactwem nie czarujmy się. Dla przykładu, oddałem ojca VW do wymiany wahaczy gdzie części zakupiliśmy sami po godzinie mechanik dzwoni do mnie z informacją że tuleje do wprasowania na nowych częściach są lipnej jakości i co robimy zakładamy czy on podjedzie do hurtowni i kupi takie jakie powinny być czyli super jakości i sprawdzone:good da się ;)

 

---------- Po chwili dodano... ----------

 

to dlaczego w trakcie prac nie poinformował o sytuacji kol. Camille hmm

Link to post
Share on other sites

No nie dzwonił, nie poinformował ze kwota będzie wyższa, zrobił to sam bez mojej zgody na taką kwotę. Rzecznik w moim powiedział że muszę mieć min dwóch świadków.bezsens

Link to post
Share on other sites

Typowy oszust, ja tak samo jak 206GT/WRC zawsze byłem informowany przez telefon przez mechanika, że coś tam jeszcze wyskoczyło itd i czy robimy, a jak robimy to na jakich częściach i dopiero zaczynał robić. Myślę że jedyne co możesz zrobić to go obsmarowac na internecie/wśród znajomych czy jakkolwiek, żeby nikt więcej nie miał takiej sytuacji..

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...