Jump to content
Sign in to follow this  
Kokosik1

Kierownica od 208 GTI

Recommended Posts

Kokosik1

Cześć!. Podobno do naszego puga pasuje kierownica od peugeota 208. Wieloklin pasuje ale jak jest z airbagiem? Da się to podłączyć żeby działała poducha? I jeszcze sterowanie radia z kierownicy. Jak coś byście wykombinowali to piszcie siemka!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kamil 206sw

Sterowanie pod kierownica nie ma nic wspólnego z kierownica.

Co do "jaśka" kierowcy to musisz zobaczyć na ile nabojów jest w 208, jeśli u ciebie jest na tyle samo i wtyczki są takie same oraz opór nabojów co w 206 to dlaczego miała by nie pasować skoro wieloklin jest taki sam?

Share this post


Link to post
Share on other sites
MattHarderzz

W 208 jest jeden nabój na jedną wtyczkę. Słyszałem, że wystarczy podłączyć jedną, a w drugą rezystor, ale nie dam sobie głowy uciąć. Wieloklin pasuje tylko do muxa, a sterowanie jakoś na pewno da się przerobić. Na moje oko pewnie trzeba jakoś zmapować sygnał przycisków pilota z sygnałem przycisków na kierownicy. Na pewno to robota dla specjalisty.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mim

Swoją drogą ciekawa sprawa, że w bezMUXie był jeden nabój, później w MUXie 2 i teraz znowu są jednonabojowe. Do bezMUXa w takim razie tym bardziej powinno pasować :P (wiadomo, że po przerobieniu kolumny).

Share this post


Link to post
Share on other sites
206GT/WRC

Czarli miał BezMuxa i chyba nie miał jednak podłączonej poduszki?

Share this post


Link to post
Share on other sites
MattHarderzz

Nie miał, bo nie wystrzeliła przy stłuczce. Pisał, że nawet dobrze, bo by więcej szkód narobiła.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kokosik1

serio nawet wieloklin zmieniali? ehhh to szkoda bo mam bezmuxa :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
MattHarderzz

Żeby w bezmuxa wsadzić, to trzeba zamontować lekko przerobioną kolumnę z muxa, bo generalnie wszystko pasuje p&p, ale trzeba jakąś blaszkę przyspawać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mim

Wieloklin jest taki sam tylko jest głębiej osadzony i kierownica na niego nie nachodzi. Kupujesz za śmieszne pieniądze kolumnę kierowniczą z MUXa, przyspawujesz blaszkę mocującą przełącznik zespolony i wszystko pasuje. Jeszcze taśma poduszki jest obrócona względem MUXa o 180°, trzeba ją obrócić ale nie wiem czy jest jej wystarczająco dużo żeby nie okazało się, że po maksymalnym skręcie się przerwie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×