Skocz do zawartości
Kokosik1

Kierownica od 208 GTI

Rekomendowane odpowiedzi

Kokosik1

Cześć!. Podobno do naszego puga pasuje kierownica od peugeota 208. Wieloklin pasuje ale jak jest z airbagiem? Da się to podłączyć żeby działała poducha? I jeszcze sterowanie radia z kierownicy. Jak coś byście wykombinowali to piszcie siemka!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Kamil 206sw

Sterowanie pod kierownica nie ma nic wspólnego z kierownica.

Co do "jaśka" kierowcy to musisz zobaczyć na ile nabojów jest w 208, jeśli u ciebie jest na tyle samo i wtyczki są takie same oraz opór nabojów co w 206 to dlaczego miała by nie pasować skoro wieloklin jest taki sam?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
MattHarderzz

W 208 jest jeden nabój na jedną wtyczkę. Słyszałem, że wystarczy podłączyć jedną, a w drugą rezystor, ale nie dam sobie głowy uciąć. Wieloklin pasuje tylko do muxa, a sterowanie jakoś na pewno da się przerobić. Na moje oko pewnie trzeba jakoś zmapować sygnał przycisków pilota z sygnałem przycisków na kierownicy. Na pewno to robota dla specjalisty.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mim

Swoją drogą ciekawa sprawa, że w bezMUXie był jeden nabój, później w MUXie 2 i teraz znowu są jednonabojowe. Do bezMUXa w takim razie tym bardziej powinno pasować :P (wiadomo, że po przerobieniu kolumny).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
206GT/WRC

Czarli miał BezMuxa i chyba nie miał jednak podłączonej poduszki?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
MattHarderzz

Nie miał, bo nie wystrzeliła przy stłuczce. Pisał, że nawet dobrze, bo by więcej szkód narobiła.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Kokosik1

serio nawet wieloklin zmieniali? ehhh to szkoda bo mam bezmuxa :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
MattHarderzz

Żeby w bezmuxa wsadzić, to trzeba zamontować lekko przerobioną kolumnę z muxa, bo generalnie wszystko pasuje p&p, ale trzeba jakąś blaszkę przyspawać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mim

Wieloklin jest taki sam tylko jest głębiej osadzony i kierownica na niego nie nachodzi. Kupujesz za śmieszne pieniądze kolumnę kierowniczą z MUXa, przyspawujesz blaszkę mocującą przełącznik zespolony i wszystko pasuje. Jeszcze taśma poduszki jest obrócona względem MUXa o 180°, trzeba ją obrócić ale nie wiem czy jest jej wystarczająco dużo żeby nie okazało się, że po maksymalnym skręcie się przerwie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×