Skocz do zawartości
needlehole

Haczenie w S16

Rekomendowane odpowiedzi

needlehole

Cześć,

 

Wiem, że w 206 ogólnie skrzynia pracuje dość topornie, ale w moim GTI chyba już przegina. Przy spokojnej jeździe, da się nią operować bezproblemowo. Ale przy pełnym ogniu, zmiana 1->2 jest niewykonalna bez zgrzytu. Kończy się skrzynia?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
danek
Cześć,

 

Wiem, że w 206 ogólnie skrzynia pracuje dość topornie, ale w moim GTI chyba już przegina. Przy spokojnej jeździe, da się nią operować bezproblemowo. Ale przy pełnym ogniu, zmiana 1->2 jest niewykonalna bez zgrzytu. Kończy się skrzynia?

 

masz olej w skrzyni ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
needlehole
masz olej w skrzyni ?

 

jak sprawdze?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
danek

przez korek którym wlewasz ojej ,

 

---------- Po chwili dodano... ----------

 

właśnie tak :)

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
needlehole

jutro albo we wtorek będę u mechanika żeby zmienić klocki z tyłu, to poproszę o sprawdzenie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
blackdaro
Cześć,

 

Wiem, że w 206 ogólnie skrzynia pracuje dość topornie, ale w moim GTI chyba już przegina. Przy spokojnej jeździe, da się nią operować bezproblemowo. Ale przy pełnym ogniu, zmiana 1->2 jest niewykonalna bez zgrzytu. Kończy się skrzynia?

 

Tak, kończy sie skrzynia.

Przerabiałem to rok temu w swoim s16.

Na początku jak dokręcalem jedynke powyżej 6tys, później już przy 5ciu, z czasem było coraz gorzej, z 3 na 2 też już zaczęło zgrzytać, a na końcu jak już synchronizator padł na dobre, to już nie używałem 2 biegu, bo na 2 była terkotka he he.

Nie licz na to, że to ustąpi, albo, że będzie lepiej.

Plus taki, że te skrzynie chodzą po 500zł, więc nie jest źle:ok

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
needlehole

No to trzeba będzie uważać :-) Jak się zmienia spokojnie to jest OK

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
bezli†osny

Na początku jak dokręcalem jedynke powyżej 6tys,

Jezu! Przecież to nie rajdówka, tylko normalny samochód. Nie dziwię się więc, że to wszystko tak pada w krótkim czasie, skrzynie, wahacze.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
dawidwhh

Może i nie rajdówka ale po coś pakowali te 2.0 do takiego małego auta ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
blackdaro
Jezu! Przecież to nie rajdówka' date=' tylko normalny samochód. Nie dziwię się więc, że to wszystko tak pada w krótkim czasie, skrzynie, wahacze.[/quote']

 

A co w tym dokręcaniu powyżej 6tys jest takiego dziwnego? Pytam poważnie.

Napisałeś to w taki sposób, jakby dokręcenie do odcinki było jakimś zabójstwem dla samochodu he he.

2.0 w takiej budzie kupuje sie w wiadomym celu.

Wczoraj byłem na zawodach, gdybyś widział co wyprawiałem podczas rozgrzewania opon na lotnisku, albo walke o każdą setną sekundy przy biciu biegów, to chyba byś od samego patrzenia padł na zawał:P

Każdym tak jeździłem, jeżdże i będe jeździł, a że ten jest mniej trwały od innych, no trudno, taki jego urok, ale i tak go lubie:victory

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mariuszaerox
to kup diesla i zmieniaj biegi przy 3 tys :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
needlehole

wracam.

olej w skrzyni jest. problem występuje tylko z 2ka. pomoze coś wymiana synchronizatora?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
blackdaro
wracam.

olej w skrzyni jest. problem występuje tylko z 2ka. pomoze coś wymiana synchronizatora?

 

Przecież pisałem Ci już wyżej, że synchronizator pada...

Jeśli sie tym nie zajmiesz to z czasem będzie tylko gorzej.

Ja w takim przypadku zmieniłem skrzynie na drugą, nie mogłem sobie pozwolić na tak długi przestój, a poza tym nikt nie chciał i nie miał czasu na to, żeby sie w to bawić, a specjaliści od regeneracji skrzyń chcieli za to jakieś chore pieniądze.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
needlehole

Nie, napisałeś wyżej że skrzynia pada ;) a to różnica

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
blackdaro
Nie, napisałeś wyżej że skrzynia pada ;) a to różnica

 

W tym samym poście napisałem ,,...a na końcu jak już synchronizator padł na dobre, to...":P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×