Jump to content
  • Similar Content

    • gauczio
      By gauczio
      Witam, w moim peugeocie 206 1.4 hdi wyskoczył błąd P0238, przyczyn może być niby dużo z tego co się orientowałem, lecz dokładnie pisze na komputerze tak: 
      " Turbosprężarka (TC) czujnik ciśnienia doładowania A/ doładowania (SC) czujnik ciśnienia doładowania A - wysokie wejście"
      Dodam, że przy dodawaniu gazu, po chwili spadają obroty. 
      Pytanie czy miał ktoś taki problem już ? i czy wymiana czujnika pomoże ? 
    • sebek860706
      By sebek860706
      Witajcie klubowicze.
      Pare dni temu w zwiazku z niedawnym wypadkiem, kupilem sobie na dojazdy do pracy 206 . 
      Silnik 1.1 rocznik 1999
      Dodam ze mieszkam w Holandii dlatego taki wybor. Male oplaty malo pali cena niska
      Dalem 5 stowek euro turasowi i odjechalem mega zadowolony. Auto golas. Tylko central
      Nazajutrz probowalem podlaczyc radio. No i zwarly mi sie kable.
      Od tego momentu nie moge go odpalic. 
      A ze jestem laik dalem do holendra i baw sie chlopie.
      Ten mi po 3 godzinach ustalil ze nie ma polaczenia z komputerem i nic nie zrobi. I skasowal 3 dyszki i co polecil?
      Ze mam wymienic komputer. Niestety nie moge znalezc z tym samym numerem. ale odlaczalem go i po podlaczeniu slychac ze dziala 
      Posprawdzalem wszystkie bezpieczniki w srodku i pod maska. Po przekreceniu stacyjki slysze pompe. poruszalem takze wiazkami kabli i posprawdzalem czy wtyczki nie sa brudne. Auto dalej stoi. Macie moze jakis pomysl? Pod maska znalazlem tez czarny przekaznik. Nie wiem jak sprawdzic czy moze on nie padl. Dolacze zdjecia co tam porobilem. 
       
      Prosze o wersje dla idioty;) 
      Pozdrawiam. 
       


    • rezii2000
      By rezii2000
      Witam. Posiadm Peugeota 206 1.9d z 1999r. z klimatyzacją. Przeszukałem całe forum i sprawdziłem już co mogłem. Wymieniłem przekaźniki. Sprawdziłem bezpieczniki oraz rezystor przy chłodnicy. Wypięcie i zwarcie termostatu nic nie daje. Wentylator załącza się po zwarciu pinów przekaźnika 85 i 86. Gdy włączam klimatyzację wentylator też się nie załącza. Które bezpieczniki odpowiadają za wentylator.? Dodam że wentylator jest dwu biegowy. 
      Pomocy


    • Suchyy
      By Suchyy
      Witam. Mój Pug to 206 1.4 benzyna 8v 75km rok produkcji 1999. Jestem nowy. Jeśli temat nie w tym miejscu to przepraszam i proszę o przeniesienie czy coś. Szukałem na forum lecz nie znalazłem na ten temat nic. Chyba że słabo szukałem. Otóż mój problem wygląda tak że prawa półoś wysuwa się ze skrzyni oraz z łożyska podprogowego. Oczywiście łożysko przykręcone do łapy silnika więc półoś wysuwa się z wnętrza łożyska przez co leje się olej. A wczoraj półoś wysunęła się na tyle że w skrzyni został tylko litr oleju  a pod samochodem ogromna plama (olej wymieniałem kilka dni temu, weszło 2l do korka przelewowego). Mam kilka pytań.
      1. Czy to może mieć związek z tym z mam strasznie wywalony sworzeń wahacza? Czuć ten sworzeń w trakcie jazdy bo czasami koło tak jakby nasuwało. Jutro wymieniam wahacz.
      2. Jak głęboko półoś powinna wejść do skrzyni i w uszczelniacz? Na półosi od strony która wchodzi do skrzyni są takie 2 zgrubienia. One do czegoś służą? Uszczelniacz powinien wejść pomiędzy czy jak?
      3. Gdzie mogę dostać sprężynkę ktora jest wewnątrz przegubu przed łożyskiem podporowym? Ponieważ Moja jest jakby pęknięta na pół. Co lepsze drugiej połowy nie znalazłem wewnątrz przegubu a osłona cała.
      4. Czy przegub zewnętrzny w wewnętrznym trzyma się tylko na osłonie? Czy powinno być jakieś zabezpieczenie? Po zdjęciu gumowej osłony przegub wyszedł jeden z drugiego bez problemu.
      5. Czy na przegubie od strony która wchodzi skoro skrzyni powinno być jakieś zabezpieczenie w rowku który tam jest?
      Chyba tyle. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Uwielbiam to forum, sporo już się dowiedziałem stąd i dzięki temu zaoszczędziłem na mechanikach.
    • maciek84325
      By maciek84325
      Witam.
      Mam problem dotyczący wentylatora chłodnicy w Peugeot 206 (2000 r., benzyna 1.1). Wymieniłem wentylator na nowy, czujnik temperatury na nowy, sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i są sprawne. Gdy wyciągnę czujnik temperatury podczas gdy samochód pracuje, wentylator od razu się załącza na najwyższych obrotach oraz na liczniku miga lampka STOP (czyli prąd dochodzi do wentylatora). Rozebrałem także zielony przekaźnik w bezpiecznikach pod maską, który jest od wentylatora i gdy dotknąłem kowadełka to wentylator też się załączył. (Mam rozumieć że przekaźnik też do wymiany?)  
      Nie mam pojęcia co może być przyczyną tego że wentylator nie załącza się powyżej 90 stopni. Miał ktoś podobny problem lub zna się w miarę na elektryce i kojarzy co może być nie tak? 
      Słyszałem też, że wina może być w BSI i najlepiej go wymienić - co Wy na to?
      Dziękuję za poświęcony czas i pomoc


ScudeR

Nie wchodzi jedynka i dwójka

Recommended Posts

ScudeR

Cześć,
mam problem z moją 206cc. Pewnego razu stanąłem na światłach, zrzuciłem bieg i czekałem na zielone, gdy mogłem już jechać wrzucam jedynkę, puszczam sprzęgło i nic. Pozycja dwójki była zablokowana. Ruszyłem więc na trójce i dojechałem na parking, wyłączyłem samochód, włączyłem i już wszystko było ok. Później pojechałem do mechanika, sprawdził cięgna i było ok. Wczoraj gdy rano chciałem jechać tym samochodem problem pojawił się znowu, z tym że jedynka i dwójka już wcale nie działały i tak jest do tej pory. Macie jakieś pomysły co może być? Luzy na cięgnach nie są duże.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ScudeR

Ktoś ma jakieś pomysły co jeszcze warto sprawdzić?

Share this post


Link to post
Share on other sites
MattHarderzz

Może sprzęgło się kończy? Miałem podobnie. Jak uruchomiłem zimnie auto, to przez chwilę wszystko działało, natomiast jak sprzęgło się rozgrzało, to już był problem, bo 1 i 2 wchodziły bardzo ciężko, po czym całkowicie przestały. I tak spod świateł musiałem ruszać na 3. Dodatkowo był problem ze wstecznym.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ScudeR

Nie uważasz, że jeśli miałbym problem ze sprzęgłem, to nie ruszyłbym bez problemu na 3 biegu? Może padł jakiś synchronizator w skrzyni?

Edited by ScudeR

Share this post


Link to post
Share on other sites
MattHarderzz
9 godzin temu, ScudeR napisał:

Nie uważasz, że jeśli miałbym problem ze sprzęgłem, to nie ruszyłbym bez problemu na 3 biegu? Może padł jakiś synchronizator w skrzyni?

No właśnie niekoniecznie, bo miałem dokładnie to samo, że 1, 2 i R nie chciały wejść, a z 3 ruszyłem bez problemów :)
W moim przypadku konkretnie poszedł docisk :P

Aczkolwiek nie mówię, że u Ciebie to poszło akurat, bo różnie to może być – objawy podobne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kanngax

U mnie też jak się nagrzał to nie mogłem wbić 1 biegu. Sprzęgło miało już dosyć :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ScudeR

U mnie występuje to też na zimnym silniku. Jak sprawdzić czy sprzęgło jest całe? Próbowałem wrzucić bieg od razu na skrzyni, ale też na pozycji jedynki i dwójki nic nie ma :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...