Jump to content
  • Similar Content

    • PaKoL
      By PaKoL
      Witam wszystkich! Chciałem się zapytać co w sumie na pierwszy rzut oka sądzicie o poniższym ogłoszeniu 206 stki którą zamierzam obejrzeć w najbliższym czasie, wcześniej posiadałem 1,6 110km w benzynie, więc chętnie posłucham opinii posiadaczy lub byłych właścicieli 1,6hdi w dieslu, na co powinienem zwracać uwagę itd. Z góry dziękuję!
       https://www.otomoto.pl/oferta/peugeot-206-ID6C52oN.html#1f36479ac7
    • p3gi3
      By p3gi3
      Witam,
      jestem nowym użytkownikiem na forum. Chciałbym prosić o pomoc i ewentualne podpowiedzi jak postępować z moim problemem. Być może temat odgrzewany, za co z góry przepraszam. 
      Otóż od jakiegoś czasu mam problem z moją 206 (1.4 benzyna 75 km, 2008 rok), silnik czasami faluje i wyłącza się nawet podczas jazdy. Ostatnio (jesień 2018) co było przy nim robione to:
      *nowe świece
      *nowa cewka
      *uszczelka pod głowicą (planowanie itp)
      *rozrząd
      *sprzęgło
      *olej+filtry
      Czytałem, że może być to silnik krokowy, niestety nie mogę się go doszukać pod maską. Oglądałem filmiki z innych 206 gdzie jest ten silnik lecz u mnie tego nie widać (patrz zdjęcia).
      Bardzo proszę o jakąkolwiek pomoc gdzie znajduje się silniczek. Być może ktoś miał podobny problem. Być może nie jest to wina tego silnika. 
       
      Pozdrawiam i życzę miłego dnia.



    • Halt
      By Halt
      Witam.
       Miesiąc temu zmieniano mi rozrząd, mało używałem auta i zrobiłem jakieś 300 km. Około 2 tygodnie temu zauważyłem, iż sporadycznie silnik pracuje inaczej niż zawsze, tzn jest głośny niczym traktor. Wygląda to na losową sprawę, czasem cały dzień jest w porządku, problem pojawia się zarówno na zimnym silniku jak i na rozgrzanym. Jednego dnia rano mam ów dźwięk a po przejechaniu kilometra znika, by innym razem pojawić się dopiero po przejechaniu określonej drogi. Dwa dni temu pojechałem do marketu, silnik pracował poprawnie, przejechałem kilka km, auto postawiłem na parkingu, zrobiłem zakupy, wsiadam do auta i jest powyższy problem (nagranie pochodzi właśnie z tego dnia).
       Od razu pojechałem do znajomego który nieco zna się na samochodach, więc chciał posłuchać tego dziwnego dźwięku. Niestety auto nie chciało współpracować i pracowało poprawnie już do końca dnia wraz z następnym. Podejrzenie padło na kiepskie paliwo, bo problem pojawił się zaraz po zatankowaniu na CircleK, więc dobiłem bak na eMili. W dniu tankowania wszystko było ok, by dziś rano ponownie zaskoczyć mnie tym nieprzyjemnym dźwiękiem. Niektórzy znajomi podejrzewają, iż to zawory są do regulacji, bądź koło pasowe hałasuje lub łożysko alternatora.
       Auto nie traci mocy, zarówno na normalnej pracy jak i przy stukaniu, nie dławi się i nie szarpie, poziom oleju optymalny. Ponadto słychać lekkie tarcie gdy silnik pracuje normalnie. Generalnie i tak mam zamiar skoczyć do mechaników, który wymieniali mi rozrząd i zobaczę co powiedzą.
      Będę wdzięczny za wszelkie porady i podpowiedzi, oraz przepraszam za kiepskie nagranie.
       
      http://patrz.pl/film,vid_20180618_195814_cut_part1-mp4,167332.html
    • rastifar123
      By rastifar123
      Witam panowie , wymieniałem ostatnio silnik w mojej 206. Mam pytanie czy ktoś wie o co chodzi z tym osadem na korku od oleju  .Pojawił  się jeszcze dziwny nagar pod korkiem od płynu chłodniczego .



    • snuffer
      By snuffer
      Witajcie,
      od jakiegoś czasu w mojej 206 bezmux zauważyłem następujące odchylenia od normy:
      czasem podczas postoju na światłach zaczynają falować obroty - przegazowanie na jakiś czas niweluje problem. na komputerze pojawił się błąd P0120. Sprawdzone Elmem z Chin. Kontrolka Check Engine się nie zaświeciła. podczas swobodnej jazdy w momencie kiedy samochód toczy się siłą swojego rozpędu w okolicach 2,5 - 3 tys obrotów czuć szarpnięcia jak by silnik poszarpywał, nierównomiernie pracował/zwalniał? Obroty nie spadają równomiernie i czuć jak poszarpuje całą budą. Trudno to opisać dokładnie. Dzieje się to na rozgrzanym silniku, na zimnym nie zauwazyłem. Czy te 3 rzeczy mogą być ze sobą powiązane? Podejrzewam, że pewnie trzeba by wymienić korkowiec. Na jakie koszty się nastawiać? Wystarczy wyczyszczenie przepustnicy?
      W przeciągu miesiąca będę musiał wyjechać w trasę ok 300 km i nie wiem czy z tymi problemami mogę  jechać na spokojnie.
      pozdrawiam
bvrt

Rozłączona wtyczka przy bloku silnika - nie wiem od czego

Recommended Posts

bvrt

Witam, niedawno zauważyłem, że po prawej stronie od silnika, między nim a akumulatorem mam odpiętą jedną wtyczkę, a niedaleko niej jest pasujący 3 pinowy kabel. Boję się jednak podłączyć i spróbować, stąd moje pytanie, czy ktoś tutaj wie od czego ona jest? Jeśli będzie ktoś w stanie mi pomóc ale potrzebuje dokładniejszego zdjęcia z chęcią jutro je zrobię, pozdrawiam serdecznie.

 

silnik-19-d-dw8-peugeot-partner-206-citroen-malopolskie-mogilany-335306037.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...