Jump to content
tomekkur

Maglownica - regenerowana czy używana

Recommended Posts

tomekkur

Witam. Stosunek ceny maglownicy regenerowanej do używanej jest dość spory, ale może jednak bardziej opłaca się kupić używkę w bardzo dobrym stanie z auta z niskim przebiegiem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAWID MILER

Kolego jak masz że wspomaganiem to szukaj od plusa ja za 200 zł kupiłem z przebiegiem niecałe 40 tyś i jest bajka a te regenerowane to nie wiadomo z czego sķladane tak że ja polecam poszukać używki. ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kanngax

Ja regenerowalem swoją bo wiadomo, wtedy jest nowy temat. Montaż demontaż i regeneracja 650 zł mnie wyniosła

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAWID MILER

Kanngax no to ja w 4 stowkach się zamknąłem razem ze zbieznoscią 3d a wymieniłem sam troche był problem z odkreceniem śrub od wózka ale palnik sobie poradził.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomekkur

Których śrub od wózka? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAWID MILER

Tych co trzymają wózek z przodu w podłoznicach tam są takie nakrętki w koszyczkach ale po podgrzaniu puściły 

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomekkur

A to bez opuszczenia sanek nie da sie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAWID MILER

Tak czy tak musisz wózek opuścić na tych właśnie srubach  bo Ci magiel nie wyjdzie. A jak zacząłem odkręcić to już odkreciłem  cale wywaliłem te koszyczki od nakrętek  śruby nasmarowałem i skręciłem wszystko do kupy przynajmniej szło wszystko dobrze poskrecać. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomekkur

Panowie ale czy maglownica może stukać na nierównościach? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAWID MILER

Jeśli chodzi o stukanie to sprawdź łączniki stabilizatora i sworznie bo magiel raczej nie

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomekkur

Łączniki, gumy, wahacze, końcówki są nowe. 

Jeżeli na wyłączonym silniku robię krótkie ruchy kierownica lewo-prawo to słychać stukanie. Takie samo słychać przy jeździe po praktycznie niewidocznych nierównościach. Oczywiście to stykanie na postoju nie jest tak samo intensywne jak przy jeździe, ale podobny jest odgłos. To stukanie przy jeździe jest też tylko słychać przy niskich prędkościach do około 50km/h powyżej nie słychać. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAWID MILER

No to może sama magiel nie jest walnieta tylko drążki kierownicze no chyba że masz duży luz na kolumnie. Ściąg koło i niech Ci ktoś rusza kierownica a Ty obserwuj drążki bo może właśnie w nich jest problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomekkur

A może sama kolumna ma luzy i stuka coś tam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAWID MILER

No tak mówię ja założyłem od plusa i jest wszystko ok i wszystko pasuje a to najważniejsze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomekkur

Pompę mam od plusa ale i tak kierownicą i tak ciężko się kręci może to maglownica też siada. Auto ponad 230tys przebiegu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAWID MILER

No to się nie zastanawiaj i zmieniaj magiel i będzie git. A skąd jesteś Tomekkur?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomekkur

Mazowsze, okolice Ciechanowa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAWID MILER

Myślałem że gdzieś bliżej to poszukaj gdzieś w okolicy czy ma ktoś plusa na części i dzwoń. 200 jak dasz to będzie dobrze no i pytaj o przebieg te że wspomaganiem mają napewno napis T1. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomekkur

A gdzie ten napis jest?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAWID MILER

No na maglownicy jest dość duży i nie sposób go nie zauważyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomekkur

A ty czemu wymieniałeś maglownice? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAWID MILER

No ja to już miałem takie luzu że masakra na 14 tak nie było czuć ale jak założyłem 16 i szerszy laczek to już robił sobie co chciał na drodze. No i wyciek z jednej strony. Także nawet się nie bawiłem w żadne naprawy tylko zaraz wymieniłem. Chociaż udało mi się ja kupić w miarę to i tak zleciało chyba z pół roku zanim założyłem bo albo nie było czasu albo woda w kanale. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomekkur

Jak sie objawialy te luzy podczas jazdy np?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAWID MILER

Był duży zakres obrotu kierownicą na postoju a na drodze musiałem go ciągle kontrowac bo uciekał raz w jedną raz w drogą. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
tomekkur

To u mnie przy krotkich ruchach kierownica slychac pukanie z okolic maglownocy no i ciezko sie kreci kierownica na uruchomionym w miejscu. No i przy hamowaniu troche rzuca kierownica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...