Skocz do zawartości
leqvan

Problem z przednimi głośnikami

Rekomendowane odpowiedzi

leqvan

Witajcie, w  moim Peugeocie z 20r mam problem z głośnikami z przodu, podczas utworów z mocniejszym basem strasznie słychać trzeszczenie, przy spokojniejszych jest okej lub w trybie loud off. Myślicie, że to może być wina głośników czy plastików, które są na drzwiach? Jestem laikiem więc na razie nie próbuję nic rozkręcać :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Stackburn

Za słabe głośniki. Wymień na coś sensownego + dystanse z MDF-u + wygłuszenie drzwi i będzie gitara :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
MattHarderzz

Po pierwsze jakie masz głośniki i jakie radio? Masz wzmacniacz?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
leqvan

radio mam seryjne a głośniki niestety nie wiem, wzmacniacza nie mam. Możecie polecić jakiś sensowny zestaw audio do tego modelu? Chciałbym żeby seryjne radio zostało. Ile kosztowałaby wymiana audio w jakimś serwisie?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
MattHarderzz

Do serwisu nawet nie idź, bo kosztami Cię zjedzą. Prawdopodobnie masz fabryczne głośniki jak to mówią "papierzaki". Musiałbyś poszukać takich, które uciągnie Twoje radio. Samo radio w oryginale jest dosyć kiepskie i nie oczekiwałbym od niego zbyt wiele. Wszystko zależy od tego, co chciałbyś osiągnąć i czego oczekujesz od CA. Jeżeli seria Ci wystarczy, to wymień tylko głośniki na jakieś Helix'y, albo Herz'e – szukaj takich z jak najwyższą efektywnością w dB.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
leqvan

A mógłbyś polecić jakieś dobre radyjko w rozsądnej cenie oraz jaki rodzaj ma być głośników? Jako laik myślisz, że samodzielnie dam sobie radę z wymianą głośników oraz radia?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Stackburn
Napisano (edytowane)