Jump to content
tpieczka

Przepustnica w 206 1,4 75KM dostęp do silnika krokowego

Recommended Posts

Longbow

To faktycznie nie masz krokowego, bo masz elektroniczną.

Może adaptacja by pomogła ?

W weekend powinienem wygospodarowac godzinke to sprawdziłbym w 1.1 (blizniaczy silnik)

O UPG i rozrzadzie to bardziej "ciekawostka", nie chciałem wprowadzać paniki:D

Odlacz moze jeszcze akumulator na noc, rano odpal na benzynie, pojezdzij dzien dwa i zczytaj ltft, potem na gazie (ale juz bez odlaczania akumulatora)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jozekk

Aktualnie mam tak, że na benzynie i na gazie LTFT na poziomie 9,4%, ShTFT w okolicach 0, skacze od -3 do powiedzmy +3. 

Natomiast auto nie pali po jeździe na gazie, ale pali gdy jeżdżę na benzynie.

Gdy jeżdżę na gazie to w momencie odpalania muszę dodać gazu, jak odpali to potrzymać go na 2tys. przez chwilę i dalej jest ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jozekk

Czy tak powinny wyglądać wykresy obu sond lambda? Jedna żółta (bądź biała tutaj) trzyma wartość, a po dodaniu gazu spada gwałtownie napięcie (tego nie widać na wykresie). Sorry, że tyle pytań na raz zadaje ale codziennie są jakieś nowe teorie :)

sondy lambda.jpg

Edited by jozekk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Longbow

Dolna sonda powinna trzymac sie rowno, odpowiada za czystosc spalin. Gorna powinna reagowac na pedal gazu i obciazenie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Longbow

Podjedz moze do gazownika niech zerknie na problem, nie jestem specjalnie obcykany w lpg, ale cos Ci sie moze rozjezdzac mapa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zbychu87

Na moje oko do skasowania korekty, jeżeli długoterminowa jest na +9 tzn że skład mieszanki jest ubogi. Skasować korekty, pojeździć na bp i później dobre strojenie LPG.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jozekk

Ale korekta długoterminowa na benzynie też wynosi +9... Jeździłem dość dużo na benzynie więc powinno to wrócić do normy jeśli wszystko byłoby ok, no ale nie wraca trzyma +9. To samo jest na gazie, plus w obu przypadkach krótkoterminowe korekty bliskie zera. 

Wydaje mi się, że wina leży gdzieś w samochodzie, a nie w strojeniu gazu. Lewe powietrze, wtryski , przepustnica, sonda? resztę podmieniałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zbychu87

Jeżeli nie zmienia korekt na obu paliwach to raczej wtryski odpadają, nie miałem jeszcze doczynienia z peugeotem i korektami bo dopiero będę kupował interfejs lecz w poprzednim samochodzie korekty długoterminowe po przejechaniu ok 300 km na bp też się nie zmieniły ale po przełączeniu z LPG na bp korekta krótko terminowa wchodziła na " - ". Do sprawdzenia pozostaje przepustnica (przeplywka lub map sensor) i sonda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jozekk
Dnia 3.12.2018 o 12:57, Zbychu87 napisał:

Do sprawdzenia pozostaje przepustnica (przeplywka lub map sensor) i sonda.

Dokładnie która sonda ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zbychu87

Przed katalizatorem 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...