Jump to content
  • Similar Content

    • Maqpop11
      By Maqpop11
      Witam od jakiegos czasu w moim peughot 206 cos sie zaczelo dziac mianowicie bede pisal po kolei
      Problemy z odpalaniem po mimo kupna nowego alumulatora 
      Podczas ruszania autem szarpie pojawiaja sie wibracje 
      Dzis na drodze nagle zapalily mi sie wszystkie kontrolki stracilem panowanie nad kierownica musialem zjechac na pobocze 
    • Perła
      By Perła
      Witam od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem peugeota 206 z 2001 roku wersja silnikowa to 2.0 Hdi 90km.
      Problem nastąpił z dnia na dzień a dokładnie wcześniej auto odpalało od razu lekko przekręciłem kluczyk i odpalał,teraz niestety troche mu to zajmuje muszę chwile przytrzymać kluczyk aby odpalił do tego lekko falujące obroty gdy auto stoi odpalone czuć lekkie wibracje co jakiś czas.
      Pierwsza myśl jako że zbliżała mi się wymiana oleju to wymieniłem wszystkie filtry i oczywiście olej ale niestety problem nie zniknoł,jeden dzień był taki że auto odpalało jak wcześniej bez problemu lecz następnego dnia problem wrócił. Auto użytkuję od 3 Lat i nigdy nie miałem takiego przypadku więc pytanie do was,miał ktoś z was taki problem albo ma jakieś pomysły jak to ugryźć?.
      Z góry dzięki za pomoc.
    • PaKoL
      By PaKoL
      Witam wszystkich! Chciałem się zapytać co w sumie na pierwszy rzut oka sądzicie o poniższym ogłoszeniu 206 stki którą zamierzam obejrzeć w najbliższym czasie, wcześniej posiadałem 1,6 110km w benzynie, więc chętnie posłucham opinii posiadaczy lub byłych właścicieli 1,6hdi w dieslu, na co powinienem zwracać uwagę itd. Z góry dziękuję!
       https://www.otomoto.pl/oferta/peugeot-206-ID6C52oN.html#1f36479ac7
    • furious
      By furious
      Witam 
      Proszę o pomoc. Niedawno kupiłem 206sw 1,4 8v 75km B+G . Miała odpięty czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym, czego nie zauważyłem przy kupnie, bo wtyczka była włożona ale nie wpięta.
      Problem polega na tym ,że kiedy czujnik jest podpięty silnik strasznie kuleje na wolnych obrotach i po wciśnięciu gazu obroty spadają, jeśli wciska się bardzo powoli to nawet się tam wkręca na obroty,
      przy odpiętym czujniku chodzi dość ładnie na wolnych i da się jeździć chodź czasem też się przydławi. Na obu paliwach to samo zachowanie.
      Na komputerze były błędy:
      -p0105
      -p0110
      -p0500
      Ale tak jak mówiłem błędy są tylko jak czujnik jest odpięty. Czujnik jest nowy boscha mam też nowy tańszy zamiennik na podmiankę ,ale na obu jest taka sama reakcja.
      Czyściłem już przepustnice i krokowy, ale bez efektów. 
      Szukałem też nieszczelności w dolocie psikając plakiem ale zero reakcji.
      Proszę o jakąś wskazówkę.
      Pozdrawiam. 
       
rastifar123

Mleczny osad pod korkiem oleju

Recommended Posts

rastifar123

Witam panowie , wymieniałem ostatnio silnik w mojej 206. Mam pytanie czy ktoś wie o co chodzi z tym osadem na korku od oleju  .Pojawił  się jeszcze dziwny nagar pod korkiem od płynu chłodniczego .

29954854_424844997928450_1084071199_o.jpg

29955108_424845031261780_388283691_o.jpg

29995751_424845044595112_1571473083_o.jpg

Edited by rastifar123

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stackburn

Korek płynu po wymianie silnika był czysty? Ile przejechałeś od wymiany i pytanie klucz - dlaczego wymieniałeś silnik?

Share this post


Link to post
Share on other sites
rastifar123

Po wymianie czysty był , około 200 km przejechałem , silnik wymieniony bo stary wzionął ducha , problem w tym ze ciagle jest niska temperatura pokazana a zrobiłem nawet trase prawie 100 km na raz

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stackburn

Po wymianie był czysty... a ten który jest teraz był płukany? - może wywalił teraz cały syf w układ (ciekawe ile stał). Masło na korku to najprawdopodobniej wina krótkich odcinków (nie odparowana wilgoć z oleju).  Ciągła niska temperatura to najprawdopodobniej wina termostatu - 99% , że jest na stałe w pozycji otwartej.  Można jeszcze sprawdzić czy w zbiorniczku wyrównawczym nie ma spalin (są testery po parę zł) - pozwoli to wykluczyć lub potwierdzić ewentualny problem z UPG.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damianos1

A płyn w zbiorniczku też jest taki syfny ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...