Jump to content
Sign in to follow this  
Damiangti

Kolektor ssący 2.2 16v i przepustnicą 3.0 V6 w s16 2.0 gti

Recommended Posts

Damiangti

Cześć może ktoś pomoże chce wstawić ssący od 2.2 16v i przepustnice 3.0 V6 ktoś pomoże co trzeba przerobić i jak to zrobić jak podłączyć przepustnice bo jak czytałem posty to wiem że się da i ktoś to robił ale jak co i dlaczego nie napisał

Share this post


Link to post
Share on other sites
slater11

Zadam inne pytanie co masz w aucie aktualnie zrobione i czego oczekujesz od zmiany kolektora ssacego?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damiangti

Aktualnie jest seria bo auto kupiłem tydzień temu. Auto ma być zabawka.

Chce zrobić kolektor 4-1 i cały wydech na 2 przelotowych tłumikach

Ssący od 2.2 i przepustnice od 3.0 V6

wtryski od Rc

no i trochę go odchudzić

i jechać na strojenie

nie oczekuję 200 km ale chce trochę go usprawnić i tyle w temacie.

Myślałem jeszcze nad wałkami ale to temat trochę daleki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
slater11

Napisze to jeszcze raz dla potomnych ;) W gti/S16 najwiekszy przyrost daje wydech przedewszystkim kolektor ponieważ seryjny jest jakimś nieporozumieniem.Samym.wydechem (całość) można spokojnie uzyskać 145hp.Do tego zwykła wkładka pipercross i program seryjnego sterownika i mamy 160hp.Myślę że to wszystko co można rozsądnego zrobić wszystkie zmiany typu ssacy ,przepustnice,wtryski,pompypaliwa itp nie maja sensu dosłownie!! Wałki również przyrostu z kosmosu nie dadzą owszem górą bedzie szedł jak zły ale stosunek przyrostu do kosztów naprawde mija się z celem ;)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
blackdaro

Damiangti, słuchaj tego Pana:)

To forumowy człowiek legenda, który już lata temu dłubał w tym silniku i testował różne rozwiązania, ja z jego spuścizny czerpałem wiedze na początku przygody z peugeotem i to dzięki niemu uniknąłem niepotrzebnych wydatków, bo wybił mi głupoty z głowy:20:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damiangti

Czyli co ssący 2.2 i przepustnica 3.0 nic nie da kompletnie

A z innej beczki jak bym się uparl i chciał ten ssący 2.2 i przepustnice 3.0 to co z wtyczka jak ja przerobić aby pasowało?

Share this post


Link to post
Share on other sites
slater11

Nie napisałem że nic nie da, ale nie ma sensu ;).Ja miałem kolektor ssacy od rc plus przepustnica z 406 oczywiście musisz szukać takiej na linke.Sam.kolektor pasuje P&P ale do przepustnicy trzeba dorobić flansze to po pierwsze wtyczki z tego co pamietam nie wszystkie pasowały najwiekszym problemem w tej całej zabawie jest krokowiec i ustawienie wolnych obrotów.U mnie mimo że miałem  Det3  nie udało sie miałem wolne na poziomie 1000-1100.Rozwiazaniem napewno byl by standAlone ale to kolejne duże koszta.Ale jak już sie zdecydujesz pamietaj ze zmiana kolektora wymusi zmiane ukladu dolotowego a miejsca pod maska chyba wiesz ile jest? W każdym razie powodzenia ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...