Skocz do zawartości
Damiangti

Kolektor ssący 2.2 16v i przepustnicą 3.0 V6 w s16 2.0 gti

Rekomendowane odpowiedzi

Damiangti

Cześć może ktoś pomoże chce wstawić ssący od 2.2 16v i przepustnice 3.0 V6 ktoś pomoże co trzeba przerobić i jak to zrobić jak podłączyć przepustnice bo jak czytałem posty to wiem że się da i ktoś to robił ale jak co i dlaczego nie napisał

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
slater11

Zadam inne pytanie co masz w aucie aktualnie zrobione i czego oczekujesz od zmiany kolektora ssacego?

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Damiangti

Aktualnie jest seria bo auto kupiłem tydzień temu. Auto ma być zabawka.

Chce zrobić kolektor 4-1 i cały wydech na 2 przelotowych tłumikach

Ssący od 2.2 i przepustnice od 3.0 V6

wtryski od Rc

no i trochę go odchudzić

i jechać na strojenie

nie oczekuję 200 km ale chce trochę go usprawnić i tyle w temacie.

Myślałem jeszcze nad wałkami ale to temat trochę daleki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
slater11

Napisze to jeszcze raz dla potomnych ;) W gti/S16 najwiekszy przyrost daje wydech przedewszystkim kolektor ponieważ seryjny jest jakimś nieporozumieniem.Samym.wydechem (całość) można spokojnie uzyskać 145hp.Do tego zwykła wkładka pipercross i program seryjnego sterownika i mamy 160hp.Myślę że to wszystko co można rozsądnego zrobić wszystkie zmiany typu ssacy ,przepustnice,wtryski,pompypaliwa itp nie maja sensu dosłownie!! Wałki również przyrostu z kosmosu nie dadzą owszem górą bedzie szedł jak zły ale stosunek przyrostu do kosztów naprawde mija się z celem ;)

  • Lubię To! 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
blackdaro

Damiangti, słuchaj tego Pana:)

To forumowy człowiek legenda, który już lata temu dłubał w tym silniku i testował różne rozwiązania, ja z jego spuścizny czerpałem wiedze na początku przygody z peugeotem i to dzięki niemu uniknąłem niepotrzebnych wydatków, bo wybił mi głupoty z głowy:20:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Damiangti

Czyli co ssący 2.2 i przepustnica 3.0 nic nie da kompletnie

A z innej beczki jak bym się uparl i chciał ten ssący 2.2 i przepustnice 3.0 to co z wtyczka jak ja przerobić aby pasowało?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
slater11

Nie napisałem że nic nie da, ale nie ma sensu ;).Ja miałem kolektor ssacy od rc plus przepustnica z 406 oczywiście musisz szukać takiej na linke.Sam.kolektor pasuje P&P ale do przepustnicy trzeba dorobić flansze to po pierwsze wtyczki z tego co pamietam nie wszystkie pasowały najwiekszym problemem w tej całej zabawie jest krokowiec i ustawienie wolnych obrotów.U mnie mimo że miałem  Det3  nie udało sie miałem wolne na poziomie 1000-1100.Rozwiazaniem napewno byl by standAlone ale to kolejne duże koszta.Ale jak już sie zdecydujesz pamietaj ze zmiana kolektora wymusi zmiane ukladu dolotowego a miejsca pod maska chyba wiesz ile jest? W każdym razie powodzenia ;)

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×