Jump to content
Sign in to follow this  
Rosomak

Eibach Sportline

Recommended Posts

Rosomak

Witam.

Czy ktoś posiada Eibacha Sportline na seryjnych amorkach i może powiedzieć jak to ze sobą gra ?

Mogę kupić w  korzystnej cenie zestaw amorki Bilsteina (seryjne , B4) + tego Eibacha Sportline tylko nie jestem do końca pewien czy to współgra ze sobą.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damianos1

Ludzie na necie pisali, że amory Bilsteina współgrają ze sprężynami Eibacha i nic się im nie dzieje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Valhallen

Współgra. Miałem taki zestaw. Teraz mam do tych sprężyn gazowe sachsy super touring i jest jeszcze twardziej. Nie polecam na co dzień ani bez porządnych wachaczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kanngax

Ogólnie to są zestawy Bilsteina z sportlinem do kupienia 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rosomak

Są są ale nie chce aby było totalnie twardo no i koszta większe. 

Gdyby ktoś miał namiary na kogoś kto ma w posiadaniu czegoś z tej półki i chciałby się pozbyć to poproszę ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
kanngax

No to pro kit jak nie chcesz twardo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rosomak

Hmm.

A  z MTS-ami ktoś  komplikował tego pro-kita ?

Tak róznie ludzie o tym (MTS) piszą . Nie wydaje mi się osobście aby był to amor szczególnie wysokiej klasy ale też jakiś sportowych bardzo doznań nie oczekuje. Byle się nie posypało od razu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kanngax

Pro kit nie bije zawieszenia więc nawet seria nie dostanie po tyłku

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rosomak

A ten MTSik sam w sobie stoi jakością choć na poziomie średniej póki serii? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
yeti

mts to taniocha, nie oczekuj od tego nic dobrego

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rosomak

Ja wiem czy taka taniocha (kosztwo) . W cenie serii - ok 150 zł / szt, czyli tak jak, B4 czy Kayaba Excel-G. Sachs tylko nieco droższy.

A tak wizualnie cóż można powiedzieć. Kawał lagi i tłok :D  Wykończenie inne niż ori. Inna miska - lepiej pasuje do tych nowych springów ( Eibach) niż do seryjnych. Większa o 2mm ( 20 vs 22)  średnica tłoka, o ile to ma jakieś znaczenie. Całkowita długość, co oczywite mniejsza niż seria dzięki skróceniu tłoka,  aczkolwiek wymiar od osadzenia do miski jest zachowany. Samo osadzenie też inaczej zbudowane niż ori. W ori jest podtoczenie które wchodzi w zwrotnice, tutaj nie ma, - rura jest prosta  jest za to ten ustalający przyspawany kawałek blaszki. Na upartego ( w teorii) można sobie wyobraźić sytuację, że jesli on z jakiś powodów uleci a gniazda nie ścisniemy wystarczająco mocno to amor może poleciec wtedy w dół przy jakimś ekstremalnym obciążeniu. Malowanie dokładne, ale warstewka lakieru dość cienka. Spaw mocowania stabilizatora tez taki sobie ( w porównaniu z ori) ale nie ma powodów aby wątpić w jego wytrzymałość.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...