Jump to content
  • Similar Content

    • Maqpop11
      By Maqpop11
      Witam od jakiegos czasu w moim peughot 206 cos sie zaczelo dziac mianowicie bede pisal po kolei
      Problemy z odpalaniem po mimo kupna nowego alumulatora 
      Podczas ruszania autem szarpie pojawiaja sie wibracje 
      Dzis na drodze nagle zapalily mi sie wszystkie kontrolki stracilem panowanie nad kierownica musialem zjechac na pobocze 
    • PinkySuavo
      By PinkySuavo
      Cześć,
      wczoraj miałem taką sytuację, że nagle usłyszałem potrójny pisk, a na wyświetlaczu zobaczyłem czerwony wykrzyknik w kółeczku (ten sam, który pokazuje się np. podczas zaciągnięcia ręcznego) oraz migający, czerwony napis STOP. Dzisiaj sytuacja zdarzyła mi się ponownie. Poza tymi "ostrzeżeniami" nie zauważałem żadnych zmian w samochodzie.

      Udało mi się zauważyć, że dzieje się to wtedy, gdy mocno przygazuję.

      Czy ma ktoś pojęcie z czego to wynika? Oleje wszystkie mam w porządku, temperatura silnika jest normalna. Niedawno miałem wymieniany komplet hamulców z tyłu, wraz z płynem hamulcowym - czy gdzieś tutaj może być przyczyna? Szukałem na internecie, ale różnorakie były pomysły i tak naprawdę żaden autor postów nie napisał, co pomogło.

      Z góry dziękuję za odpowiedź
    • Perła
      By Perła
      Witam od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem peugeota 206 z 2001 roku wersja silnikowa to 2.0 Hdi 90km.
      Problem nastąpił z dnia na dzień a dokładnie wcześniej auto odpalało od razu lekko przekręciłem kluczyk i odpalał,teraz niestety troche mu to zajmuje muszę chwile przytrzymać kluczyk aby odpalił do tego lekko falujące obroty gdy auto stoi odpalone czuć lekkie wibracje co jakiś czas.
      Pierwsza myśl jako że zbliżała mi się wymiana oleju to wymieniłem wszystkie filtry i oczywiście olej ale niestety problem nie zniknoł,jeden dzień był taki że auto odpalało jak wcześniej bez problemu lecz następnego dnia problem wrócił. Auto użytkuję od 3 Lat i nigdy nie miałem takiego przypadku więc pytanie do was,miał ktoś z was taki problem albo ma jakieś pomysły jak to ugryźć?.
      Z góry dzięki za pomoc.
    • kociolek
      By kociolek
      Hej,
      Tak jak w tytule - kupię Peugeot 206. Wymagania w skrócie:
      • rocznik od 2001 (czyli z muxem),
      • silnik najlepiej 1.4 - 1.6 benzyna,
      • klimatyzacja,
      • trójmiasto - okolice!
      Wszelkie propozycje wraz z cenami proszę kierować pod tym postem.
       
pabloo2

Peugeot 206 1,4 benzyna, Automat

Recommended Posts

pabloo2

Na wstępie chciałbym się przywitać, jestem nowy na forum,

Witam Wszystkich !

Szukam Peugeota 206 benzyna 1,4, z klimatyzacją, najlepiej 5 - drzwi, skrzynia automatyczna

Peugeot będzie używany jako drugie auto w rodzinie. Sporadyczne wyjazdy, głównie po mieście.

Znalazłem coś takiego:

https://www.otomoto.pl/oferta/peugeot-206-peugeot-206xt-automatic-ID6ziJHi.html

Co myślicie?

Kierownica na zdjęciach wygląda na bardzo wytartą. Czy to jest normalne przy tym przebiegu? Jak jest u Was?

 

Edited by pabloo2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gruber206

Ja mam prawie identyczną wersję z przebiegiem chyba 148 tys. i kierownica prawie nie ma śladów użytkowania. Ta z ogłoszenia wygląda jakby ją ktoś tarł papierem ściernym, ale zdjęcia są kiepskiej jakości, więc ciężko powiedzieć jak pozostałe elementy wnętrza.

Tylna klapa rdzewieje przy wnęce tablicy rejestracyjnej i prawe tylne nadkole jest draśnięte, więc tam też za chwilę pojawi się ruda.

Jak masz blisko, to możesz podjechać i go obejrzeć z bliska. Spróbuj poprosić o VIN, to rozkodujemy fabryczne wyposażenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pabloo2

Dziękuję za opinie. Może ktoś jeszcze ?

Podaję VIN: VF32AKFWR43744726

Share this post


Link to post
Share on other sites
pampidampi

Mam podobny rocznik i przebieg ,i też wytartą kierownicę, o połowę mniej co prawda ale zwłaszcza na dole wieńca i dolnym ramieniu jest wytarta. Nie wiem od czego, może od temperatury lub słońca. Od nowości auto w rodzinie, więc to jest pewny przebieg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rosomak

W VINie jak tak przeglądam nic ciekawego nie widać.

Silnik się zgadza, skrzynia się zgadza, welur się zgadza, 2 jaśki. Wyjechał na stalówkach 14" więc te Ouragany to inwensja twórcza właściela . Notabene te opionki wydają mi się trochę duże. Miałem 205/45 , mam 195/45 i to jest z pewnością większe ( wyższe). Obawaim się, że moga to być popularne i relatywnie tanie/tańsze 205/55.

Natomiast w CEPiKu nie wiem, jakiś błąd czy co. Nie pokazuje nic nt jego historii. Nawet liczba właścicieli - 0 . Jedynie iż wydanie dowowdu rej w 2015r,.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pabloo2

Dziękuje wszystkim za zainteresowanie.

Ogólnie poza zauważonymi mankamentami czy cena wyjściowa wydaje Wam się adekwatna do stanu, rocznika, wersji?

21 godzin temu, Gruber206 napisał:

Tylna klapa rdzewieje przy wnęce tablicy rejestracyjnej i prawe tylne nadkole jest draśnięte, więc tam też za chwilę pojawi się ruda.

Jaki powinienem przyjąć koszt ewentualnej naprawy?

7 godzin temu, Rosomak napisał:

Natomiast w CEPiKu nie wiem, jakiś błąd czy co. Nie pokazuje nic nt jego historii. Nawet liczba właścicieli - 0 . Jedynie iż wydanie dowowdu rej w 2015r,.

Rzeczywiście jest jakiś błąd, ale kilka dni temu sprawdzałem i wyświetla się historia. Mam ściągnięty plik pdf na innym komputerze, zamieszczę ewentualnie.

7 godzin temu, Rosomak napisał:

Miałem 205/45 , mam 195/45 i to jest z pewnością większe ( wyższe). Obawaim się, że moga to być popularne i relatywnie tanie/tańsze 205/55.

Rozumiem że to nieprawidłowy rozmiar do tych felg i w przypadku zakupu czeka mnie wymiana opon, tak?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gruber206

No to historia wygląda całkiem przyzwoicie :)

A co do kosztów naprawy klapy - nie wiadomo co było na niej robione i ile jest przeżarte przez rdzę. Jeśli samochód jest w ori lakierze, to bym szukał innej zdrowej klapy w tym kolorze. Jeśli, nie to cena już do ustalenia z blacharzem/lakiernikiem w danym miejscu, bo ceny za malowanie jednego elementu są różne, w zależności od jego rozmiarów i uszkodzeń. Na zdjęciach chyba też tylne prawe drzwi są uszkodzone, więc kolejny element do malowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pabloo2

Jeśli chodzi o korozję na tylnej klapie to właściciel twierdzi że to wada fabryczna. Fabrycznie źle wklejona tylna szyba powoduje dostawanie się wody w to miejsce.

Co o tym sądzicie? Jak jest u Was?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damianos1
10 godzin temu, pabloo2 napisał:

Jeśli chodzi o korozję na tylnej klapie to właściciel twierdzi że to wada fabryczna. Fabrycznie źle wklejona tylna szyba powoduje dostawanie się wody w to miejsce.

Co o tym sądzicie? Jak jest u Was?

U mnie na klapie brak jakiejkolwiek korozji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pampidampi
13 godzin temu, pabloo2 napisał:

Jeśli chodzi o korozję na tylnej klapie to właściciel twierdzi że to wada fabryczna. Fabrycznie źle wklejona tylna szyba powoduje dostawanie się wody w to miejsce.

Co o tym sądzicie? Jak jest u Was?

Z kolei ja mam ze trzy ogniska korozji pod tylną szybą. Klapa oryginalna, nigdy nie była bita, malowana, przez połowę życia pug był garażowany. Zimą na myjni bezdotykowej co tydzień myty z soli, niezależnie czy jest mróz czy na plusie. Chyba że częste mycie skraca życie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gruber206
Dnia 23.04.2018 o 10:03, pabloo2 napisał:

Jeśli chodzi o korozję na tylnej klapie to właściciel twierdzi że to wada fabryczna. Fabrycznie źle wklejona tylna szyba powoduje dostawanie się wody w to miejsce.

Co o tym sądzicie? Jak jest u Was?

U mnie nie ma śladu korozji na tylnej klapie.

A to, czy to wada fabryczna, czy jakiekolwiek inne cudo, nie zmienia faktu, że i tak coś z tą klapą wypadałoby zrobić, więc to dla Ciebie dodatkowy koszt do poniesienia po ewentualnym zakupie.

Ja zawsze każde auto badam miernikiem jak najdokładniej się da i kilka razy już tak było, że w ogłoszeniu nie bity, na miejscu właściciel też twierdzi, że nigdy nic nie było robione, a jak jednak coś znajdę, to się okazuje, że coś mu się jednak przypomniało jak to kiedyś poprzedni właściciel wspomniał, że coś naprawiał...

Share this post


Link to post
Share on other sites
MattHarderzz

Czasem się zdarza, że tylna klapa rdzewieje i to nie ma reguły. Możliwe, że tak jak mówił właściciel jest to wada.
Tak czy inaczej moim zdaniem nie opłaca się tego naprawiać, bo wyrzucisz na blacharkę i lakierowanie kilka stówek, a za jakiś czas wyjdzie znowu.
Lepszą opcją jest kupno zdrowej używki, która będzie i tak tańsza niż naprawa blacharsko-lakiernicza.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
grzegorz1981

U mnie śladu póki co nie ma na tylnej klapie. Myślę jednak, że to zależy od rocznika. W starszym jest większe prawdopodobieństwo, że wyjdzie ruda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rosomak

pabloo2 kupiłeś, bo zniknął ?

Co do szyby u mnie również nie rdzewieje aczkolwiek ja mam SW. No ale wiek robi swoje, korozja w tym miejscu jest możliwa aczkolwiek za wadę fabryczną bym tego nie uznał. 

Co do oponek to cóż, jeśli tak jak podejrzewałem wsadził ktoś tam 205/55 to z pewnością może gdzieś przycierać o nadkole. Licznik będzie przekłamywał.  No ale jeździć się da. Czy są jakieś konsekwencje w prowadzeniu nie wiem. Nie próbowałem nigdy wsadzać nie wymiarowych większych opon. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
pabloo2

Witam,

Nie kupiłem bo nie miałem czasu podjechać a w między czasie zniknął :(

Szukam dalej :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...