Skocz do zawartości
Voku

Peugeot 206/207/207 CC/ Ford Fiesta

Rekomendowane odpowiedzi

Voku

Witam

Myślę nad zmianą mojego Puga, na coś nowszego i przede wszystkim z klimatyzacją chciałem się zmieścić w 15tyś im mniej tym lepiej. 

Zastanawiam się mocno nad Pugiem 207 lub Fordem Fiestą MK7 w takiej rezerwie mam 206 plusa i 207 CC :D 

Jeśli Peugeot 207 to jaki silnik polecacie w dieslu? 

Które lepiej celować 207 czy Fiestę?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
blackdaro

Naprawde myślisz, że na forum peugeota ktoś poleci Ci fieste?xD

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
grzegorz1981

Może jakiś wielbiciel fiesty się tu specjalnie zarejestruje i poleci :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
DAWID MILER

207 1.6 hdi 110 km 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Voku
Napisano (edytowane)

Pug jest często kupowany jako drugie auto, więc może ktoś użytkuje to i to, sam mam drugie auto Forda i nie narzekam, ale to trochę inny kaliber więc nie mam za bardzo porównania w tym samym segmencie 207 i Fiesty

Kurde fajne są 207RC :D Może przejść na Benzynę?:D ale za 15 chyba słabo znaleźć coś fajnego.

14 minut temu, DAWID MILER napisał:

207 1.6 hdi 110 km 

1.6 hdi a to tez takie niezniszczalne jak te 1.4 HDI z 206?

Edytowane przez Voku

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
DAWID MILER

Te rc są kiepskie silniki tak że bym się nie pakował w to a te 1.6 hdi maja juz dpfa i dwumase. Ale ok zresztą niech wypowie się ktoś co ma 1.6 hdi no te 1.4 hdi to to samo co fiesta.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
8IN

Nie prawda

FIESTA OK ale benzyna  te 1.5 hdi w fiescie to padaczka

co do 207 1,6 hdi 110 km trzeba dbac, 1,4 dalej niezniszczalne

207rc ok ale trzeba dbac troszke, sluchac czy na zilnym nie slychac lancuszka od rozrzadu bo lubi sie czesto sypnac napinacz hydrauliczny

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
mim

1.5 HDI to przecież dość świeża sprawa a 1.4/1.6 HDI to bliźniacze konstrukcje czy to Pug czy Ford. Ja bym powiedział, że wybór będzie zależał od kwestii gustu, bo jeśli chodzi o koszty i niezawodność to Fiesta i 207 wychodzą podobnie. Jedno zastrzeżenie do Forda to to, że wcześniej zacznie ją atakować korozja niż 207. Nie mówię, że od razu będzie gnić ale wystarczy odprysk lakieru i już będzie wychodzić.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Voku

A z takich Pugów do 15tyś na jaki byście zmienili 206? 207 to dobry wybór? Może pomyśleć nad 206+?

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
DAWID MILER

Moim zdaniem przy plusie ładne są aby tylnie lampy i licznik. Zwykła 206 ładniejsza a 207 już ciut większa także zależy co potrzebujesz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
8IN

broncie sie przed 1.5 to same problemy, nie mowie ze fiesta jest zla, poprostu nie ten silnik.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Voku

Czyli co pozostaje 1.4HDi lub 1.6HDI ten z 110 kucami?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
DAWID MILER

Ja mam teraz 1.4 jak bym teraz kupował to bym brał 1.6 ☺ 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
8IN

a jakbys tak pomyslal przyszlosciowo, 206 to juz starsze auto 207 tez sie oblecialo ale 308 jest troche mniej.

do 15 tys zmiescisz sie nawet z 2.0 hdi rhr silnik kozak twardy a do tego 136km duzy moment i w tak malym aucie robi robote :)

do tego auto klase wyzej

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
madmax
Napisano (edytowane)

1.6 HDi 92KM (DV6ATED4 lub DV6DTED)  bez FAP-u i dwumasy lub 1.4 HDi 70KM

Były też 1.6 HDi 110KM bez fapu ale nie wiem czy bez dwumasy.

Edytowane przez madmax

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Longbow

Też bym się skłaniał ku 308 t7.......podwozie 307 i świeższy środek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
madmax
1 minutę temu, Longbow napisał:

Też bym się skłaniał ku 308 t7.......podwozie 307 i świeższy środek

mniam ..... miałem .....  :14::98:...... nie narzekam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Voku
Napisano (edytowane)
Dnia 12.05.2018 o 23:13, 8IN napisał:

a jakbys tak pomyslal przyszlosciowo, 206 to juz starsze auto 207 tez sie oblecialo ale 308 jest troche mniej.

do 15 tys zmiescisz sie nawet z 2.0 hdi rhr silnik kozak twardy a do tego 136km duzy moment i w tak malym aucie robi robote :)

do tego auto klase wyzej

Ciekawa propozycja, bardzo ciekawa, ciekawi mnie jeszcze jedno jak ze spalaniem w tych silnikach, nie powiem że to priorytet ale ogólnie fajnie jakby nie trzeba za sobą wozić cysterny, Codziennie robię około 70km.

Tak patrzyłem sobie na te 308 to i owszem można cos zleżeć do tyś ale to raczej dolna granica nie wspominając o 2.0 z drugiej strony nie wiem czy to nie za duże auto, jedno duże już mam drugie mi nie potrzebne. Ale muszę zobaczyć to na żywo, usiąść a najlepiej przejechać się i wtedy zdecydować.

Edytowane przez Voku

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
8IN

c5r z tym silnikiem srednie 7,5 daloby sie zejsc do 6 ale emeryt style, w 308 pewnie mniej ale w tym aucie napewno fajnie sie to odpycha.

Silnik jako tako bezawaryjnie robi 300 tys nawet przy slabych przegladach, gdyby byl dobrze dbany mysle ze zrobi melona, pewnie troszke osprzetu nie da rady tego wytrzymac min turbo, pompa wtryskowa, wtryski, kilka egr jak ktos zbyt spokojnie jezdzi. dwumasa jakie 160k fabryczna nowa 1400 komplet z sachsa, rozrzad fabryka do 180 maly za 450 przy 300+ maly i duzy jakies 900zl za czesci.

hmm 308 zbyt duze? musisz miec pod butem czy nie jest to priorytet?

jesli nie znajdziesz jakies c3 a51 z silnikiem 1.4 benz 75km z klima w tym przedziale cenowym, nie oczekuj códów pierwszego wlasciciela czy ze wszystko bedzie w orginale, ale bedzie to autko godne uwagi.

Serwis jest w miare tani, raczej gorzej rozbic takie auto jak zeby cos sie zepsulo, silnik 500zl xD skrzynia kolo 1000, dla porownania przedni zderzak kmpl ladny kolo 2000.

Silnik to dobrze znana z 206 jednostka 1.4, wada uszczelka pod glowica co 100tys w zalerznosci jak kto cisnie i jak dba, koszt uszczelki 50zl, planowanie 70, rozrzad 200, plyn 30zl i czteropak browaru zeby sie przyjemniej pracowalo xD.

C3 ma tez inna belke z tylu, nie ma drążków skrętnych tylko sprężyny przez co sama belka póki nie zaj* w kraweznik jest bezawaryjna

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Voku

Kurde sam nie wiem, na razie nie mam jakiegoś ciśnienia na kupno i nie wiem czy ogólnie do wakacji znajdę na to czas, potem wakacje i wyjdzie pewnie tak że na serio wezmę się za to pod koniec wakacji, chyba że się trafi coś ciekawego. Przydało by się każdym przejechać i zobaczyć.  

Ogólnie zastanawiam się w jaki silnik inwestować ale pewnie skończy się na 1.4 lub 2.0

A są gdzieś na forum Peugeota jacyś magicy są w stanie zweryfikować stan licznika, przynajmniej w tych od Niemca? Jest jakiś wgląd w historię serwisową w Peugeocie, jak jest to w Fordzie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kanngax

To po co zawracasz dupę :D

Jedyny temat to mobile de i masz na sztywno wszystko :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
8IN

auto dna 60zl i po problemie

lepiej kup uczciwe auto powypadkowe :P

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Voku

Auto DNA nic nie da, na forum Forda są w stanie prześledzić cała historię serwisową w ASO wraz ze stanem licznika jeśli takowe były a jeszcze lepiej jesli Niemiec takowe robił do końca.

Jak kupowałem Forda to sprawdzałem w Niemieckim ASO historię wiedziałem co auto miało wymieniane i przy jakim przebiegu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
8IN

mylisz sie, jesli chodzi o auta z francji to sa nawet zdjecia z wypadkow na terenie republiki, nie mowiac juz o stanach licznikow itp.

co do aso forda nie wiem, ale sam zawsze sprawdzam u kolegi ma dostep do kilku marek.

 60zl to malo, pozatym ile kosztuje sprawdzenie auta w serwisie 300? nie sprawdzaja wtedy tez wpisow? kupujesz auto za 15k a szkoda czysta na sorawdzenie?

 

to tak jak gosc z tego forum kupil odemnie RC 180 chcial miec, ale 14 spalania po miescie to juz bol xD

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Voku

No nic poszukam czegoś i jak znajdę coś ciekawego dam znać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×