Jump to content
  • Similar Content

• GrandJust
      By GrandJust
      Witam,  zabieram sie za wymianę kierownicy w mojej 206, (wole kupic kierownice niz ja obszywac). Mam hb 5d z 2004, poczytałem troche na forum o różnych wersjach po lub przed liftowych z muxami czy bez, problem, że jestem mocno zielony w te sprawy dlatego teraz nie wiem czy ta kierownica: https://www.otomoto.pl/oferta/kierownica-peugeot-206-skora-ID6A8teA.html?fbclid=IwAR13G8-ZWZFClgslpi96vDRUfPlgMYIgXLQrGaPq2lAWzh9uI66nA_VHCoM#98aa2ae571  będzie okej i czy widać to odrazu czy trzeba pisać i pytać z jakiego rocznika jest ta kierownica, z góry dzięki za pomoc
    • Lajton
      By Lajton
      Witam serdecznie forumowiczów.
      Dorwałem w swoje ręce puga od dziewczyny, wiadomo model 206, 1.4 benzyna 8v, rocznik 2000, z LPG 4 gen staga.
      Auto od dłuższego czasu ma mega problem z jazdą/odpalaniem na benzynie i nie potrafimy sobie z tym poradzić. Na gazie auto chodzi bez zarzutu, nie gaśnie, ma moc, odpala od strzała (jak jest odpowiednio wysoka temperatura zewnętrzna, żeby gaz mógł się rozprężyć), trzyma wolne obroty. Co do benzyny to bez różnicy czy jest zimny czy ciepły silnik, chociaż na ciepłym wydaje mi się że nieco szybciej łapie.