Jump to content
  • Similar Content

    • Pawcio89
      By Pawcio89
      Drodzy koledzy, dziś rano przy temp. -13 st. odpalilem samochód i poszedłem drapac szyby. Po drapaniu, wsiadam do auta a nim telepie i mruga check. Chodził na 3 gary, mocy prawie żadnej. Przejechalem 6 km do pracy, zgasilem samochod i sprobowalem odpalic. Odpalil znow bez problemu tym razem juz na 4 gary, moc wrocila. Odlaczylem szybko aku myslac ze moze pomoze na checka ale po pracy okazalo sie ze to nic nie dalo, co wiecej check juz nie mrugal a palil sie caly czas. Wrocilem do domu i po 2 godzinach poszedlem do niego, odpalam i po stronie rozrzadu przez pierwsze 5-8 sek slysze dzwiek jakby blaszka latala po pustej puszce. Potem cisza. Zgasilem go i po godzinie poszedlem sprawdzic czy sie to powtorzy i znow ten sam dzwiek zaraz po odpaleniu. Macie pomysl co to moze byc? Jutro jade z checkiem na komputer, natomiast niepokoi mnie ten dziwny dzwiek po odpaleniu. Dodam ze samochod ma juz moc, wszystko jest ok, procz swiecacego checka. 
    • menthu
      By menthu
      Zastanawiam się nad zmianą brzmienia (lekki bas/bardziej sportowy) mojego 2.0cc .a konkretnie wymianę tłumika na ten z firmy Ulter na forum znalazłem tylko 1 post z brakiem odpowiedzi na jego temat ,ktoś miał już z nim jakieś doświadczenia ? Lub może macie jakiś na sprzedaż robiony na zamówienie np w mgmotorsport .
    • Pawcio89
      By Pawcio89
      Witam koledzy, potrzebuje waszej pomocy ponieważ jak juz pisalem tu w ktoryms poscie reklamowalem sprzegło z powodu zgrzypienia i ciezkiej pracy pedalu sprzegla. Wymienilem go na LUKa i problem ustał. Okazalo sie ze sprezyna talezowa tarczy dociskowej nie jest osadzona centralnie tylko jest przesunieta o 2 mm wzgledem osi. Oczywiscie producent sprzegla i mechanik umywają ręce, reklamacja odrzucona poniewaz producent twierdzi iz jest to blad w sztuce montazu i ze to przesuniecie powstalo podczas montowania, sprzeglo nie pracowalo w osi, mechanik twierdzi ze takie cos nie ma prawa bytu i ze docisku nie da sie zamontowac tak aby nie pracowalo w osi bo są tam bolce montazowe a sprezyna talerzowa musiala byc krzywo osadzona od początu. I moje pytanie jest takie: 
      Czy ta stezyna talerzowa mogla byc przesunięta przez mechanika podczas montazu, czy moze sie ona przesunąc samoczynnie podczas normalnej pracy i uzytkowania sprzegla, czy raczej wyszlo to takie krzywe z fabryki.
      Ponoc mechanik wszystko montowal na wałkach tak zeby wszystko pracowalo w osi. Zaznacze ze jest to bardzo dobry mechanik, samochody robie u niego od baaardzo dawna i zawsze bylem zadowolony i nie bylo problemow nigdy.
    • Pawcio89
      By Pawcio89
      Drodzy koledzy i koleżanki również ? Mam takie pytanie bo nigdy się z czyms takim nie spotkalem, ale może ktos z Was? Wczoraj zaparkowalem mojego pieknego s16 pod blokiem, a ze to graniczy z cudem po godzinie 22 to bylem zmuszony zaparkowac na poboczu gdzie jest dość mocny wznios. Wjechlem na niego pod skosem przednim prawym kołem i troszke lewym a tył stal na rownej nawierzchni. Gdy wysiadłem z auta okazalo się ze dzwi nie chcialy się zatrzasnąć. Musialem nimi porzadnie strzelic zeby zaskoczyly. Czy mozliwe jest zeby karoseria az tak sie zwichrowala ze jest problem z zamknieciem drzwi? Zaznacze jeszcze ze sprawdzalem czy nie przycialem przypadkiem pasa ale byl w srodku i tego nie zrobilem. 
    • Pawcio89
      By Pawcio89
      Witam drodzy koledzy. Mam problem z moją s16, a mianowicie z prawej strony silnika (po stronie rozrzdu) na misce olejowej zauwazylem dośc spory wyciek oleju. Mysląc, iz jest to sprawa silikonu pod miską olejowa pojechalem do mechanika, który obejrzał wszystko i powiedzial że silikon jest ok a wyciek jest gdzieś z górnych okolic silnika ale nie moze się dopatrzeć skąd bo wszystko mokre. Czytałem ze w silnikach 1.4 lubią strzelac uszczelki pod glowicą przy kanale olejowym ale o s16 nic nie znalazlem. Czy w tych silnikach 2.0 16v ta przypadlosć tez ma dość często miejsce? Dodam ze silnik nie kopci na żadne podejrzane kolory, plynu chlodzacego nie ubywa i nie ma w nim oleju, a majonezu na korku oleju i w odmie też nie ma, wyciek jest tylko na zewnątrz silnika. 
Krymek_

Tłumik Ulter

Recommended Posts

Krymek_

Witam! Od pewnego czasu rozważam zakup owego tłumika. Ktoś może ma go w swoim pugu? Jaki jest efekt? Brzmi bardziej ,,rasowo"? I czy ogólnie polecacie akurat ten konkretny model firmy Ulter. Autko to rzecz jasna s16 2002 roku.

Link do ogłoszenia: https://ulter.com.pl/pl/offer/dedicated/peugeot/206_1998/hatchback/1-6i_55kw/m/272/1219

Share this post


Link to post
Share on other sites
Krymek_

//EDIT: Mówiąc o ,,rasowym" brzmieniu mam na myśli poniższy efekt:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...