Jump to content
  • Similar Content

    • Pawcio89
      By Pawcio89
      Drodzy koledzy, dziś rano przy temp. -13 st. odpalilem samochód i poszedłem drapac szyby. Po drapaniu, wsiadam do auta a nim telepie i mruga check. Chodził na 3 gary, mocy prawie żadnej. Przejechalem 6 km do pracy, zgasilem samochod i sprobowalem odpalic. Odpalil znow bez problemu tym razem juz na 4 gary, moc wrocila. Odlaczylem szybko aku myslac ze moze pomoze na checka ale po pracy okazalo sie ze to nic nie dalo, co wiecej check juz nie mrugal a palil sie caly czas. Wrocilem do domu i po 2 godzinach poszedlem do niego, odpalam i po stronie rozrzadu przez pierwsze 5-8 sek slysze dzwiek jakby blaszka latala po pustej puszce. Potem cisza. Zgasilem go i po godzinie poszedlem sprawdzic czy sie to powtorzy i znow ten sam dzwiek zaraz po odpaleniu. Macie pomysl co to moze byc? Jutro jade z checkiem na komputer, natomiast niepokoi mnie ten dziwny dzwiek po odpaleniu. Dodam ze samochod ma juz moc, wszystko jest ok, procz swiecacego checka. 
    • menthu
      By menthu
      Zastanawiam się nad zmianą brzmienia (lekki bas/bardziej sportowy) mojego 2.0cc .a konkretnie wymianę tłumika na ten z firmy Ulter na forum znalazłem tylko 1 post z brakiem odpowiedzi na jego temat ,ktoś miał już z nim jakieś doświadczenia ? Lub może macie jakiś na sprzedaż robiony na zamówienie np w mgmotorsport .
    • Pawcio89
      By Pawcio89
      Witam koledzy, potrzebuje waszej pomocy ponieważ jak juz pisalem tu w ktoryms poscie reklamowalem sprzegło z powodu zgrzypienia i ciezkiej pracy pedalu sprzegla. Wymienilem go na LUKa i problem ustał. Okazalo sie ze sprezyna talezowa tarczy dociskowej nie jest osadzona centralnie tylko jest przesunieta o 2 mm wzgledem osi. Oczywiscie producent sprzegla i mechanik umywają ręce, reklamacja odrzucona poniewaz producent twierdzi iz jest to blad w sztuce montazu i ze to przesuniecie powstalo podczas montowania, sprzeglo nie pracowalo w osi, mechanik twierdzi ze takie cos nie ma prawa bytu i ze docisku nie da sie zamontowac tak aby nie pracowalo w osi bo są tam bolce montazowe a sprezyna talerzowa musiala byc krzywo osadzona od początu. I moje pytanie jest takie: 
      Czy ta stezyna talerzowa mogla byc przesunięta przez mechanika podczas montazu, czy moze sie ona przesunąc samoczynnie podczas normalnej pracy i uzytkowania sprzegla, czy raczej wyszlo to takie krzywe z fabryki.
      Ponoc mechanik wszystko montowal na wałkach tak zeby wszystko pracowalo w osi. Zaznacze ze jest to bardzo dobry mechanik, samochody robie u niego od baaardzo dawna i zawsze bylem zadowolony i nie bylo problemow nigdy.
    • Pawcio89
      By Pawcio89
      Drodzy koledzy i koleżanki również 😉 Mam takie pytanie bo nigdy się z czyms takim nie spotkalem, ale może ktos z Was? Wczoraj zaparkowalem mojego pieknego s16 pod blokiem, a ze to graniczy z cudem po godzinie 22 to bylem zmuszony zaparkowac na poboczu gdzie jest dość mocny wznios. Wjechlem na niego pod skosem przednim prawym kołem i troszke lewym a tył stal na rownej nawierzchni. Gdy wysiadłem z auta okazalo się ze dzwi nie chcialy się zatrzasnąć. Musialem nimi porzadnie strzelic zeby zaskoczyly. Czy mozliwe jest zeby karoseria az tak sie zwichrowala ze jest problem z zamknieciem drzwi? Zaznacze jeszcze ze sprawdzalem czy nie przycialem przypadkiem pasa ale byl w srodku i tego nie zrobilem. 
    • Pawcio89
      By Pawcio89
      Witam drodzy koledzy. Mam problem z moją s16, a mianowicie z prawej strony silnika (po stronie rozrzdu) na misce olejowej zauwazylem dośc spory wyciek oleju. Mysląc, iz jest to sprawa silikonu pod miską olejowa pojechalem do mechanika, który obejrzał wszystko i powiedzial że silikon jest ok a wyciek jest gdzieś z górnych okolic silnika ale nie moze się dopatrzeć skąd bo wszystko mokre. Czytałem ze w silnikach 1.4 lubią strzelac uszczelki pod glowicą przy kanale olejowym ale o s16 nic nie znalazlem. Czy w tych silnikach 2.0 16v ta przypadlosć tez ma dość często miejsce? Dodam ze silnik nie kopci na żadne podejrzane kolory, plynu chlodzacego nie ubywa i nie ma w nim oleju, a majonezu na korku oleju i w odmie też nie ma, wyciek jest tylko na zewnątrz silnika. 
Krymek_

Tłumik Ulter

Recommended Posts

Krymek_

Witam! Od pewnego czasu rozważam zakup owego tłumika. Ktoś może ma go w swoim pugu? Jaki jest efekt? Brzmi bardziej ,,rasowo"? I czy ogólnie polecacie akurat ten konkretny model firmy Ulter. Autko to rzecz jasna s16 2002 roku.

Link do ogłoszenia: https://ulter.com.pl/pl/offer/dedicated/peugeot/206_1998/hatchback/1-6i_55kw/m/272/1219

Share this post


Link to post
Share on other sites
Krymek_

//EDIT: Mówiąc o ,,rasowym" brzmieniu mam na myśli poniższy efekt:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×