Skocz do zawartości
ketmia

przełącznik zespolony (chyba?)

Rekomendowane odpowiedzi

ketmia

Witam,

Przepraszam, jeżeli powtarzam temat - nie znam się za bardzo na tym - liczę na to, że któryś z Was będzie w stanie mi pomóc :)

Mam wrażenie, że popsuł mi się przełącznik zespolony [kierunkowskazy się same wyłączają (chyba, że przytrzymam manetkę), w trakcie jazdy wskazówki wszystkich zegarów zjeżdżają do zera czasem w tym samym czasie przestaje działać radio]. Jeżeli chciałabym go wymienić, jakiego powinnam szukać do Peugeota 1.4 z 2003r ?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Kondzio962

Jeżeli chodzi o licznik to powinien on być z 1 wtyczką od benzyny tj.obrotomierz wyskalowany do 7 tyś obr/min

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
ketmia

Update

Byłam u mechanika, który sprawdził akumulator (dobry), bsi (nie pokazuje żadnych błędów - zarówno na postoju jak i w trakcie jazdy).

W trakcie wizyty wszystko było ok, problemy wróciły 15min po tym jak wyjechałam z warsztatu 😑 Obecnie objawy przedstawiają się następująco: zegary zjeżdżają na dół (ale tablica jest cały czas podświetlona), po chwili wyłącza się radio, pokazuje się kontrolka akumulatora, potem wszystkie inne i świeci się STOP, a na koniec gaśnie cała deska rozdzielcza (zegary, kontrolki, licznik - wszystko).

Są 3 działania, które sprawiają, że zegary zachowują się normalnie: jak nacisnę sprzęgło, jak włączę spryskiwanie przedniej szyby i jak włączę podgrzewanie tylnej szyby. 

Mam wrażenie, że problemy zaczęły się odkąd wymieniłam reflektory na nowe (Valeo na Depo), ale nie jestem pewna.

Poza tymi wariacjami samochód jeździ bez problemu na benzynie i na gazie (ok.140km dziennie, 30%-miasto, 70%-trasa).

Czy macie może pomysł co mechanik powinien sprawdzić? A może powinnam pójść do elektryka? 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
m13bb