Skocz do zawartości
kierowca123

Parę pytań do fachowców...

Rekomendowane odpowiedzi

kierowca123

Witam.

Jestem tu nowy jak co źle to nie krzyczcie proszę... .

Chodzi o to że matka ma 206 chyba 2002 rok silnik jak pamiętam 1.4 benzyna.Od jakiegoś czasu matce chodzi po głowie aby światła zew.włączały się po odpaleniu auta.Z tego co czytam na necie to jak jest jakiś MUX to można to aktywować...jak sprawdzić czy w tym aucie jest ten układ?.

 

Druga sprawa to reflektory.Fabryczne wylądowały w odpadach bo świeciły z mocą świeczki-i do dosłownie.Teraz matka ma reflektory z firmy znanej acz nie lubianej-czyt. TYC które świecą...w sumie to nie da się ich ustawić.Mijania Świecą tak że że ok 5m. na jezdni widać tak jak by literę "V" -dotyczy to zarówno lewego jak i prawego reflektora.Oczywiście wiem jak ma świecić poprawnie reflektor ale te z TYC to masakra.Dziś byłem na szrocie były tam dwie 206 tylko że one miały reflektory szklane ryflowane a matka ma gładkie z tworzywa.Logo peugeot na tamtych refl. więc oryginały.Da się te reflektory przełożyć P&P czy razem z wtyczką?I dlaczego matka miała wcześniej klosz z tworzywa a tamte ze szkła?.Te z TYC to mijania świecą na jezdni na "V" a drogowe ....jak auto stoi ok.6m od ściany to widać tylko poziomy punkt świetlny-tak jak by świecił przeciwmgłowy .Żarówki H7+H7 philips.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Damianos1

Ja mam TYC gładkie i świecą dobrze. Może żarówka jest źle włożona?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
blackdaro

Wypowiem sie co do tych lamp. A więc tak...

Mam ,,gładkie" H7. Na początku miałem mocno zmęczone Valeo w stanie słabym, czyli odprysk na odprysku i jeszcze w macie, później trąciłem zwierzaka i musiałem coś kupić ,,na wczoraj", bo z jednej lampy została sama obudowa, a trzeba czymś jeździć. Kupiłem TYC nówke. Pojeździłem na tym chwile i przypadkiem na jednym ze szrotów natrafiłem na świeżutki komplet Valeo (wyglądały jak nowe) w dobrej cenie i je przełożyłem, tego nowego TYCa miałem rozbić o posadzke w garażu, ale chyba jeszcze gdzieś leży na półce (w sumie to nie wiem czemu jeszcze tego nie wyrzuciłem:facepalm:). Mam porównanie i z tych trzech lamp nowy TYC był najgorszy/najbardziej irytujący. Świeciło to jaśniej od moich starych Valeo, ale to wszystko co moge dobrego powiedzieć o nowym TYC. Potwierdzam to V na drodze, światło jakie dają jest przypadkowe, świecą gdzie popadnie, ale nie tam gdzie trzeba, jeżeli ustawiłem to tak, żeby coś widzieć jak w Valeo, to ludzie z naprzeciwka zaczęli mi mrugać, jakość wykonania i spasowanie też słabe. Mógłbym to wystawić i komuś sprzedać dalej, ale nie zrobie tego, bo nie chce być &ujem, żeby później ktoś na mnie narzekał. Lampy warte swojej ceny, jak dla mnie jest to lampa dla handlarzy klepiących fury, gdzie trzeba coś tanio naprawić i nie stracić zbyt wiele na częściach. Po rozmowie z kolegą prowadzącym warszrat blacharsko-lakierniczy pare domów dalej DEPO nielepsze.

  • Lubię To! 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kierowca123

Czyli ten TYC to tylko do śmieci... .?Wychodzi na to że lepiej kupić ze szrotu zużyte oryginały i oddać je do regeneracji-dobrze myślę?.A ta różnica kloszy to albo nowszy /starszy model ew/przedlift/polift tak?.W sumie to trochę żałuję bo nowe tyc kosztowały ok.150 albo 200 a regeneracja starych chyba 250zł. Niby człowiek kupi nowe bo zawsze to nowe a potem ojj rozczarowanie...

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kanngax

Nowe ale nie oryginał

 W większości rzeczy tak wygląda temat 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×