Jump to content
Sign in to follow this  
kierowca123

Parę pytań do fachowców...

Recommended Posts

kierowca123

Witam.

Jestem tu nowy jak co źle to nie krzyczcie proszę... .

Chodzi o to że matka ma 206 chyba 2002 rok silnik jak pamiętam 1.4 benzyna.Od jakiegoś czasu matce chodzi po głowie aby światła zew.włączały się po odpaleniu auta.Z tego co czytam na necie to jak jest jakiś MUX to można to aktywować...jak sprawdzić czy w tym aucie jest ten układ?.

 

Druga sprawa to reflektory.Fabryczne wylądowały w odpadach bo świeciły z mocą świeczki-i do dosłownie.Teraz matka ma reflektory z firmy znanej acz nie lubianej-czyt. TYC które świecą...w sumie to nie da się ich ustawić.Mijania Świecą tak że że ok 5m. na jezdni widać tak jak by literę "V" -dotyczy to zarówno lewego jak i prawego reflektora.Oczywiście wiem jak ma świecić poprawnie reflektor ale te z TYC to masakra.Dziś byłem na szrocie były tam dwie 206 tylko że one miały reflektory szklane ryflowane a matka ma gładkie z tworzywa.Logo peugeot na tamtych refl. więc oryginały.Da się te reflektory przełożyć P&P czy razem z wtyczką?I dlaczego matka miała wcześniej klosz z tworzywa a tamte ze szkła?.Te z TYC to mijania świecą na jezdni na "V" a drogowe ....jak auto stoi ok.6m od ściany to widać tylko poziomy punkt świetlny-tak jak by świecił przeciwmgłowy .Żarówki H7+H7 philips.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damianos1

Ja mam TYC gładkie i świecą dobrze. Może żarówka jest źle włożona?

Share this post


Link to post
Share on other sites
blackdaro

Wypowiem sie co do tych lamp. A więc tak...

Mam ,,gładkie" H7. Na początku miałem mocno zmęczone Valeo w stanie słabym, czyli odprysk na odprysku i jeszcze w macie, później trąciłem zwierzaka i musiałem coś kupić ,,na wczoraj", bo z jednej lampy została sama obudowa, a trzeba czymś jeździć. Kupiłem TYC nówke. Pojeździłem na tym chwile i przypadkiem na jednym ze szrotów natrafiłem na świeżutki komplet Valeo (wyglądały jak nowe) w dobrej cenie i je przełożyłem, tego nowego TYCa miałem rozbić o posadzke w garażu, ale chyba jeszcze gdzieś leży na półce (w sumie to nie wiem czemu jeszcze tego nie wyrzuciłem:facepalm:). Mam porównanie i z tych trzech lamp nowy TYC był najgorszy/najbardziej irytujący. Świeciło to jaśniej od moich starych Valeo, ale to wszystko co moge dobrego powiedzieć o nowym TYC. Potwierdzam to V na drodze, światło jakie dają jest przypadkowe, świecą gdzie popadnie, ale nie tam gdzie trzeba, jeżeli ustawiłem to tak, żeby coś widzieć jak w Valeo, to ludzie z naprzeciwka zaczęli mi mrugać, jakość wykonania i spasowanie też słabe. Mógłbym to wystawić i komuś sprzedać dalej, ale nie zrobie tego, bo nie chce być &ujem, żeby później ktoś na mnie narzekał. Lampy warte swojej ceny, jak dla mnie jest to lampa dla handlarzy klepiących fury, gdzie trzeba coś tanio naprawić i nie stracić zbyt wiele na częściach. Po rozmowie z kolegą prowadzącym warszrat blacharsko-lakierniczy pare domów dalej DEPO nielepsze.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
kierowca123

Czyli ten TYC to tylko do śmieci... .?Wychodzi na to że lepiej kupić ze szrotu zużyte oryginały i oddać je do regeneracji-dobrze myślę?.A ta różnica kloszy to albo nowszy /starszy model ew/przedlift/polift tak?.W sumie to trochę żałuję bo nowe tyc kosztowały ok.150 albo 200 a regeneracja starych chyba 250zł. Niby człowiek kupi nowe bo zawsze to nowe a potem ojj rozczarowanie...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
kanngax

Nowe ale nie oryginał

 W większości rzeczy tak wygląda temat 

Share this post


Link to post
Share on other sites
kierowca123

Lampy kupione na szrocie za 80zł.

Chyba tanio.

Producenta nie pamiętam,nie mniej na lampach widnieje logo Peugeot.

Lampy dał się ustawić na stacji i świecą o niebo lepiej niż te z TYC.

 

Jest jeszcze problem z czujnikiem temp.zewnętrznej bo mocno zawyża.

Jak słoneczko mocniej zaświeci to term.pokazuje 49*C a powyżej to "- -"

Termometr kupiłem ze szrotu odciąłem od wyświetlacza dwa przewody i dolutowałem ten "nowy" termometr.

Ale problem jest dalej.

Termometr ma być jeszcze po drodze podpięty pod jakiś moduł czy coś?.

 

Jak by to miało znaczenie to jest klima ale nieszczelna....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×