Skocz do zawartości
killer1002

Problem z rozrzadem ?

Rekomendowane odpowiedzi

killer1002

Witam wszystkich. Mam Peugeota 1.4 8v 75KM i mój problem polega na tym że mój rozrząd musi byc ustawiony o jeden ząbek do tyłu gdyż przy prawidłowym ustawieniu samochód na zimnym silniku ciężko ma odpalić a jeśli odpali to od razu gaśnie. Gdy próbuję go trzymać na obrotach ledwo trzyma 500obrotow. Gdy już po ilus razach próby utrzymania obrotów złapie temperaturę jest ok lecz nie ma mocy. Gdy mechanik przestawił o jeden ząbek w tył jest ok lecz przy odpaleniu dam gazu wtedy znów gaśnie. Muszę odczekać około 2 minut by było ok. I co najlepsze gdy silnik się rozgrzeje ma 800obrotow. Gdy zrzucam z biegu na Luz są momenty że spadnie poniżej 800 lecz od razu je podciąga. Na komputerze pokazuje błąd "Rejestracja faz zapłonow" i błąd usunąć można lecz po odpaleniu blad powraca. Wymieniane były świece były regulowane zawory i było mierzone ciśnienie na tłokach. Mechanik obstawia że to może być cewka zapłonowa lecz nie ma pewności. Czy moglibyście doradzić z góry dziękuję 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Pawcio89

No ja tez bym obstawial cewke, to raz a dwa kiedy byl wymieniany rozrzad? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
killer1002
Napisano (edytowane)

W marcu tego roku. Problem występuje caly czas od początku wymiany rozrzadu a pisze o tym dopiero teraz gdyż wcześniej nie miałem czasu by zajrzeć do forum i tak jeździłem przez 9 miesięcy 

Edytowane przez killer1002

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Pawcio89

No to skoro przed wymiana jezdzilo dobrze, po wymianie szlag go trafil to trzeba bylo go oddac mechanikowi ktory go robil i niech naprawia w ramach gwarancji. Cos tam masz ladnie  poczarowane. No sprobuj z ta cewką. Najlepiej dorwac kogos z takim samym silnikiem i podmienic na chwile zeby sprawdzic. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
killer1002

Tylko że najgorsze jest to że poprzedni rozrząd był ustawiony tak samo. Kupiłem samochód w marcu i od razu rozrząd zmieniłem 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Pawcio89

To z czyms takim ja osobiscie sie nie spotkalem. Skoro rozrzad wczesniej byl przestawiony i jezdzil dobrze to cos tam jest mega poczarowane. To jak czujnik polozenia walu dziala w tym samochodzie? Ja nie jestem chyba w stanie ci pomoc, moze ktos inny sie z czyms takim spotkal. Niby w jakis tam silnikach w "rajdówkach home made" ludzie przestawiaja dla zwiekszenia osiagow silnika ale czy w tym konkretnym sie da? Moze kupiles jakas rajdowke:P ale co dalej z tym to nie wiem, moze pomoga jacys znawcy tematu. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
killer1002

Żeby jeszcze on miał taką moc jak rajdowka to też by było dobrze xd czasem czuć że ma tę "bite 75km" a czasem problemu mam wyprzedzić cinkusa :(

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Pawcio89
Napisano (edytowane)

Sprobuj znalezc kogos z PP2000, on jest dedykowany do pugów, moze on cos pomoze.. Jest tu dzial kto posiada PP2000, poszukaj, moze jest ktos z okolic twojego miasta i napisz do noego na pw ;)

Edytowane przez Pawcio89

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×