Jump to content
Sign in to follow this  
piowil3

Światła do jazdy dziennej - FAQ co i jak...

Recommended Posts

piowil3

Witam,

Przewertowałem cały internet i forum, od dziennych w halogenach na długich skończywszy, jednak dalej nie wiem jak je w końcu zamontować, jestem w tym zielony, a chcę zamontować dzienne. Co i jak, gdzie? Który kolor do kolor pozycyjnych z napięciem? Chcę zainstalować takie lampeczki, wiem, że to nie najwyższa półka, ale droższe np. philips, to już 1/5 wartości samego autka.

Dziękuję za wyrozumiałość :)

link do świateł: https://allegro.pl/mocne-swiatla-jazdy-dziennej-led-dzienne-automat-i7385841695.html

Damianos1

Jeśli jesteś zielony w temacie to oddał bym to do kogoś kto się na tym zna i zrobił by to porządnie, bo samemu możesz narobić tylko lipy. A co do tych ledów to jestem do nich bardzo negatywnie nastawiony i w życiu bym tego nie montował.

• Like 1

piowil3

a jak lepiej wpiąć się, a konkretnie który bezpiecznik jest + po zaplonie, wiem, że ten od dmuchawy jest on w komorze silnika, ale lepiej skorzystać z

https://allegro.pl/gniazdo-bypass-bajpass-uni-dodatkowy-bezpiecznik-i6827269170.html      

czegoś takiego czy wpiąć się w wolny? A jeśli w wolny to w jaki sposób, chyba, że gdzieś indziej jest + po zapłonie...

Damianos1

Ja bym to zrobił całkowicie inaczej niż ty sobie to wymyśliłeś. Powtórzę jeszcze raz, lepiej oddaj auto do kogoś kto się na tym zna bo narobisz sobie bigosu.

piowil3

Zamontowane, poprawnie, sprawne, wystarczy tylko trochę pomyśleć,  później pokażę konkretny model oraz jak to wygląda,  zastosowałem kabel 3 żylowy, gdyż ten oryginalny nie budził zaufania, przed wilgocią ochroniłem go peszlą, a miejsca łączenia przewodów termokurczilwą opaską. Dla chcącego nic trudnego,  kolejne plany to już na wiosnę, czujniki cofania, ale to już w stanie dziadka jeszcze przed zrobieniem prawka montowałem :)

piowil3

https://www.youtube.com/watch?v=4haUxAAJNsE&feature=youtu.be

zapraszam, bądźcie wyrozumiali :)

kanngax