Jump to content
  • Similar Content

    • furious
      By furious
      Witam 
      Proszę o pomoc. Niedawno kupiłem 206sw 1,4 8v 75km B+G . Miała odpięty czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym, czego nie zauważyłem przy kupnie, bo wtyczka była włożona ale nie wpięta.
      Problem polega na tym ,że kiedy czujnik jest podpięty silnik strasznie kuleje na wolnych obrotach i po wciśnięciu gazu obroty spadają, jeśli wciska się bardzo powoli to nawet się tam wkręca na obroty,
      przy odpiętym czujniku chodzi dość ładnie na wolnych i da się jeździć chodź czasem też się przydławi. Na obu paliwach to samo zachowanie.
      Na komputerze były błędy:
      -p0105
      -p0110
      -p0500
      Ale tak jak mówiłem błędy są tylko jak czujnik jest odpięty. Czujnik jest nowy boscha mam też nowy tańszy zamiennik na podmiankę ,ale na obu jest taka sama reakcja.
      Czyściłem już przepustnice i krokowy, ale bez efektów. 
      Szukałem też nieszczelności w dolocie psikając plakiem ale zero reakcji.
      Proszę o jakąś wskazówkę.
      Pozdrawiam. 
       
    • kociolek
      By kociolek
      Hej,
      Tak jak w tytule - kupię Peugeot 206. Wymagania w skrócie:
      • rocznik od 2001 (czyli z muxem),
      • silnik najlepiej 1.4 - 1.6 benzyna,
      • klimatyzacja,
      • trójmiasto - okolice!
      Wszelkie propozycje wraz z cenami proszę kierować pod tym postem.
       
    • gruz95
      By gruz95
      Witam,  mam pytanie odnośnie temperatury i układu chłodzenia w 206 2.0 hdi 90 KM 2001 rok.
      Nie działa mi w ogóle wentylator przez co podczas upałów i w korkach silnik się mocno nagrzewa i temperatura podchodzi pod czerwone pole. Podczas normalnej jazdy typu 70km/h temperatura jest w miarę w normie bo wiadomo że pęd powietrza trochę schładza.
      Wentylator był sprawdzany i jest sprawny. I teraz nwm czy czujnik który załącza go to jest taki niebieski 3 pinowy pod pokrywą silnika bardziej z prawej strony ? I jakie powinno być w tym czujnku natężenie prądu ? Ogólnie jak sprawdzić czy on jest sprawny  i w jaki sposób go wyjąć ?
      Gdzie "idzie" ten czujnik, steruje nim dalej jakaś elektronika ?
      Jak jeszcze można sprawdzić dlaczego nie załącza się wentylator podczas wzrostu temperatury ? 
      Jak ktoś sie orientuję to podpowiedzcie, dzięki.
    • Kruko32
      By Kruko32
      Witajcie.

      Mam problem z demontażem bębna hamulcowego. Nie daje się go w żaden sposób ściągnąć.
      Nie jest to raczej wina ranta, gdyż do czasu kiedy rozpieprzyłem łożysko, to wcale się nie ruszał.
      Próbowałem już chyba wszystkiego. Walenia młotkiem, używania ściągacza...
      Nic nie pomogło. Skończyło się na tym że uszkodziłem łożysko i teraz koło w ogóle luźno lata, a dalej nie mogę wyrwać bębna.

      Macie jakieś wskazówki, porady? Cokolwiek?

      Pozdrawiam 
    • lzp
      By lzp
      Witam. Chciałem zapytać jaka powinna być właściwa grubość filtra powietrza do Peugeot 206 CC, 2.0 I 16V 136KM? Zamontowany miałem ostatnio filtr o grubości 57mm, obecnie wymieniałem i okazało się, że sprzedano mi chyba 42 mm. Czy można go spokojnie zamontować bez obawy o jakieś konsekwencje? Z góry dzięki za odpowiedź
VENA646

Swap z 1.4 na 2.0

Recommended Posts

VENA646

Witam czy może mi Ktoś powiedzieć konkretnie jakie części i jakie koszta są związane ze zmiana z 1.4(75Km) na 2.0(177Km)oczywiście benzyna bo planuje to zrobić.Będę wdzięczna za każdą pomoc i rade.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Istreed

W sumie to wszystko i to tak dosłownie. 

Nawet piasty ;)

Widziałem kiedyś taką aukcję za 4.5 był zestaw przekladkowy peugeot 206 RC z Anglii. Cięty zaraz za przednimi słupkami cały przód. To takie coś jest potrzebne :D

Wydaje mi się że rozsadniej było by kupić po prostu RC i już. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
VENA646

Dzięki za odpowiedz,ale nic nie chcę ciąć w nim tylko przełożyć bo blacha zdrowa i nie bity i chce 5 d 😉

2 godziny temu, Istreed napisał:

W sumie to wszystko i to tak dosłownie. 

Nawet piasty ;)

Widziałem kiedyś taką aukcję za 4.5 był zestaw przekladkowy peugeot 206 RC z Anglii. Cięty zaraz za przednimi słupkami cały przód. To takie coś jest potrzebne :D

Wydaje mi się że rozsadniej było by kupić po prostu RC i już. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Istreed

Cięty jest dawca mając przód auta kupujesz wszystkie potrzebne części do przekładki a nie po to żeby je wspawac. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
VENA646

A to ok dzięki źle zrozumiałam,a jest może Ktoś kto to robił? i najlepiej z Krakowa lub okolic?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Longbow

Pamiętajmy też o wydechu i tylnej belce, układ zmiany biegów jest na linkach......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Istreed

Czyli jeszcze wybierak hyh.

A i żeby dawca miał kluczyki bo trzeba będzie immo ustawić. 

Bo jak rozumiem podmiana ECU na inny równa się programowanie całości bo bsi kapnie się że jest inne ECU. 

A i bsm z 1.4 to też chyba może nie mieć wszystkich ficzerów, chociaż na RC w sumie się aż tak nie znam. 

Reasumując, kupić angola RC potem warsztat, miesiąc zabawy i worek siana. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
VENA646

Dzięki za pomoc i rady i tak właśnie zrobię 😁zostawiam go w PL na 3 miesiące.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×