Skocz do zawartości
  • Podobna zawartość

    • gruz95
      Przez gruz95
      Witam,  mam pytanie odnośnie temperatury i układu chłodzenia w 206 2.0 hdi 90 KM 2001 rok.
      Nie działa mi w ogóle wentylator przez co podczas upałów i w korkach silnik się mocno nagrzewa i temperatura podchodzi pod czerwone pole. Podczas normalnej jazdy typu 70km/h temperatura jest w miarę w normie bo wiadomo że pęd powietrza trochę schładza.
      Wentylator był sprawdzany i jest sprawny. I teraz nwm czy czujnik który załącza go to jest taki niebieski 3 pinowy pod pokrywą silnika bardziej z prawej strony ? I jakie powinno być w tym czujnku natężenie prądu ? Ogólnie jak sprawdzić czy on jest sprawny  i w jaki sposób go wyjąć ?
      Gdzie "idzie" ten czujnik, steruje nim dalej jakaś elektronika ?
      Jak jeszcze można sprawdzić dlaczego nie załącza się wentylator podczas wzrostu temperatury ? 
      Jak ktoś sie orientuję to podpowiedzcie, dzięki.
    • Kruko32
      Przez Kruko32
      Witajcie.

      Mam problem z demontażem bębna hamulcowego. Nie daje się go w żaden sposób ściągnąć.
      Nie jest to raczej wina ranta, gdyż do czasu kiedy rozpieprzyłem łożysko, to wcale się nie ruszał.
      Próbowałem już chyba wszystkiego. Walenia młotkiem, używania ściągacza...
      Nic nie pomogło. Skończyło się na tym że uszkodziłem łożysko i teraz koło w ogóle luźno lata, a dalej nie mogę wyrwać bębna.

      Macie jakieś wskazówki, porady? Cokolwiek?

      Pozdrawiam 
    • lzp
      Przez lzp
      Witam. Chciałem zapytać jaka powinna być właściwa grubość filtra powietrza do Peugeot 206 CC, 2.0 I 16V 136KM? Zamontowany miałem ostatnio filtr o grubości 57mm, obecnie wymieniałem i okazało się, że sprzedano mi chyba 42 mm. Czy można go spokojnie zamontować bez obawy o jakieś konsekwencje? Z góry dzięki za odpowiedź
    • rastifar123
      Przez rastifar123
      Witam panowie , wymieniałem ostatnio silnik w mojej 206. Mam pytanie czy ktoś wie o co chodzi z tym osadem na korku od oleju  .Pojawił  się jeszcze dziwny nagar pod korkiem od płynu chłodniczego .



    • vxrtal
      Przez vxrtal
      Witam, jest taka sytuacja..
       
      Od jakiegoś czasu mało co używałem auta i po skontrolowaniu poziomu oleju jest go mało, mniej niż połowa. Planowałem jego wymianę w najbliższym czasie, ale jeszcze przez jakieś 1,5-2 tygodnie potrzebne mi jest auto dzień w dzień. (niedługie odcinki, do 40 km w jedną stronę) Wychodzi na to, że będę musiał go po prostu dolać i potem ew. wymienić - tylko kwestia taka, że nie wiem do końca co ktoś wcześniej zalał i chciałbym ogarnąć jakiś niedrogi, dobry olej na przejeżdżenie tych 2-3 tygodni maksymalnie, a potem wymienić go już na coś typu Valvo, czy Motul. W głowie pojawiła mi się myśl odnoścnie olejów Lotos, gdyż ich cena nie jest jakaś wygórowana, a chyba nie są złe? Jeżeli uważacie, że to dobry pomysł, to doradźcie jakiś konkretny olej, który kupię na stacji - ew. który jest łatwo dostępny.
       
      Z tego co słyszałem, zalecali lać 10W40 - ale chcę się upewnić, dlatego przebieg to 260 tysięcy (auto od handlarza, więc doliczcie sobie ile chcecie), silnik 1.4 benzyna, 75KM - 1999 r. A i jeszcze jedno, jeżeli wcześniej był wlany olej X, czy tam Y i teraz jest go po prostu mało, to po dolaniu innego oleju, ale odpowiedniego dla tego silnika nic się nie stanie, nie? 
VENA646

Swap z 1.4 na 2.0

Rekomendowane odpowiedzi

VENA646

Witam czy może mi Ktoś powiedzieć konkretnie jakie części i jakie koszta są związane ze zmiana z 1.4(75Km) na 2.0(177Km)oczywiście benzyna bo planuje to zrobić.Będę wdzięczna za każdą pomoc i rade.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Istreed

W sumie to wszystko i to tak dosłownie. 

Nawet piasty ;)

Widziałem kiedyś taką aukcję za 4.5 był zestaw przekladkowy peugeot 206 RC z Anglii. Cięty zaraz za przednimi słupkami cały przód. To takie coś jest potrzebne :D

Wydaje mi się że rozsadniej było by kupić po prostu RC i już. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
VENA646

Dzięki za odpowiedz,ale nic nie chcę ciąć w nim tylko przełożyć bo blacha zdrowa i nie bity i chce 5 d 😉

2 godziny temu, Istreed napisał:

W sumie to wszystko i to tak dosłownie. 

Nawet piasty ;)

Widziałem kiedyś taką aukcję za 4.5 był zestaw przekladkowy peugeot 206 RC z Anglii. Cięty zaraz za przednimi słupkami cały przód. To takie coś jest potrzebne :D

Wydaje mi się że rozsadniej było by kupić po prostu RC i już. 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Istreed

Cięty jest dawca mając przód auta kupujesz wszystkie potrzebne części do przekładki a nie po to żeby je wspawac. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
VENA646

A to ok dzięki źle zrozumiałam,a jest może Ktoś kto to robił? i najlepiej z Krakowa lub okolic?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Longbow

Pamiętajmy też o wydechu i tylnej belce, układ zmiany biegów jest na linkach......

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Istreed

Czyli jeszcze wybierak hyh.

A i żeby dawca miał kluczyki bo trzeba będzie immo ustawić. 

Bo jak rozumiem podmiana ECU na inny równa się programowanie całości bo bsi kapnie się że jest inne ECU. 

A i bsm z 1.4 to też chyba może nie mieć wszystkich ficzerów, chociaż na RC w sumie się aż tak nie znam. 

Reasumując, kupić angola RC potem warsztat, miesiąc zabawy i worek siana. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
VENA646

Dzięki za pomoc i rady i tak właśnie zrobię 😁zostawiam go w PL na 3 miesiące.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×