Jump to content
wiktorek892

pomocy 206cc

Recommended Posts

wiktorek892

witam mam pytanie czy jak będę odłączał i podłączał poduszkę w fotelu pasażera to ona nie wystrzeli? 

Nie mogę odłączać akumulatora ponieważ mam orginalne radio i nie posiadam kodu

 

jeszcze jedno pytanie gdyż właśnie w fotelu pasażera nie trzymają zapadki od przesuwania fotela , od strony drzwi wogóle nie łapie a od strony skrzyni tak tylko trzeba odginać cały czas tą rączkę od przesuwania fotela do dołu i wtedy chwile trzyma. jest na to jakiś sposób ? jeżeli jest to jaki.jeżeli jest to do nienaprawienia to kto może ma te cale szyny od fotela na sprzedanie  :)

 

bardzo proszę o pomoc bo to jest bardzo denerwujące nawet nikt  z tyłu usiąść nie może

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pawcio89

Ja kiedys podpinalem poduszke z wlaczonym aku i nic sie nie wydazylo. Nie wiem czy one nie dzialaja dopiero po przekreceniu stacyjki, w sensie caly uklad airbag. Wiec chyba na wylaczonym zaplonie nie powinno sie nic stac. A jesli chodzi o fotel to napewno wyciagnac, wyczyscic prowadnice, naoliwic i tam na tych zapadkach powinny byc sprezyny ktore zatrzaskuja zapadke. Zobacz czy w ogole sa, a moze byc poprostu to wszystko tak zatarte od brudu i kurzu ze juz nie dziala i trzeba poprostu wyczyscic. 

Edited by Pawcio89

Share this post


Link to post
Share on other sites
wiktorek892

dzieki za odpowiedz sprawdze to w piatek bo dopiero bede na chacie 

Share this post


Link to post
Share on other sites
orkow

Po pierwsze jakie masz radio? Nie wszystkie chcą kodu. Z tego co pamiętam to tylko w wersji RG jest radio z kodem. 

Po drugie, w aucie rowniez występuje elektrostatyka także nawet mały ładunek z kabli może spowodować wybuch poduszki. Chcąc bawić się wtyczkami od AB ODLACZ AKUMULATOR dla swojego własnego bezpieczeństwa :) Co do fotela, kolega wyżej już odpowiedział. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
wiktorek892
9 godzin temu, orkow napisał:

Po pierwsze jakie masz radio? Nie wszystkie chcą kodu. Z tego co pamiętam to tylko w wersji RG jest radio z kodem. 

Po drugie, w aucie rowniez występuje elektrostatyka także nawet mały ładunek z kabli może spowodować wybuch poduszki. Chcąc bawić się wtyczkami od AB ODLACZ AKUMULATOR dla swojego własnego bezpieczeństwa :) Co do fotela, kolega wyżej już odpowiedział. 

A po czym poznac ze to jest lub nie jest RG . 

 

 

Wiec mozna odpiac ta poduszke czy nie

Share this post


Link to post
Share on other sites
orkow

Można odlaczyc poduszke ale z ODLACZONYM akumulatorem. 

Wrzuc zdjęcie radia tutaj to Ci powiem czy potrzebuje kodu czy nie. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAWID MILER

Moim zdaniem jesli odłączysz nawet z podpietym Aku nie ruszajac kluczyka to nie powinno sie nic stać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pawcio89

Wg mnie, tak jak juz pisalem, jesli kluczyka nie ma w stacyjce to sie nic nie stanie. Jakbys samochod zostawil na poboczu i ktos by ci w niego wjechal to poduchy chyba tez nie wystrzela bo w obwodzie nie ma zadnego zasilania. Dopiero po przekreceniu kluczyka w stacyjce takie cos moze sie stac bo napiecie podawane na airbag idzie po stacyjce. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Longbow

Panowie lepiej dmuchać na zimne...to raptem 5 minut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×