Jump to content
piowil3

Check engine - od czego się zapala?

Recommended Posts

piowil3

Pali mi się check, padło mi oswietlenie temperatury, więc postanowiłem wymienić żarówki. Jak już wymieniałem, zobaczyłem, że tam nie było żarówki w kontrolce checka, więc ją włożyłem teraz się pali i nie chce zgasnąć, silnik pracuje równo, jeździło nim pare mechaników i żaden nie widział nieprawidłowości, ja też ich nie dostrzegam, nie wiem co jest przyczyną. Sonda lambda?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAWID MILER

Po przejechaniu ok 50 km powinien zgasnać jesli nie to wtedy podłącz pod kompa i będziesz wiedział wszystko może zapalić się nawet jak wlejesz inne paliwo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
piowil3

Dzisiaj zatankuje i zobaczymy, mam w planach kupic ten interfejs obd II na BT, zawsze sie przyda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pawcio89

Obd 2 ci nie zadziala. Juz probowalem. Na zadnym prodramie ci sie nie polaczy. Nie ten rocznik samochodu.. 

Edited by Pawcio89

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAWID MILER

Błedy sprawdzisz i skasujesz np auto comem albo Delphi ale to są takie uniwersalne programy do diagnostyki i to bez problemu Ci będzie działało.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pawcio89

Ja probowalem programem Torque Pro i mialem obd2 na BT i nie chcial sie polaczyc. A rocznik tez mam 2000 tak jak piowil3. Probowalem tez na dwoch innych programach i tez nic. Nie pamietam juz na jakich ale tez sie nie laczyl z ECU. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAWID MILER

A spróbuj normalnie po kablu no ja tych programów nie znam i nawet nie słyszałem a trochę się z tym bawię. Delphi daje radę bez problemu .

Share this post


Link to post
Share on other sites
piowil3

ja mam 1999 ale jakie ma to znaczenie, gniazdo obdII jest chyba takie samo, zgłębię informację i dam Wam znać, mam nadzieję, że się da , ale na 80% obstawiam sonda lambda, wzrosło spalanie itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Longbow

Gniazdo a protokół to dwie różne rzeczy

Share this post


Link to post
Share on other sites
orkow

Standard obd2 obowiazuje w Polsce od 2002 roku. W Europie od 2001. Także Twoje auto jest wyposazone w OBD 1 I elm tego nie ruszy ani inne chińskie interfejsy. 

Zainwestuj w Pp2000, snap on, cdif etc.  I będziesz miał problem z głowy. 

Torque pro działa z interfejsami bt I WiFi ale w przypadku Peugeota musi to być auto po 2001 roku. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pawcio89

No wlasnie, kolega orkow ladnie to wytlumaczyl. Ja cos zaslyszalem ze silniki benzynowe to od 2004r a diesle od 2001r maja zlacze obd2, ale w beznynie z rocznika 99 chyba nie ma szans sie polaczyc przez interface obd2. Sam to kiedys przerabialem :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
piowil3

Kupiłem ten z allegro 

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7383848398

Działa, wykazało P0140 tylko nie wiem która to sonda, oczywiście wykasowalem błąd, apka torque lite, pomyślnie skasowałem. Objawy się zgadzają  natomiast  błąd był długo,  kupiłem z wykręconą zarowką :)

Edited by piowil3
Zapomniałem dodać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
madmax
17 godzin temu, piowil3 napisał:

Gościu, jak słyszę że mux się różni od bezmuxa siedzeniami i przyciskiem otwierania obok awaryjnych to aż mnie za przeproszeniem w dupie drze. Jak masz takie bzdury opowiadać to daj se siana. Co to w ogóle za poradnik o muxie i bezmuxie jak tylko kieruje na stronę 206club i do tego wprowadza w błąd? 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
piowil3

Napisałem wyraźnie odpowiedź dla kolegi na dole bo nie widział jakbyś poczytał komentarze pod filmami to byś widział jak ci się nie podoba nikt ci nie każe oglądać.  To było tylko różnice z resztą nie muszę Ci się tłumaczyc jak się nie podoba tam jest krzyżyk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×