Skocz do zawartości
Pawcio89

Drążki kierownicze wymiana

Rekomendowane odpowiedzi

Pawcio89

Panowie, z racji tego iz drążki kierownicze daja juz o sobie znac, bede chcial je wymienic po nowym roku i tu pytanie. Z jakiej firmy wybrac zebym sie nie splukal a zeby byly dobre i czy na obie strony drazek wyglada tak samo czy rozni sie jakos budowa lub dlugoscią? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Longbow

Takie same na obie strony, koncowki są p i l, kupic TRW, SWAG, MOOG

  • Dzięki! 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
HeMiK

Też po nowym roku biorę się za końcówki. Ja kupuję Lemfordera.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Pawcio89
1 godzinę temu, HeMiK napisał:

Też po nowym roku biorę się za końcówki. Ja kupuję Lemfordera.

No ja same koncowki z tego co sprawdzalem mam w miare w dobrym stanie. Prawa ma bardzo minimalny luz a lewa nie ma zadnego. Ale pol roku temu wymienilem z przodu wszystko procz amorów i wlasnie drazkow i koncowek a od 2 miesiecy strzela mi z lewej strony dosc mocno przy wpadnieciu w nawet niewielka dziure i na postoju szybko pokrecilem kierą w jedna i druga strone i uslyszalem te trzaski co podczas wpadania w wyboje, i oprocz tego dosc glosno slychac gluche stukanie wiec obstawiam drązek z lewej strony. A ze to nie az taka droga impreza to wymienie oba drazki i koncowki tez. Bedzie zas na pare km ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×