Jump to content
  • Similar Content

    • Xion
      By Xion
      Mam problem od miesiąca z samochodem, chciałem sam go zrobić, jednak jak na razie bez skutecznie.
      Co i jak? Mianowicie, samochód wygląda jakby nie miał podawanego paliwa, gaśnie chwile po uruchomieniu (o ile podciągnę gruszą paliwo, tak to nie odpala). 
      Sprawdziłem wężyki, wszystkie całe, paliwo po odpaleniu leci bardzo wolno praktycznie nic, porównując jak robię gruszką.
      Pojawia się kontrolka auto-diagnostyki silnika, paliwo jest, kręci normalnie. 
      Nie wiem czy jest pompka w peugeot 206 ponieważ koło baku jej nie ma. 
      Sam nie wiem co już mam robić, pomocy
    • Dawid 533
      By Dawid 533
      Witam.
      Zrobiło się ciepło i pojawił się problem, a mianowicie mój Pug wariuje, przy dojeżdżaniu do krzyżówki gaśnie (nie zawsze) obroty spadną i nie potrafi wrócić do 800/900 obr. Jest też problem przy ruszaniu z krzyżówki, jak dodaje gazu by ruszyć mocno szarpnie auto się zdławi nieraz zgaśnie (też nie dzieje się tak za każdym razem). Jak było chłodniej było wszystko ok rowniutkie obroty żadnego szrpania itd. Problem się pojawił gdy temperatury wzrosły do 20 paru stopni. Silnik 2.0 s16 136 kM
    • Valhallen
      By Valhallen
      Witam
      Za ok 2 tygodnie nabywam saxo vts 1.6 16v  Tu5J4 jako dawcę
      dla mojego 206 obecnie 1.4 8v, bezmux. Na pewno wytargam z niego:
      -silnik
      -skrzynię
      -zaciski przód
      -ecu
       
      Pytania: 
      1. co z łapami silnika? podejdą z przekładki? Trzeba przerabiać? Pasują z czego innego?
      2. To samo tyczy się półosi i piast.. w 206 są dłuższe ale czy wejdą piasty z saxo i do tego znaleźć grube półosie z 206 1.6 16v?
      3. Co z licznikiem? Pewnie się dogada ale jak ogarnąć czujnik poziomu i temp oleju którego w saxo nie ma?
      4. Pompa paliwa da rady?
      5. Ktoś to ogarniał i wie czego ważnego nie wiem?
      Pozdrawiam, Kalor

    • kaziks1983
      By kaziks1983
      Witam.
      Mam taki problem z pugiem. Od jakiegos czasu samochod szarpie i muli w okolicach 2krpm do 3rpm przy lekko wcisnietym gazie. Jak mu sie depnie to powyzej 3krpm ciagnie jak dawniej, czyli jest ok. Rowniez przy zmianie biegow potrafi zgasnac. Np jade sobie 50kmh na III biegu (jakies 3krpm) i powoli redukuje na nizszy to potrafia obroty spasc do zera i zgasnie. Ostatnio jest coraz gorzej i juz podczas postoju obroty skacza od 500rppm do 1200rpm. Na postoju slychac ewidentnie ze samochod gasnie (obroty spadaja do 500rpm) a komputer go podratowuje i dorzuca mocniejszej mieszanki i obroty wzrastaja do 1200rpm i tak w kolko, tak jakby ktos pulsacyjnie cisnal gaz. Bylem z tym u mechanika i podlaczylem do kompa i wyskoczyl blad:
      P0107 - Czujnik cisnienia doladowania (czy cos podobnego). Bledu nie mozna bylo skasowac. Zostaly sprawdzone(wykluczone) nastepujace rzeczy: przepustnica, raczej swiece i silnik krokowy. Natomiast niby znalazl sie winny, czyli ZAWOR ODPOWIETRZANIA ZBIORNIKA PALIWA (0280142317). Po odlaczeniu tego ustrojstwa samochod zaczal dobrze chodzic. Pytanie jest takie czy to na pewno to jest przyczyna takiego stanu rzeczy? Nigdzie na forum nie spotkalem sie z problemam z ta czescia, co dalo mi do myslenia. Moze diagnoza jest bledna, i odlaczenie tego zaworu powoduje tylko dostarczenie wiekszej ilosci powietrzea do kolektora co chwilowo maskuje problem, ale nie rozwiazuje go?
      Proszę o pomoc i rade co tym fantem zrobic (ta czesc kosztuje 350zl i nie chcialbym zrobic wtopy)?
    • kaziks1983
      By kaziks1983
      Witam.
      Mam taki problem z pugiem. Wystepuja takie objawy:
      1) Falowanie obrotu wystepuje teraz czesciej na zimnym silniku (falowanie od 500rpm do 1500rpm srednio co sekunde), potrafi zgasnac podczas tego falowania
      2) Na zimnym silniku po odpaleniu jak sie przygazuje do 2500rpm to silnik strasznie drga i kopci przez kilka sekund potem(kilka do kilkunastu sekund) sie stabilizuje.
      3) Nadal potrafi stracic moc (szarpac) w zakresie obrotow 2-3 tys przy lekko wcisnietym gazie. Jak mu sie depnie do podlogi to jedzie dobrze, bez zadyszek.
      4) Gasnie po wcisnieciu sprzegla przy obrotach 2tys rpm i wiecej.
      Po podlaczeniu do kompa wyskakuje taki blad:
      P0107 - Blad czujnika cisnienia w przewodzie dolotowym(niska wartosc). Bledu nie mozna bylo skasowac. Pytanie co dalej z tym fantem zrobic. Moze juz ktos mial podobny problem i zna rozwiazanie?
       
      Pozdrawiam
Asiorek

Gaśnie kiedy dodam więcej gazu i wysprzegle

Recommended Posts

Asiorek

Szukałem i nie znalazłem takiego problemu na forum więc otworze nowy temat 

Pacjent 206cc 2002r 1.6 16v
Falujące obroty na biegu jałowym, gdy dodam więcej gazu auto gaśnie 

Jakieś sugestie co mogło sie zepsuć? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Asiorek

A i zapomniałem dodać, czasami przy lekkim przyśpieszaniu auto "pływa" jakby przerywała iskra

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pawcio89

Wyglada na silniczek krokowy, ale podlacz sie pod komputer i sprawdz jeszcze.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
orkow

Albo krokowy albo map sensor na dolocie. Odepnij wtyczkę i zobacz jak silnik się będzie zachowywał bez niego. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×