Jump to content
Sign in to follow this  
CzaRRodziej

Skasowanie kontrolki airbag po uderzeniu bocznym

Recommended Posts

CzaRRodziej

Witam, miałem przygodę z dzikiem i uderzyłem prawym bokiem w drzewo. Wystrzeliła poduszka pasażera z przodu. Co trzeba zrobić, by kontrolka airbag znikła? Wystarczy usunąć błąd przez komputer czy to nic nie da i kontrolka powróci?

Share this post


Link to post
Share on other sites
CzaRRodziej

No super ziomus ale tam nic nie ma o usuwaniu kontrolki airbag... A poduszka mi wystrzeliła boczna w fotelu pasażera w przodu (3 drzwi). Rozumiem, że muszę ją wymienić by kontrolka zgasła?

Share this post


Link to post
Share on other sites
piowil3

czej kurde nie ten link, skopiował się z sygnaturki,

https://www.youtube.com/watch?v=UVAyEDC03R0

to tu jest mój poradnik jak usunąć BŁĄD, który wywala kontrolke, komputerem jeśli masz lub takim nawet interfejsem. Naturalnie, może się okazać, ze błąd wróci i trzeba będzie coś wymienić, najlepiej podłącz pod kompa i odczytaj kod błędu. Jeszcze możesz odpiąć akumulator na ok30s. może wtedy też zniknie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
CzaRRodziej
28 minut temu, piowil3 napisał:

czej kurde nie ten link, skopiował się z sygnaturki,

https://www.youtube.com/watch?v=UVAyEDC03R0

to tu jest mój poradnik jak usunąć BŁĄD, który wywala kontrolke, komputerem jeśli masz lub takim nawet interfejsem. Naturalnie, może się okazać, ze błąd wróci i trzeba będzie coś wymienić, najlepiej podłącz pod kompa i odczytaj kod błędu. Jeszcze możesz odpiąć akumulator na ok30s. może wtedy też zniknie.

Ale ja mam kontrolkę od airbagu a nie checkengine dzięki bogu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
piowil3

Tak ale zapala się ona bo jest błąd B, podepnij komputer i zobaczysz albo jeśli nie masz spróbuj odłączyć akumulator na 30 sek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
CzaRRodziej

Nic nie daje, cały czas się pali. Chyba trzeba usunąć crashdate i wymienić poduszkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
piowil3

skasowałeś komputerem?

albo nawet takim inrerfejsem?

jaki to kod błędu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
CzaRRodziej

Nie wiem, odłączyłem tylko aku na 30 sec i dalej się pali. Oddam to do roboty elektrykowi najlepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pawcio89

Piowil glupoty straszne pociskasz. Czarrodziej, uderzyles samochodem.. W takim razie do wymiany na pewno czujnik uderzenia tam gdzie masz samochod walniety. Trzeba znalezc ktory. Po drugie poduszka do wymiany. Po trzecie skasowac blad w pp2000 bo zwyklym interfacem z byle jakim programem chyba nie polaczysz sie z modulem airbag lecz tylko z silnikim jak juz cos.. Tak samo jest np z ABSem. A nawiasem mowiac odpiecie aku na 30 sek nawet najmniejszego bledu nie skasuje. Odpiac mozna owszem ale na 30 min ale w tym wypadku i tak nic to nie da. 

Edited by Pawcio89

Share this post


Link to post
Share on other sites
madmax
2 godziny temu, Pawcio89 napisał:

Piowil glupoty straszne pociskasz. Czarrodziej, uderzyles samochodem.. W takim razie do wymiany na pewno czujnik uderzenia tam gdzie masz samochod walniety. Trzeba znalezc ktory. Po drugie poduszka do wymiany. Po trzecie skasowac blad w pp2000 bo zwyklym interfacem z byle jakim programem chyba nie polaczysz sie z modulem airbag lecz tylko z silnikim jak juz cos.. Tak samo jest np z ABSem. A nawiasem mowiac odpiecie aku na 30 sek nawet najmniejszego bledu nie skasuje. Odpiac mozna owszem ale na 30 min ale w tym wypadku i tak nic to nie da. 

On z tym swoim pseudoporadnikiem zaspamił tu połowę tematów, ale żeby to cokolwiek wnosiło to obawiam się że tylko zamieszanie robi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
piowil3

Kolego jaką połowę tematów, pokazuje tylko jak skasować check engine na własnym doświadczeniu, jeśli Ci się nie podoba to nie oglądaj. Ten film sam w sobie nie miał tłumaczyć, z poprzedniego filmu kolega się zapytał więc pokazałem najprostsze rzeczy a po szczegóły odesłałem na forum. Poza tym od opinii o filmach są komentarze. Ale dawać jazda fala hejtu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pawcio89

Piowil, ok.. Nie chodzi o fale hejtu tylko o to ze jednym czy dwoma filmikami ktore nagrales chcesz rozwiazac prawie kazdy problem i ciągle do nich odsylasz. Robisz to co lubisz, masz jakies marzenia, z tego co gdzies przeczytalem to super, spelniaj je, baw sie.. Tylko nabierz jakiegos doswiadczenia w danym temacie, a pozniej odsylaj do swoich poradnikow. Kolega tu pytal o uklad airbag i swiecącą kontrolke. Nie kazdy bląd da sie skasowac ot tak. Tym bardziej blad i kontrolke airbag po sluczce jesli nic nie zostalo naprawione. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
piowil3

Dziękuje za radę napewno z nich skorzystam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
CzaRRodziej
16 godzin temu, Pawcio89 napisał:

Piowil glupoty straszne pociskasz. Czarrodziej, uderzyles samochodem.. W takim razie do wymiany na pewno czujnik uderzenia tam gdzie masz samochod walniety. Trzeba znalezc ktory. Po drugie poduszka do wymiany. Po trzecie skasowac blad w pp2000 bo zwyklym interfacem z byle jakim programem chyba nie polaczysz sie z modulem airbag lecz tylko z silnikim jak juz cos.. Tak samo jest np z ABSem. A nawiasem mowiac odpiecie aku na 30 sek nawet najmniejszego bledu nie skasuje. Odpiac mozna owszem ale na 30 min ale w tym wypadku i tak nic to nie da. 

Dzięki za normalna odpowiedź, pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×