Jump to content
  • Similar Content

    • bisi
      By bisi
      Witam, 
      mam problem z masą na tylnej lampie. 
      Przy wciśniętym hamulcu prawy kierunkowskaz nie dostaje pełnego napięcia, bo robi ze stopem "choinkę".
      Lewy działa poprawnie.
      Próbowałem wymienić lampę, a dokładnie samo mocowanie żarówek, pół godziny pomogło, kierunek działał prawidłowo przy wciśniętym hamulcu, ale później objawy dokładnie te same, jak przy poprzednim kloszu.
      Czyli zwarcie musi być gdzieś przed wtykiem do lampy. 
      Jak można to sprawdzić, gdzie i co mi zwiera?



    • adi82
      By adi82
      Mój przełącznik zespolony chyba zaczyna szwankować.. tzn jeszcze ustalam czy to manetka bo objawy są bardzo dziwne tzn:
      nie mogę włączyć przeciwmgłowych - ruch pierścienia nie powoduje zapalenia się ani kontrolek ani świateł tył/przód przeciwmgłowych.

      ALE odkryłem, że jak wrzucę lewy kierunek  - to pierścień działa nagle - zapalają się kontrolki w prawidłowej kolejności, światła działają.
      Jak na odpalonych przeciwmgłowych wyłączę ten lewy kierunkowskaz - to mogę pierścieniem gasić po kolei przeciwmgłowe, ale już włączyć nie  Magia..

      Peugeot 206cc 1.6 16v 2003 mux, manetka ze swiatłami automatycznymi i sterowanie radiem...No właśnie - z rzeczy, które ostatnio zmieniłem - to radio, przez chwilę pomarańczowy kabel był podpięty, i nie zamienione czerwony/żółty - teraz już pomarańczowego nie ma i dochodzi tylko 12aku/12acc/masa/głośniki - piszę bo niektórym wyświetlacze albo światła wariowały jak coś kombinowali z niefabrycznymi radiami. 

      Dzięki z góry za każdą sugestię
    • nox0n
      By nox0n
      Witam,
      Mam problem z lewym kierunkowskazem w moim Peugeot 206 1.1 (44kW) 2002r.. Po przekręceniu kluczyka kierunkowskaz sam z siebie zaczyna migać i po jakimś czasie gaśnie (różnie, po kilku kliknięciach lub nawet 1~2 min). Tak samo dzieje się przy każdym następnym użyciu, pomimo odbicia manetki dalej miga. Btw. prawy kierunek działa poprawnie, normalnie odbija itd..
      Przeglądałem na forum tematy dotyczące kierunkowskazów, gdzie kierunki migały x2 szybciej albo świeciły się na stałe, ale nie natrafiłem na przypadek taki jak mój, stąd nowy temat. Proszę Was o pomoc w zidentyfikowaniu przyczyny i wskazówki jeżeli da się to naprawić samemu  
       
    • EnzoZG
      By EnzoZG
      Witam Wszystkich ! Ostatnio nabiłem klimatyzację i po około 2000tys km zaczęły dochodzić do mnie dziwne dźwięki z komory silnika film 123. Dziś pogrzebałem i oto rezultaty jak na filmie 125 i po zdjęciu paska koło ma taki luz, tylko pytanie ile jeszcze na nim przejadę, czy muszę zrobić to, że tak powiem na gwałt.
      MOV_0123.mp4
      MOV_0125.mp4
    • Cristofer
      By Cristofer
      Wczoraj jadąc do pracy, zamierzam na skrzyzowaniu skręcic w prawo, właczam kierunkowskaz. Pokonałem skrzyżowanie i co ? Kierunkowskaz nie odbił. Wygladało to bardzo smiesznie, poniewaz kierunkowskaz cały czas swiecil (bez przerwy swiecil). Drugi - lewy kierunkowskaz działal bez zarzutów, migał, odbijał bo pokonaniu zakrętu. A co najlepsze. Gdy wyłaczylem silnik i wyjalem kluczyki, prawy kierunek dalej swiecil. Wszystkie swiatelka przód, bok i tył, swiecily cały czas.
       
      Mysłałem ze ktores ze swiatelek dostało jakis zawias i zaczalem je lekko stukac ręką, jednak nic to nie dało, pozniej probowalem wyciagac bezpiecznik i co ? dalej swieci no i wreszcie zaczalem przełączac kierunkowskazy - prawy lewy prawy lewy i tak kilka razy no i cos wreszcie odskoczylo i zaczelo znowu dzialac normalnie. Wiecie co moze byc tego przyczyna, jakies styki ? Mam nadzieje ze wiecej razy tego nie bede mial. Bo przez cala droge do domu jechalem jakby z wlaczonym kierunkiem i kazdy myslal ze skrecem w prawo.
Sign in to follow this  
jakubszynkiewicz216

Luźny ślizg kierunkowskazu

Recommended Posts

jakubszynkiewicz216

Tak jak w temacie mam problem z luźną "wajchą" kierunkowskazu która odbija mi z prawego na lewy przy gwałtownym zakręcie lub wjechaniu na większą dziurę. Wiem, że całe forum jest zasypane tego typu problemem, ale moje pytanie jest następujące: Czy można jakoś sposobem wzmocnić mechanizm tak aby chociaż trochę zredukować problem bez rozbierania całej kierownicy i wymiany ślizgu?

IMG_20190105_144448.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
karolp1993

Wymiana zapadki to pół godziny roboty, szkoda kombinować. Wymieniając zapadkę żegnasz problem na dłuższy czas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×