Jump to content
  • Similar Content

    • Bartosz_G
      By Bartosz_G
      Witam wszystkich,
      Mam awarię dachu w 206cc: wyciekł olej od tych siłowników i zdiagnozowano, że rozszczelnił się układ hydrauliczny od dachu, ale w serwisie (nie aso) bali się tego ruszać. Dach rzęził przy otwieraniu i obecnie go nie otwieram.
      Czy ktoś zna serwis (optymalnie w W-wie lub okolicach), który zajmuje się takimi rzeczami, niekoniecznie ASO?
      Ewentualnie ma już podobne doświadczenie ze swoim Peugeotem i chciałby się podjąć naprawy w okolicach W-wy?
      Pozdrawiam,
      Bartek
    • spionek206
      By spionek206
      Witam. Dzisiaj po południu wyjechałem z domu na rezerwie (włączyła mi się tego samego dnia w nocy 10km od domu) po kumpla 25km od domu. Kiedy dojechałem wyłączyłem silnik, pogadaliśmy itd.
      Po jakoś 15 minutach wyjechaliśmy, 500m dalej auto zaczęło już szarpać przez brak paliwa. Doczłapaliśmy się jak najbliżej stacji i poszliśmy na pieszo z bańką po paliwo. Zalaliśmy 5l benzyny. myśleliśmy, że to tyle z naszych problemów lecz zaczęły wyskakiwać 2 problemy (na zdjęciach). Wyciągaliśmy świece i wszystkie były w porządku (jedna była nie dokręcona i była troszkę mokra). Odłączyliśmy kleme na 15 minut i znów podłaczyliśmy i nic. Zalałem znów paliwa za 50 zł jakoś 2h od zalania 5l benzyny z bańki. Auto zaczęło się trochę odmulać lecz nadal nie to samo. Auto nie ma tej samej mocy co wcześniej, słychać z wydechu jak auto przerywa a nie idzie równo jak wcześniej. Świeci się kontrolka check engine na żółto i miga. Auto jakie posiadam to peugeot 206 cc 1,6
       
      edit: Autem da się jeździć, lecz ruszać trzeba przy 3000 obrotach i przy tylu go trzymać jak najdłużej ale nie gaśnie (wcześniej gasł).


    • kociolek
      By kociolek
      Hej,
      Tak jak w tytule - kupię Peugeot 206. Wymagania w skrócie:
      • rocznik od 2001 (czyli z muxem),
      • silnik najlepiej 1.4 - 1.6 benzyna,
      • klimatyzacja,
      • trójmiasto - okolice!
      Wszelkie propozycje wraz z cenami proszę kierować pod tym postem.
       
    • MINICorn
      By MINICorn
      Hej,

      Mam takie pytanie czy ktoś z Was montował może butlę lpg pod bagażnikiem?
      Wiem, że jest taka możliwość, ale bardzo zastanawia mnie czy akurat w 206 CC jest jak zamocować ją pod bagażnikiem- bo miejsce jest.
       
    • bowman
      By bowman
      Witam, kilka miesięcy temu kupiłem 206tke w wersji cc sprowadzoną z Niemiec i mam pewien problem gdyż wydział komunikacji wydał mi dowód rejestracyjnym w którym po prostu jest napisane 206 (bez cc) natomiast w ubezpieczeniu jest zaznaczone że chodzi tutaj o 206 wersje cc. Moje pytanie brzmi czy to normalne że w dowodzie rejestracyjnym nie ma dopisku "cc" ani żadnej informacji że jest to kabriolet? czy w razie jakiejkolwiek kolizji nie będzie problemów z wypłatą ubezpieczenia? z góry dziękuje za odpowiedź  
Remington

Wymiana paska klinowego / mikro

Recommended Posts

Remington

Wie ktoś która to jest rolka od napinacza paska? Ta która jest zaznaczona na zdjęciu to przy "poluzowaniu" , śruba porostu odkreca... Rolka niżej wgl nie drgnie... Peugeot 206cc, 1.6 16v. 2002r. Może ktoś pomóc? :)

2xx.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
sebek933

Bo tam masz śrube na torxa i nakretke na klucz plaski. Luzujesz torxa napinasz plaskim i dokrecasz torxa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Remington
Godzinę temu, sebek933 napisał:

Bo tam masz śrube na torxa i nakretke na klucz plaski. Luzujesz torxa napinasz plaskim i dokrecasz torxa. 

ale gdzie jest ten torx? tam gdzie miejsce na śrubę od rolki ? Bo tam mam tylko śrubę na klucz 16 .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Longbow

Remington masz inny napinacz niż sebek933....nie róbcie zamieszania

Rolka nr 60 to rolka prowadząca (napinacz "sprężynowy), rolka 58 rolka napinacza

Dej VIN to Ci to zobrazuje

Dobra mam:

Rolka 58 jest na mimośrodzie, luzujesz śrubę i przekręcasz -> masz luz

Edited by Longbow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Remington
Dnia 28.01.2019 o 16:47, Longbow napisał:

Remington masz inny napinacz niż sebek933....nie róbcie zamieszania

Rolka nr 60 to rolka prowadząca (napinacz "sprężynowy), rolka 58 rolka napinacza

Dej VIN to Ci to zobrazuje

Dobra mam:

Rolka 58 jest na mimośrodzie, luzujesz śrubę i przekręcasz -> masz luz

VF32DNFUF42353584 vin

czyli luzuje śrubę 58 i przesuwam ręcznie tą rolkę?

Edited by Remington

Share this post


Link to post
Share on other sites
Longbow

Poprawka....na schemacie rolka 58 jest na mimośrodzie a faktycznie to jest zwykła prowadząca, musisz "odgiąć" do tyłu rolkę 60, jest na dźwigni ze sprężyną

Share this post


Link to post
Share on other sites
Remington
Dnia 30.01.2019 o 18:06, Longbow napisał:

Poprawka....na schemacie rolka 58 jest na mimośrodzie a faktycznie to jest zwykła prowadząca, musisz "odgiąć" do tyłu rolkę 60, jest na dźwigni ze sprężyną

ale jak odkręcam rolkę 60 to nie odgina się tylko poprostu śruba się odkręca...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Longbow

Jeśli SB nie kłamie

https://f.allegroimg.com/original/0c8a57/e15c50fb4c1f9e668ed3f8503fcf

To potrzebujesz klucz kwadratowu

Share this post


Link to post
Share on other sites
mareczek77

Siemka...  Sosna sie kłania....  Z tą rolką jest tak::: klucz 16 i kręcisz w przeciwnym kierunku.... Niż odkrecanie.  I rolka pięknie uwalnia pasek wielorowkowy

Share this post


Link to post
Share on other sites
szpakulec
Posted (edited)
Dnia 1.02.2019 o 14:26, Longbow napisał:

Jeśli SB nie kłamie

https://f.allegroimg.com/original/0c8a57/e15c50fb4c1f9e668ed3f8503fcf

To potrzebujesz klucz kwadratowu

Dokładnie jak napisał Longbow : w ten kwadratowy otwór (8x8 mm) w napinaczu wkładasz klucz do korka miski olejowej francuzów (nasadka kwadrat 8x8 mm) - w klucz wkładasz grzechotkę i obracasz.

klucz8x8.jpeg.5972f11bb7eaf81fa16020ab7c9cbad6.jpeg

napinacz.jpeg

 

Uzupełnienie: miałem dziś (31.07) w ręku jakiś aftermarketowy napinacz do Puga 206  (producent spoza Europy - jak mi się zdaje) w którym w/w kwadratowy otwór miał wymiary 10x10 mm, a mechanior, który go montował, do obracania używał nasadki redukcji 3/8 cala (3/8'' to około 9,5 mm). 

Edited by szpakulec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...