Jump to content
  • Similar Content

    • rekton123
      By rekton123
      Witam
      W grudniu zakupiłem puga 1.9d. Według sprzedawcy wymienił tylnią belke pare dni przed zkaupem (pokazywał starą, jednak nie przygladaliśmy się jej) Wszystko okej, zauwazylem ze zawieszenie jest troszke twarde (lekki stuki przy nierownościach) Z początku myślałem że tak poprostu chodzą belki w tych autach, jednak znajomy mi powiedział ze nie powinno to tak chodzić. Da się też zauważyć że podczas szybszej jazdy ok +100km/h samochód dziwnie lata po drodze, jest troszke nie stabilny, wiem że napewno zbieżność mam do ustawienia ponieważ kierowncia jest lekko krzywa i lekko ściąga na bok. Niedawno zauważyłem ze na prawym tylnim kole mam negatyw, rozumiem gleba stance itp. Ale nie na jednym kole! Nie na takiej wysokosci zawieszenia! Gdy podnosze auto na podnosniku kolo jest wtedy proste. Co może być nie tak? Czy te stuki to wina tylnich amortyzatorów? Nie posiadam koła zapasowego. Gdy popatrzyłem na mocowanie amortyzatorow zauważyłem że coś jest nie tak.



    • Harpaganeq
      By Harpaganeq
      Witam, otóż nabyłem wczoraj Peugeot’a 206 z 2002 roku poj. 1.1 Wersja Angielska. Mam problem z lewa tylna lampa otóż nie działa tam kierunkowskaz, wsteczny i światło stopu. Po włączeniu manetką lewego kierunku tyka jak by była żarówka przepalona (szybciej niż normalnie) . Co najdziwniejsze postojowe działa normalnie. Próbowałem dzisiaj szukać napięcia na kostce miernikiem ale nic nie pokazuje . Zamieniłem tez lampy miejscami z prawej na lewa na moment to wtedy cały czas świecił kierunek i postój mimo ze nawet kluczyka w stacyjce nie było , z kolei lewa lampa na stronie prawej nie działała wgl. Poprzedni właściciel powiedział ze żarówki wymieniał na nowe . Jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny? 
      Pozdrawiam
    • playzino
      By playzino
      Mam problem z lewym tylnym pozycyjnym które okazjonalnie nie włącza się.  Powiedzmy w połowie przypadków wsiadam włączam światła i nic ciemno. Wyjadę kawałek, sprawdzam i jest ok. Raz zamykając bagażnik (trzaśnięcie) też pomogło.
      Stojąc na parkingu i nic nie ruszając, włączam i wyłączam pozycyjne. seira np 3 razy nic, a za 4 odpala kilka razy pod rząd. 
      Dostałem się do lampy, sprawdziłem kostkę, poruszałem wiązką przewodów i nic to nie zmienia.
      Samochód to 1,4 HDI 2003 (ale z wcześniejszej serii 98-03) prawdopodobnie z MUX-em
      Co może być przyczyną? Czy te lampy też są sterowane przez CAN ( poza tym mam kilka problemów typu świrująca tylna wycieracza, przekłamane wskazania poziomu paliwa czy po ostatnich zabawach z lampą po włączeniu zapłonu włączył się klakson).
       
    • Sknera
      By Sknera
      Witam, ma ktoś godnego polecenia mechanika zajmującego się regeneracją i wymianą tylniej belki w pugu w okolicach Krosna? Jaki mniej więcej koszt? 1,4 benzyna hatchback 2001r. 
      Pozdrawiam
    • markos666
      By markos666
      Witam,
       
      Mam do naprawy balachrskiej Puga z 2003, wersja po lifcie, konkretnie klapa tylnia, błotnik prawy tył, zderzak tylni + światło tylnie. Czy mogę użyć do naprawy części od Puga sprzed liftu?? Wiem, że różnią się wielkością Lwa i listwą, ale czy wymiary będą inne, czy takie same? Czy mogą wystąpić jakieś problemy z dopasowaniem starszych części?
       
      >>MoD V<< A co to ma wspólnego z awariami?! Przeniosłem do odpowiedniego działu.
korbee

Wysokość tylnego zawieszenia w 206 CC

Recommended Posts

korbee

Witam,

tył w moim 206 CC siedzi nisko, przerwa między oponą a nadkolem bardzo niewielka w porównaniu z przednią częścią samochodu. Na różnych zdjęciach w sieci te tyły faktycznie niżej, ale nie aż tak jak u mnie:

RyaHApF.jpg

Belka jest po regeneracji. Za kilka dni prowadzę auto do mechanika na różne pierdoły. Podnosić ten tył na belce? Jeśli tak, to o ile?

 

Edited by korbee

Share this post


Link to post
Share on other sites
MattHarderzz

Nie podnoś, bo będzie wyglądać jak koza i gorzej się będzie prowadzić. Wrzuć na przód sprężyny obniżające i po sprawie. Raz, że lepsze właściwości jezdne, a dwa wygląd lepszy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
korbee
11 minut temu, MattHarderzz napisał:

Nie podnoś, bo będzie wyglądać jak koza i gorzej się będzie prowadzić. Wrzuć na przód sprężyny obniżające i po sprawie. Raz, że lepsze właściwości jezdne, a dwa wygląd lepszy. 

Miałem obniżające sprężyny w kilku samochodach wraz z dystansami. Zazwyczaj właściwości jezdne poprawiały się tylko wtedy, gdy jechałem gdzieś dalej na gładkie drogi. W moich okolicach drogi są naprawdę fatalne i nie zamierzam póki co obniżać auta. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
kanngax

To po co pytasz skoro i tak nie zamierzasz obniżać? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
korbee
15 minut temu, kanngax napisał:

To po co pytasz skoro i tak nie zamierzasz obniżać? 

Gdybyś czytał ze zrozumieniem, to wiedziałbyś, że zamierzam podnieść a nie obniżyć zawieszenie:

 

10 godzin temu, korbee napisał:

Podnosić ten tył na belce? Jeśli tak, to o ile?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Longbow

Jeden ząbek jak dobrze pamiętam powinien podnieść około 4cm....przyjmijmy 3 dla CC...także ten.....ze dwa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
korbee
2 minuty temu, Longbow napisał:

Jeden ząbek jak dobrze pamiętam powinien podnieść około 4cm....przyjmijmy 3 dla CC...także ten.....ze dwa ?

Jeden to już coś. Dzięki! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×