Skocz do zawartości
wiktorek892

206cc uciekający prąd

Rekomendowane odpowiedzi

wiktorek892

Witam ostatnio przydarzyła mi się taka sytuacja gdzie dzień wcześniej normalnie jeździłem a nadrugi dzień akululator padnięty. dobra kupiłem nowy w tem sam dzień a na drugi dzień to samo . sprawdzałem miernikiem jak jest wszystko wyłączone drzwi pozamykane to jest pobór prądu 0,02.....  czy ktoś wie o co mu chodzi.   jeszcze znalazłem jedną samorobioną masę przy silniku lecz wchodzi ona do całej wiązki i nie moge sprawdzić gdzie to idzie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Longbow

0,02A to 20mA wszystko w normie.

Pomierz jakieś 5-10 minut (wlacz max na ampermoierzu)

Jakie masz napięcie na klemach po zgaszeniu auta, jak jest rozladowany i przy 1,5k obrotów ?

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
wiktorek892

Na klemach wczoraj bylo 12.79 dzis jest 12.30.. Nie mam jak sprawdzic na troche wyzszych obrotach poniewaz nie ma kto pomoc

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Longbow

Probniki na stale, woltomierz na przednia szybe ekranem do srodka.......no ej :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
wiktorek892

Za krotke kabelki sa przy tym a to porzyczone wiec nie bede kabinowal. Gdyby to bylo moje to juz dawno bym przedluzyl . Narazie mnie na to nie stac

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Longbow

Dobra...na wolnych obrotach ile masz ?

Na tych 12.30 odpala ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Damianos1
8 godzin temu, Longbow napisał:

Na tych 12.30 odpala ?

A czemu ma nie zapalić, zrobi to bez problemu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Longbow
1 godzinę temu, Damianos1 napisał:

Na tych 12.30 odpala ?

Kolega pisał, że na drugi dzień miał problem z odpaleniem...też by mnie to zdziwiło gdyby na 12.30 nie odpalił.....ale poza woltami potrzeba amperów jeszcze

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Damianos1
Napisano (edytowane)
3 godziny temu, Longbow napisał:

Kolega pisał, że na drugi dzień miał problem z odpaleniem...też by mnie to zdziwiło gdyby na 12.30 nie odpalił.....ale poza woltami potrzeba amperów jeszcze

Też prawda, ale jak kolega miernikiem nawet nie chce nic sprawdzić to trudno będzie mu pomóc :/ 

Edytowane przez Damianos1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
wiktorek892

Wczoraj odprowadzilem do mechanika i dzis ma mi dac znac co sie rozwalilo . Pozniej napisze

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
wiktorek892

Witam pisze dopiero dzis 

A rozwalony byl nowy akumulator peknieta cela kupilem nowy narazie jest dobrze tamten oddalem na gwarancje I jeszcze byla urwana masa gdzies tylko juz zapomialem

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Longbow

Najlepsza opcja z możliwych...aku na reklamacje, przewod masowy to koszt miedzi w złomie :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×