Jump to content
  • Similar Content

    • Bartosz_G
      By Bartosz_G
      Witam wszystkich,
      Mam awarię dachu w 206cc: wyciekł olej od tych siłowników i zdiagnozowano, że rozszczelnił się układ hydrauliczny od dachu, ale w serwisie (nie aso) bali się tego ruszać. Dach rzęził przy otwieraniu i obecnie go nie otwieram.
      Czy ktoś zna serwis (optymalnie w W-wie lub okolicach), który zajmuje się takimi rzeczami, niekoniecznie ASO?
      Ewentualnie ma już podobne doświadczenie ze swoim Peugeotem i chciałby się podjąć naprawy w okolicach W-wy?
      Pozdrawiam,
      Bartek
    • bowman
      By bowman
      Witam, kilka miesięcy temu kupiłem 206tke w wersji cc sprowadzoną z Niemiec i mam pewien problem gdyż wydział komunikacji wydał mi dowód rejestracyjnym w którym po prostu jest napisane 206 (bez cc) natomiast w ubezpieczeniu jest zaznaczone że chodzi tutaj o 206 wersje cc. Moje pytanie brzmi czy to normalne że w dowodzie rejestracyjnym nie ma dopisku "cc" ani żadnej informacji że jest to kabriolet? czy w razie jakiejkolwiek kolizji nie będzie problemów z wypłatą ubezpieczenia? z góry dziękuje za odpowiedź  
    • Freszuu
      By Freszuu
      Witam wie ktoś jak ogarnać coś takiego?
       
    • skiba-26
      By skiba-26
      Dzień Dobry,
      Szukam rozwiązania na mój mechaniczno-hydrauliczny problem z dachem. Miałem dużo kłopotów z jego obsługą, z elektroniką ale rozwiązałem. Nie działał zupełnie, obecnie większość usterek usunąłem, ale pozostał problem zbyt wolnego podnoszenia klapy kufra podczas chowania i wychodzenia dachu z bagażnika. Klapa otwiera i zamyka się topornie, wolno, nie podnosi się płynnie tylko jakby chciała a nie mogła. Przesmarowałem układ z siłownikami, sprawdziłem stan tych prowadnic i oczek, brak też wycieków płynu hydraulicznego - wiadomo. Żadnej poprawy po przesmarowaniu. 
      Podczas operacji zamknij/otwórz klapa pracuje zbyt wolno i sterownik zgłasza na komputerze diagnostycznym błąd "przekroczono czas". Wiadome i oczywiste. Stąd też w trakcie operacji podnoszenia i opuszczania dachu muszę puścić przycisk sterowania i wcisnąć jeszcze raz bo po wystąpieniu błędu operacja podnoszenie/opuszczanie zostaje przerwana. Oczywiście kontynuując na kilka podejść jakoś w końcu udaje się elektrycznie dach zamknąć i opuścić. Wiadomo jednak że nie powinno tak to działać.
      Co ciekawe drugi (inny obwód sterowania) odpowiedzialny za siłowniki główne podnoszenia dachu (a nie klapy bagażnika) działa ok. Dach wychodzi szybko i płynnie, operacja po maksymalnym otwarciu klapy przebiega już później gładko i bezproblemowo. Blenda (plastikowa osłona otworu dachu) też wyskakuje szybko i płynnie. Stąd staram się logicznie patrzeć na problem, że pompa hydrauliczna raczej jest sprawna (??)
      Moje przypuszczenia:
      Zapowietrzony układ ponoszenia klapy bagażnika. (Pytanie jak to sprawdzić? Jak odpowietrzyć?)
      Zatarte siłowniki (lub coś innego w tej klapie bagażnika, jakieś zawiasy krzywe lub zatarte? Jak się do nich dobrać?)
      Uszkodzona (jednak) pompa lub jakiś zawór przełączający pomiędzy obiegiem podnoszenia klapy i podnoszeniem dachu i ciśnienie podnoszenia klapy gdzieś "ucieka"? 
       
      Proszę o wsparcie jeśli ktokolwiek miał podobne problemy.
    • Remington
      By Remington
      Wie ktoś która to jest rolka od napinacza paska? Ta która jest zaznaczona na zdjęciu to przy "poluzowaniu" , śruba porostu odkreca... Rolka niżej wgl nie drgnie... Peugeot 206cc, 1.6 16v. 2002r. Może ktoś pomóc? :)

Sign in to follow this  
MINICorn

206 CC lpg

Recommended Posts

MINICorn

Hej,

Mam takie pytanie czy ktoś z Was montował może butlę lpg pod bagażnikiem?
Wiem, że jest taka możliwość, ale bardzo zastanawia mnie czy akurat w 206 CC jest jak zamocować ją pod bagażnikiem- bo miejsce jest.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
damson93

Raczej nie bardzo, tam są wzmocnienia, fabrycznie nawet nie ma tam koła zapasowego. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
MINICorn

Kurde bela :(
Bo no miejsca w bagażniku strasznie mi szkoda, a tam idealnie by pasowało.
A właśnie tego się obawiam...

Share this post


Link to post
Share on other sites
MINICorn
Posted (edited)

Jestem umówiony jutro na montaż butli pod pojazdem.
Gościu chce wyciąć taką pustą skrzynkę do której są przymocowane wzmocnienia, następnie założyć butlę i do butli przymocować z powrotem wzmocnienia.
Po konsultacji z moim mechanikiem dowiedziałem się, że sztywność pojazdu nie ulegnie zmianie, bo progi została znów przymocowane.
Niestety pod presją mojego Ojca, który jest przeciwny lpg i ciągle mi wymyśla inne preteksty, zacząłem wątpić czy aby na pewno jest to bezpieczne (bo skoro coś jest fabrycznie to znaczy, że jest potrzebne...)
Jak uważacie można to pudło usunąć? :/

Edited by MINICorn

Share this post


Link to post
Share on other sites
marcin90

Nie można. Jest to zbyt duża ingerencja w konstrukcję auta. Montuj w bagażnik jak wszyscy.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
MINICorn

Temat do zamknięcia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...