Jump to content
Sign in to follow this  
Daniels162002r

Sprawa dotyczącą tunigu.

Recommended Posts

Daniels162002r

Witam pisze w sprawie takiej iż zamówiłem czip tuning do swojego puga 2.0 benzyna wie ktoś czy nic się nie będzie ciężkiego działo z samochodem? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pawcio89

Na pewno sie bedzie dzialo. Co to za chip i ile za niego dales? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
kanngax

Nic w ogóle nie będzie się działo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pawcio89
Teraz, kanngax napisał:

Nic w ogóle nie będzie się działo :D

Zalezy z której strony patrzeć ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pawcio89

Zawsze to jeden kulawy kuń bez podkowy i bardzo glodny na paliwo, więcej ? ale jak ktos chce wymieniac tloki, zawory, gniazda zaworowe i wtryski po roku to czemu nie? ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
MattHarderzz

To badziewie zmienia tylko dawkę paliwa na większą, przez co po jakimś czasie można uwalić połowę silnika. Na moje straciłeś tylko pieniądze i stracisz więcej, jak będziesz na tym jeździć. Strojenie wolnossaków się nie opłaca, przyrosty rzędu około 5% mają się nijak w porównaniu do kasy, którą na to wydajesz. Chcesz więcej mocy? Najtańszy będzie swap. Możesz wrzucić też soft turbo, albo pobawić się w wymianę podzespołów. Ale to i tak dużo wyższe koszty.

Swoją drogą dziwi mnie, że ludzie zamiast się zorientować jak sprawa wygląda, kupują to ślepo wierząc w opisy na aukcjach. Pełno artykułów, filmików itp. i to w pierwszej kolejności powinno być sprawdzone...

Jaki masz silnik?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Longbow

Mniemam 2.0 16V 136KM po S16 w nicku.......

Share this post


Link to post
Share on other sites
MattHarderzz

No to tylko RC, albo V6 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daniels162002r

2.0 16V 136km

 

Powiem tak z tym czipem miałeś rację chce go podkręcić na max 160koni tylko bym prosił kogoś o podpowiedź w jaki sposób w miarę bezpieczny to zrobić kwestia pieniędzy hmmm... Nie mam określonej kwoty powiem szczerze to jest mój ulubieniec staram się o niego dbać jak tylko potrafię. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pawcio89
Posted (edited)

Szczesze to taniej ci wydzie kupno RC albo swap silnika bo samo podkrecanie przekracza koszt RCka. Takie jest moje zdanie. 

Edited by Pawcio89

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damianos1
50 minut temu, Daniels162002r napisał:

powiem szczerze to jest mój ulubieniec staram się o niego dbać jak tylko potrafię. 

To nie rób mu krzywdy tym "tuningiem"

Share this post


Link to post
Share on other sites
madmax
Godzinę temu, Daniels162002r napisał:

Powiem tak z tym czipem miałeś rację chce go podkręcić na max 160koni tylko bym prosił kogoś o podpowiedź w jaki sposób w miarę bezpieczny to zrobić kwestia pieniędzy hmmm... Nie mam określonej kwoty powiem szczerze to jest mój ulubieniec staram się o niego dbać jak tylko potrafię. 

Jak chcesz o niego naprawdę zadbać, to zamiast tego "tuningu" zainwestuj w nowe gumy, ładne aluski, dobre hamulce, itd., a jego serducho zostaw w spokoju. Uwierz mi, że żaden dobry kardiolog nie robi operacji zdrowemu sercu. Te lwiątka potrafią być naprawdę ładne i w miarę niezawodne gdy się o nie zadba. A silnika nie tykaj tym czipem.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...