Jump to content
  • Similar Content

• Junk65
      By Junk65
      Witam....
      Całe lata tu mnie nie było...
      Mam pytanko do expertów bo trochę wypadłem z obiegu.
      Kierownice w  P207 polift i przedlift jakoś się różnią?
      Mam taką i nie potrafię odpowiedzieć...

• jakubszynkiewicz216
      By jakubszynkiewicz216
      Tak jak w temacie mam problem z luźną "wajchą" kierunkowskazu która odbija mi z prawego na lewy przy gwałtownym zakręcie lub wjechaniu na większą dziurę. Wiem, że całe forum jest zasypane tego typu problemem, ale moje pytanie jest następujące: Czy można jakoś sposobem wzmocnić mechanizm tak aby chociaż trochę zredukować problem bez rozbierania całej kierownicy i wymiany ślizgu?

• GrandJust
      By GrandJust
      Witam,  zabieram sie za wymianę kierownicy w mojej 206, (wole kupic kierownice niz ja obszywac). Mam hb 5d z 2004, poczytałem troche na forum o różnych wersjach po lub przed liftowych z muxami czy bez, problem, że jestem mocno zielony w te sprawy dlatego teraz nie wiem czy ta kierownica: https://www.otomoto.pl/oferta/kierownica-peugeot-206-skora-ID6A8teA.html?fbclid=IwAR13G8-ZWZFClgslpi96vDRUfPlgMYIgXLQrGaPq2lAWzh9uI66nA_VHCoM#98aa2ae571  będzie okej i czy widać to odrazu czy trzeba pisać i pytać z jakiego rocznika jest ta kierownica, z góry dzięki za pomoc
    • bisi
      By bisi
      Witam, 
      mam problem z masą na tylnej lampie. 
      Przy wciśniętym hamulcu prawy kierunkowskaz nie dostaje pełnego napięcia, bo robi ze stopem "choinkę".
      Lewy działa poprawnie.
      Próbowałem wymienić lampę, a dokładnie samo mocowanie żarówek, pół godziny pomogło, kierunek działał prawidłowo przy wciśniętym hamulcu, ale później objawy dokładnie te same, jak przy poprzednim kloszu.
      Czyli zwarcie musi być gdzieś przed wtykiem do lampy. 
      Jak można to sprawdzić, gdzie i co mi zwiera?

• adi82
      By adi82